[dual monitor]Hoe te realiseren

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ik weet dat er al een topic loopt over dual monitoren maar dat is niet echt hetzelfde onderwerp als dit topic :)

Ik heb nu een Geforce 2 GTS Pure 32mb in mijn AGP slot zitten.

Ik wil van mijn pc een dual monitor systeem maken. Ik zat eraan te denken om deze kaart in een pci slot te doen : http://www.tweakers.net/pricewatch/21305 .

Als ik deze er dan inzet zou dit dan gewoon werken. Of moet ik nog instellingen veranderen, zo ja welke :?

Ik draai windows XP :)

Verwijderd

In het configuratiescherm en dan je beeldscherm zut, daar staat wel wat over 2 monitoren. Het is vrijwel niets meer dan het aanzetten van de 2e monitor in WinXp :P

• R4NCOR
  • Laatst online: 20-08 15:11

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Gewoon die PCI kaart er in hangen, dan wijst alles zich vanzelf. Mocht dat niet zo zijn, kom je ff hier terug ;)

• supakeen
  • Laatst online: 09-09-2025
Op zondag 21 april 2002 20:52 schreef R4NCOR het volgende:
Gewoon die PCI kaart er in hangen, dan wijst alles zich vanzelf. Mocht dat niet zo zijn, kom je ff hier terug ;)
Oke dan tot volgende maand dan :) Ik koop die kaart zodra ik mijn salaris heb gekregen :P

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
haha "tot over een maand" :D

Verwijderd

hahaahah!! Dat is toch gewoon tientjes werk (guldens) Daar hoef je echt niet zo'n groot budget voor te hebben!

Verwijderd

Als je volgende maand problemen hebt ermee, wat ik me bijna niet kan voorstellen, open dan nog eens een topic (mits het antwoord niet in de search staat). Dit is te basic en had je wel in de search kunnen vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.