Heeft iemand de MSI KT3 Ultra moederbord en heeft daarop een 5.1 of 4.1 speakerset dat goed / slecht werkt ? want ik ga waarschijnlijk dit moederbord kopen maar ik wil graag weten of het met Inspire 5300 een beetje goed geluid geeft
Geen idee, ik ga zelf voor de Audigy.
OMG, zeg dan nixOp zondag 21 april 2002 20:50 schreef GUBO het volgende:
Geen idee, ik ga zelf voor de Audigy.
je hebt nu een Audigy ??
In andere post zeg je dat je een SB Live! 5.1. hebt..
Ja, sorry moest van hem topic een schop gevenOp zondag 21 april 2002 20:52 schreef SandeR het volgende:
[..]
OMG, zeg dan nix![]()
je hebt nu een Audigy ??
In andere post zeg je dat je een SB Live! 5.1. hebt..
Op zondag 21 april 2002 20:54 schreef GUBO het volgende:
[..]
Ja, sorry moest van hem topic een schop geven
Misschien vind je hier meer info over dat MSI mobo:
www.amdmb.com
Dat is een beter forum voor dit soort vragen.
www.amdmb.com
Dat is een beter forum voor dit soort vragen.
Wat een kansloos gedoe zeg. Een topic omhoog schoppen mag best, na een dag ofzo. Maar niet na vijf minuten
.
Dat geldt voor zowel GUBO als TweAkur. Volgende keer krijg je er een waarschuwing voor.
Over onboard geluidskaarten: die zijn meestal stereo, en gaan dus niet goed samen met een Inspire 5300 setje. Aangezien die geen decoder heeft, heb je dus geen dolby digital geluid, en ook geen four point surround. Je zal dus zoiezo een 5.1 geluidskaart zoals een Live 5.1 moeten kopen.
Dat geldt voor zowel GUBO als TweAkur. Volgende keer krijg je er een waarschuwing voor.
Over onboard geluidskaarten: die zijn meestal stereo, en gaan dus niet goed samen met een Inspire 5300 setje. Aangezien die geen decoder heeft, heb je dus geen dolby digital geluid, en ook geen four point surround. Je zal dus zoiezo een 5.1 geluidskaart zoals een Live 5.1 moeten kopen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()