Ja man
Denk dat je monitor niet heel erg lang meer leeft 
Hang hem voor de zekerheid eens aan een andere pc en als ie dan weer hetzelfde doet kan je op zoek gaan naar een nieuwe (of laten repareren als het de moeite is).
Hang hem voor de zekerheid eens aan een andere pc en als ie dan weer hetzelfde doet kan je op zoek gaan naar een nieuwe (of laten repareren als het de moeite is).
Vraag me af hoe lang garantie heb hijs net 1 jaar en 2 maanden
Ja man
Welk merk/type monitor is het? IIyama/LG geven 3 jaar garantie, van de andere merken weet ik dat niet zo 123
Het kan zijn dat de focusseerspanning wegvalt als de onderdelen warm worden. Dat kan meestal alleen verholpen worden door de complete hoogspanningstrafo te vervangen en dat is een dure grap. Als je er enig verstand van hebt kun je nog eens proberen de focussering bij te regelen.
Heb je je refresh-rate niet hoger staan dan de max. van je monitor op de resolutie die je gebruikt?
In mijn kinderjaren heb ik op een oude PC eens een paar maanden een te hoge refresh-rate laten draaien. We kochten er toen een nieuwe 3Dfx kaart bij in om wat meer spellen te kunnen spelen en toen vond ik ineens zo'n instelling waar je de refresh-rate kon veranderen ... wist ik toen veel wat dat was, maar het beeld werd er beter van op dat moment. Na verloop van tijd werd die monitor er echter niet beter op. Toen ik er eenmaal iets meer van wist heb ik 'm snel weer terug gezet en draaide ie ietsjes bij (het beeld was erg donker geworden, en dat werd weer ietjes beter).
In mijn kinderjaren heb ik op een oude PC eens een paar maanden een te hoge refresh-rate laten draaien. We kochten er toen een nieuwe 3Dfx kaart bij in om wat meer spellen te kunnen spelen en toen vond ik ineens zo'n instelling waar je de refresh-rate kon veranderen ... wist ik toen veel wat dat was, maar het beeld werd er beter van op dat moment. Na verloop van tijd werd die monitor er echter niet beter op. Toen ik er eenmaal iets meer van wist heb ik 'm snel weer terug gezet en draaide ie ietsjes bij (het beeld was erg donker geworden, en dat werd weer ietjes beter).
Het gaat om een packard bell monitor 
Weet niet wat voor merk er onder die kast zit
Het is heel vaag maar in de linker hoek issie wel gewoon scherp namelijk , en dat blijft ie ook
Maar rond het midden is het een grote waas
Weet niet wat voor merk er onder die kast zit
Het is heel vaag maar in de linker hoek issie wel gewoon scherp namelijk , en dat blijft ie ook
Maar rond het midden is het een grote waas
Ja man
Pagina: 1