sonic advance inruilen voor welk spel??

Pagina: 1
Acties:

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
hoi hoi ik heb sonic gester gekocht en heb hem nu al bijna met iedereen uigespeeld dus ik ga hem maandag denk ik ruilen voor een ander spel maar ik weet nog niet welke.

ik zoek een spel met een lange replay value zoals golden sun
(dus niet sonic :( ) ik zit te denken aan tony hawk 3 (gba) of super mario world 2 (gba) maar ik ken ze allebij al lang van hun oude systemen (snes & psone)
Dus welke moet ik nou nemen???

This space is occupied

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
ik heb super mario world 2 en hijs cooler / net zoals cool als op de SNES. Aanrader!

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:44 schreef robertos het volgende:
ik heb super mario world 2 en hijs cooler / net zoals cool als op de SNES. Aanrader!
die heb ik dus ook al binnenstubuiten uitgespeeld weet niet of het dan nog het geld waard is tis een directe port maar dan met luigi

This space is occupied

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-01 14:15
Op zondag 21 april 2002 20:51 schreef TekkenMaster het volgende:

[..]

die heb ik dus ook al binnenstubuiten uitgespeeld weet niet of het dan nog het geld waard is tis een directe port maar dan met luigi
als je de snes versie al gespeeld heb, moet je m ZEKER niet kopen. ik had mario advance 1 ook gekocht, maar mario2 had ik ook al 100x uitgespeeld op de nes. mario advance was dan ook zeer :z
zelfde als doom, maar die heb ik gelukkig niet gekocht.

Verwijderd

mario kart advance
bomberman advance
golden sun

alle 3 erg mooie leuke titels die erg lang sppelbaar zijn.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 22:07 schreef SilverBolt het volgende:
mario kart advance
bomberman advance
golden sun

alle 3 erg mooie leuke titels die erg lang sppelbaar zijn.
golden sun en mario karkt heb ik al
alle bij echte Toppers waarik geen spijt van heb

This space is occupied

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-01 14:17
Bij mij staat SMW 2 zeer hoog op de lijst, ondanks dat ik de SNES versie al gaar heb gespeeld. Mario titels blijven gewoon leuk imho.
Verder misschien Advance wars, hoor ik goeie verhalen over en met speelbaarheid op langere termijn zou het ook goed zitten. Persoonlijk heb ik alleen maar titels van de launch en mario kart, daarvan zijn GT Advance en Mario Kart wel aardige titels. Maar kan zijn dat er al veel betere zijn, volg het gamenieuws van dat ding niet zo.

Flickr | Lego collectie

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
is tony hawk het nog waard als de de psone versie heb uitgespeeld en zat bent (soms :) )

This space is occupied

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Breath of fire 2!!!

Die komt zeer spoedig (of hij is er al) (ik heb al op flasher staan)

Verwijderd

ik heb mijn gba weggeven. ik deed er echt helemaal niks mee. Wasrdeloos ding in mijn ogen. Belichting is zoo slecht. Zag bijna nooit iets.

Verwijderd

tony hawk 3 is wel aardig, die heb ik tijdje gespeeld maar wordt wel snel saai..
mario 2 vind ik echt supervet, nu (na 10 uur :)) bijna uitgespeeld met alle geheime levels enzo. Maar idd geen aanrader als je Super Mario World van de Snes al kent..
Golden Sun is niet echt mijn spel, maar als je van RPG's houd moet je m zeker kopen! Absoluut beste (enige?) rpg op GBA.

Persoonlijk vind ik Tekken en Advance Wars ook best wel vette spellen, waarbij Advance Wars waarschijnlijk wat langer speelbaar is

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Op maandag 22 april 2002 12:26 schreef Coolie het volgende:
ik heb mijn gba weggeven. ik deed er echt helemaal niks mee. Wasrdeloos ding in mijn ogen. Belichting is zoo slecht. Zag bijna nooit iets.
Hehe.. had je het licht aan moeten doen :P Met een lamp of een zon achter je is het een schitterend beeldje.

Heyuhh..

Als ik moest kiezen tussen Advance Wars en Mario Kart, welke meot ik dan nemen volgens jullie?

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Advance Wars.
Pagina: 1