Hoe krijg ik meerdere internet verbindingen op 1 pc.
Het gaat om 3 huizen.
2 keer kabel quicknet
1 keer adsl xs4all.
thnx
Het gaat om 3 huizen.
2 keer kabel quicknet
1 keer adsl xs4all.
thnx
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
waarom slotje?Op zondag 21 april 2002 20:52 schreef thettes het volgende:
moet kunnen, maar vraga me niet hoe![]()
ik zou zeggen: slotje
[topic=309398/1/25]Op zondag 21 april 2002 20:53 schreef YT-Croc het volgende:
[..]
waarom slotje?
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
Hij zegt niet 3 pc's op 1 vebinding, maar 1 pc op 3 verbindingen. Misschien wil hij dus wel helemaal geen internet delen, maar heeft hij een laptop die hij op drie locaties gebruikt, dus wil hij 3 internetaccounts instellen.Op zondag 21 april 2002 21:06 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
[topic=309398/1/25]
Door dat te configureren op je pcOp zondag 21 april 2002 20:34 schreef max2202 het volgende:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Majah dan moet ie wel reageren en het niet bij zn :Op zondag 21 april 2002 23:16 schreef M@FI@ het volgende:
Zullen we eerst even topicstarter vragen om verduidelijking van zijn vraag, voordat we allemaal de user willen helpen met verwijzingen overal heen.
Dank u
houden ¿?Aantal posts: 1
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Als je bedoelt dat je verbindingen wilt bundelen, dan gaat dit niet lukken. Om dit te bewerkstelligen moet er aan de andere kant van je verbinding (in dit geval je internet provider) ook iets zijn dat de 3 kanalen weer kan bundelen.Op zondag 21 april 2002 20:34 schreef max2202 het volgende:
Het gaat om 3 huizen.
2 keer kabel quicknet
1 keer adsl xs4all.
thnx
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Als je even zijn post doorleest dan had je gezelzen dat hij meerdere internet verbindingen heeft. Das niet een vraag die regelmatig wordt gesteld....Op zondag 21 april 2002 21:06 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
[topic=309398/1/25]
Is een heel leuk idee dat jij en je vriendjes bed8 hebben maar dat werkt niet. Is al meerdere keren hier op GoT voorbij is gekomen en nog nooit werkend gezien. Ik weet niet wat jouw computerachtegrond is want je profiel zegt niet zo heel veel over jou. Wat ik vermoed is die-hard gamerOp maandag 22 april 2002 08:52 schreef max2202 het volgende:
Ik wil dus van 3 internet verbindingen 1 maken. Zodat als 1 iemand niet thuis is, dat ik een snellere internet verbinding krijg. (als zijn pc dan natuurlijk nog aanstaat). Het lijkt me stug dat het niet kan. Want stel je hebt 1 of ander download programma die stukjes van een groot bestand download. Kan dat programma natuurlijk elk stukje van een andere lijn halen.
Dit is inderdeed een leuk programma wat ik net lees (de link is dood maar wel wat anders gevonden) maar dan moet je dus wel een centrale server/router hebben om dat te gebruiken en dat hebben ze niet.Op maandag 22 april 2002 10:42 schreef Judaz het volgende:
Alles handmatig routeren en de workstations de router als gateway laten gebruiken. Dan kun je met surfdoubler de load op je router verspreiden.
DUS: jij zegt dat als ik 3 verbindingen heb (niet eens in een netwerk!!!) en ik vul 3 verschillende gateways in, dat XP dan zelf de load verdeeld!!!!.of als je niet moeilijk wil doen en je werkt met XP alle gateways invullen in TCP/IP instellingen en dan verdeelt XP de load.
Ik neem aan dat er een lan tussen de computers aanwezig is. (Hoe kun je anders sneller internetten)Op maandag 22 april 2002 11:19 schreef MRic3 het volgende:
[..]
DUS: jij zegt dat als ik 3 verbindingen heb (niet eens in een netwerk!!!) en ik vul 3 verschillende gateways in, dat XP dan zelf de load verdeeld!!!!.![]()
![]()
joh, denk je dat echt. Je zit met een max (va. 165 Kb/s bij chello) en daar kom je dan nog niet overheen, al vul je 10 gateways in.
Verwijderd
Weet iemand hoe dit onder linux in te stellen is?Als de metric gelijk is kiest je computer random een gateway