Hey, ik heb vandaag midtown madness gekregen, maar is er een patch uitgebracht om de AI te verbeteren? Tering wat is die brak. Ik sta rustig voor een rood stoplicht te wachten, komt me daar een vrachtwagen op volle snelheid in mijn kont geboord
waarom wacht jij voor een rood stoplicht????? het is de bedoeling dat je gaat racen.. tis geen "hoe haal ik mijn rijbewijs" sim.Op zondag 21 april 2002 20:31 schreef Schuey het volgende:
Hey, ik heb vandaag midtown madness gekregen, maar is er een patch uitgebracht om de AI te verbeteren? Tering wat is die brak. Ik sta rustig voor een rood stoplicht te wachten, komt me daar een vrachtwagen op volle snelheid in mijn kont geboord
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
LOL!Op zondag 21 april 2002 20:32 schreef megamuch het volgende:
[..]
waarom wacht jij voor een rood stoplicht????? het is de bedoeling dat je gaat racen.. tis geen "hoe haal ik mijn rijbewijs" sim.
sorry dat ik het vroeg hoor ^&%$*%$..
maar ik wil gewoon ff relax cruisen, mag toch?
Verwijderd
je hebt gelijk, maar nie gelijk gaan lopen schelden enzoOp zondag 21 april 2002 20:34 schreef Schuey het volgende:
sorry dat ik het vroeg hoor ^&%$*%$..
Op zondag 21 april 2002 20:35 schreef BotjeBuilder het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maar nie gelijk gaan lopen schelden enzo
ik kan alleen deze patch vinden maar daar heb ik nix aan
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=35595&area=search&ordinal=1
iemand nog suggesties?
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=35595&area=search&ordinal=1
iemand nog suggesties?
zelf gaan kloten met ini files?
Human Bobby
Verwijderd
Voor zover ik weet is er niets aan te doen. Mijn kiddos, die regelmatig gewoon voor de lol rond cruisen, vinden het ook errug irritant. Jammergenoeg niets aan te doen dus...
I double thatOp zondag 21 april 2002 21:06 schreef Schuey het volgende:
damn, dan maar wachten op GTA3
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dan moet je eens online gaan legal cruisen. Die stoplichten zijn bij iedereen verschillend afgesteld zodat de een gron ziet, en de ander rood. Heel irritant als een een politiewagen achter je rijd met een bestuurder die dat niet kan begrijpen.
Weer een deuk in mijn auto
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
het probleem: achteropknallend verkeer
de oplossing: niet harder dan 50 op de teller rijden, hier is de A1 niet op berekent, en dus knalt op je.
ook geen onverwachtse bewegingen maken, gewoon optrekken, en onder de 50 houwe dus, hoe hard het verkeer ook rijdt (m.u.v de highway)
de oplossing: niet harder dan 50 op de teller rijden, hier is de A1 niet op berekent, en dus knalt op je.
ook geen onverwachtse bewegingen maken, gewoon optrekken, en onder de 50 houwe dus, hoe hard het verkeer ook rijdt (m.u.v de highway)
idd, MM2 is toch wel 'n beetje oud nu. je kut trouens wel zelf een AI maken, maar das wel errug moeilijk (moet je het halve spel voor aanpassen).Op zondag 21 april 2002 21:06 schreef Schuey het volgende:
damn, dan maar wachten op GTA3
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
microsnot heOp zondag 21 april 2002 21:03 schreef hellogoodbye het volgende:
Voor zover ik weet is er niets aan te doen. Mijn kiddos, die regelmatig gewoon voor de lol rond cruisen, vinden het ook errug irritant. Jammergenoeg niets aan te doen dus...
^microsoft^
dit snap ik even nietOp zondag 21 april 2002 21:39 schreef BotjeBuilder het volgende:
het probleem: achteropknallend verkeer
het probleem is namelijk dat verkeer juist achterop knalt als je voor het stoplicht staat te wachten.
HmDan moet je eens online gaan legal cruisen. Die stoplichten zijn bij iedereen verschillend afgesteld zodat de een gron ziet, en de ander rood. Heel irritant als een een politiewagen achter je rijd met een bestuurder die dat niet kan begrijpen.
stop toch met spelen van het spel
je kunt er toch niet veel aan doen
dus gewoon racen
en wacht op GTA3
of op need for speed 6 (dus niet motor city online)
je kunt er toch niet veel aan doen
dus gewoon racen
en wacht op GTA3
of op need for speed 6 (dus niet motor city online)
ff ove GTA3, heeft die dan wel fatsoenlijke AI dat ze niet op je in rijden? <---- klinkt als een stomme vraag, maar ik stel hem omdat GTA3 niet bedoeld is als "race sim"
)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ooh je kunt hem best gebruiken als race sim
je pak een auto en gaat racen
maar da met die stop lichten geen flauw idee
ik hoop dat het niet zo erg is als Midtown Maddness 2
je pak een auto en gaat racen
maar da met die stop lichten geen flauw idee
ik hoop dat het niet zo erg is als Midtown Maddness 2
Gaat dit nou om MM1 of 2? Want er zijn volgens mij voor beiden patches.....
om 2 staat ook in de titel.Op maandag 22 april 2002 17:19 schreef cooolkast het volgende:
Gaat dit nou om MM1 of 2? Want er zijn volgens mij voor beiden patches.....
en van achter op knallend verkeer heb je in gta3 geen last, op de ps2 in ieder geval niet dan lijkt het me ook dat het op de pc ook nie zp is.
geruststellende woordenOp maandag 22 april 2002 17:24 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
om 2 staat ook in de titel.
en van achter op knallend verkeer heb je in gta3 geen last, op de ps2 in ieder geval niet dan lijkt het me ook dat het op de pc ook nie zp is.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om in zo'n spel te proggen dat de AI om je heen rijd of stopt als je stil staat
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
doe jij het voor me?Op maandag 22 april 2002 20:26 schreef SpeedAddict het volgende:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om in zo'n spel te proggen dat de AI om je heen rijd of stopt als je stil staat
Verwijderd
ik ken het, ik ga altijd gewoon cruisen in midtown madnees, dus aan de snelheid houden en stoppen bij rood licht, maar die AI maakt het je zo moeilijk om je aan de regels te houden...
als je op een grasveldje gaat staan en een half uur zie je gewoon voor je iedereen op elkaar botsen en een gigantische ketting botsing veroorzaken slaat nergens op!
als je op een grasveldje gaat staan en een half uur zie je gewoon voor je iedereen op elkaar botsen en een gigantische ketting botsing veroorzaken slaat nergens op!
ja weet ik, af en toe best lachen....maar ook frustrerend.
Schuey>>>Ik doelde niet op het zelf proggen.
Ik doelde op de game developpers.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
owkeOp maandag 22 april 2002 20:42 schreef SpeedAddict het volgende:
Schuey>>>Ik doelde niet op het zelf proggen.
(wist ik wel
Verwijderd
bestaan er eigenlijk echte auto sims, waar je meot schakelen enzo? dat doen alsof in een race spel is ook neit altijd alles
Verwijderd
ff serieus, volgens mij zijn die spelen er gewoon niet terwijl je wel met fliegtuigje kan spelen treinen, maar autos, ik zit trouwens ook te w8en op gta3 wat een mester spel daar kun je wel lekker rustig rondrijdenOp maandag 22 april 2002 20:44 schreef Schuey het volgende:
ga een bij de anwb vragen, simulator
die reply was serieus bedoelt hoor 
Maar er zijn geen auto sims, was pas nog een draadje over, kan hem alleen zo snel niet vinden. Maar naar aanleing van die draad heb ik mm2 'aangeschafd'.
Maar er zijn geen auto sims, was pas nog een draadje over, kan hem alleen zo snel niet vinden. Maar naar aanleing van die draad heb ik mm2 'aangeschafd'.
Verwijderd
best wel tegenvallen dan ik vind qua ai mm1 beterOp maandag 22 april 2002 20:49 schreef Schuey het volgende:
die reply was serieus bedoelt hoor
lekker met zon bus op handmatig schakelen, dat si cool
die heb ik ook liggen jah, ik heb probleempie met pedalen, ik kan of 100% gas of 100% rem, zit dus gewoon een deadzone van 99% in, kan niet veranderen n die patches werken niet (illegali). En het zijn brakke auto's uiteraard.Op maandag 22 april 2002 20:51 schreef RONIN het volgende:
[..]
driver heb ik ook geprobeerd is beter dan mm alleen neit zo leuk.. ik weet niet echt waarom
ik zag in een ander topic (kan niet meer terug vinden) een paar dagen geleden pics van echt torenhoge jumps van flats, maaar ik heb vanmiddag weer gereden (audi TT
) maar ik mon nix vinden. kan iemand mij zeggen hoe ik op die gebouwen kan komen?
Verwijderd
Ik neem aan dat je deze bedoelt http://www.endoria.net/upload/index.php/2812978529 ? Nou ja het is vrij simpel neem de audi (mag andere nemen maar audi deed ik het altijd mee). Je gaat naar dat ene vrij schuine gebouw bij die vijver met dat kunstwerk ofzo erin daarboven op moet je komen (kan in het gebouw racen naar een etage hoger). Dan daar een aanloopje nemen naar die schuine kant en dan door gassen dan kom je daar boven op en heb je een leuk uitzicht en kan je weer naar beneden flikkeren of naar andere gebouwen jumpen!Op woensdag 24 april 2002 15:51 schreef Schuey het volgende:
ik zag in een ander topic (kan niet meer terug vinden) een paar dagen geleden pics van echt torenhoge jumps van flats, maaar ik heb vanmiddag weer gereden (audi TT) maar ik mon nix vinden. kan iemand mij zeggen hoe ik op die gebouwen kan komen?
Verwijderd
Trouwens je kon ook op dat pyramide achtige gebouw (ben naam kwijt) daarboven komen met iets van een speed trainer waar ik ook de naam kwijt van ben (heb een aardige tijd niet meer gespeeld).
Verwijderd
Bij dat zelfde gebouw als je van binnen naar dat plateau gaat dan moet je over een brug(je). Als je de Audi neemt dan moet je voorzichtig langs de zijkant rustig je wielen er een stukje overheen krijgen en telkens weer een stukje dan vervolgens lijkt het of je naar beneden dondert maar blijf je met 2 wielen hangen.
Is een bug die ik in de beta versie ook al ontdekte en in de final zit die dus nog steeds.
Tis niet echt nuttig ofzo.
Pagina: 1