misschien een goed idee mbt topictitels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Is het misschien niet bevorderend voor de search, als die alleen topics laat zien waar de vraag correct wordt beantwoord ? Dus dat je bij iedere opgeloste topic iets voor de topictitle zet, zodat de search daarop kan filteren en alleen nuttige topic worden gegeven ?

Het is maar een ideetje hoor misschien is het al wel vaker voorbijgekomen

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sowieso nog steeds een topixprobleem, verder lijkt het me op het nieuwe forum wel handig...... maar het is idd wel vaker langs gekomen en als ik een goed geheugen heb ook afgeschoten. (Zou dacht ik toch niet zo goed werken of zo)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Denk dat het niet haalbaar is. Dan zouden de mods eerst de de bijna 50.000 topics moeten beoordelen en dan in de toekomst de topics ook nog langs moeten lopen om te kijken of hij beantwoord is of niet.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op zondag 21 april 2002 20:37 schreef Gerwin het volgende:
Denk dat het niet haalbaar is. Dan zouden de mods eerst de de bijna 50.000 topics moeten beoordelen en dan in de toekomst de topics ook nog langs moeten lopen om te kijken of hij beantwoord is of niet.
je zou het door de topicstarter en toevallig passerende modjes en regulars kunnen laten doen...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Misschien staat er in een topic maar de helft van het antwoord, of misschien staat er een antwoord wat een oplossing van een andere vraag kan zijn.. Dus zoiets lijkt me niet echt makkelijk te doen nee.

Kortom: IMHO een slecht id. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 20:37 schreef Gerwin het volgende:
Kun je de users ook laten doen met een moderatiesysteem.

Heb het hier al eens eerder voorgesteld, maar er kwamen nauwlijks reacties op. De reacties die kwamen waren overigens wel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zondag 21 april 2002 20:39 schreef DataBeest het volgende:
Misschien staat er in een topic maar de helft van het antwoord, of misschien staat er een antwoord wat een oplossing van een andere vraag kan zijn.. Dus zoiets lijkt me niet echt makkelijk te doen nee.

Kortom: IMHO een slecht id. :)
Ik sluit me hierbij aan, een topic zonder het exacte antwoord kan ook heel handig zijn voor het oplossen van en probleem en een combinatie van wat topics kunnen een heel mooi antwoord geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Laatst online: 09-10 12:48

MRic3

Of praat ik weer poep?

Sorry kan het niet laten:

Hoe moet je dan het volgende (oude) topic beoordelen:

[topic=246150/1/35]
(ik heb dat draadje niet gelezen):

FFF serieus, niet haalbaar. De oplossing voor de ene is niet altijd de oplossing die bij iedereen werkt. En als de search nou eens normaal werkte was het al fijn genoeg..

User ratings daar ben ik het wel mee eens, maar dat is weer een heel andere, meerdere malen gevoerde discussie...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Pagina: 1