Beste Tweakers,
Jaaaah alweer zo'n casebage topic? waarom dat? nutteloos!
NEE!
Kijk, ik ben van plan dit topic zo te laten werken: In deze eerste post wil ik alle sites etc. waar je gratis ( of voor een kleine prijs) casebadges kunt krijgen over allerlij soorten merken. De bedoeling is dat JIJ replied als je een tip hebt van een site etc. maar je mag ook heus zeggen van: 'OHH DIE HEB IK, DIE IS VET', dat mag mij een zorg wezen. Het gaat er gewoon om dat hier een aantal bronnen van vette casebadges komen te staan.
Nvidia:

oud;
www.dutchgeforce.nl en wacht voor een actie en dan hopen dat je een van de 20/40 gelukkige bent
www.nvidia.com sommige lui krijgen, andere niet is een beetje vaag
Epox:

oud;
info@epox.nl : stuur een slijm mailtje dat je fan bent etc. en dat je een case badge wil. Werkt gegarandeerd
AMD:

nieuw;
Jaja ff meelen naar amdliterature@ayn.com en ff anderhalve maand geduld hebben
oud;
http://www.amd.com/gb-uk/Corporate/AboutAMD/0,,51_52_3592_702^743^4155,00.html
Amd geeft tijdelijk op de officiele site geen gratis casebadges/stickers etc. meer weg... helaas
CoolerMaster:

nieuw;
Ik was er snel bij... maaruhh ze zijn op
allemaal te danken aan de gierige tweakers hier op GoT
Spire:

nieuw;
Inmiddels ook op
alweer, allemaal te danken aan de gierige tweakers hier op GoT
Tweakers:

-hierover soon meer van femme-
Jaaaah alweer zo'n casebage topic? waarom dat? nutteloos!
NEE!
Kijk, ik ben van plan dit topic zo te laten werken: In deze eerste post wil ik alle sites etc. waar je gratis ( of voor een kleine prijs) casebadges kunt krijgen over allerlij soorten merken. De bedoeling is dat JIJ replied als je een tip hebt van een site etc. maar je mag ook heus zeggen van: 'OHH DIE HEB IK, DIE IS VET', dat mag mij een zorg wezen. Het gaat er gewoon om dat hier een aantal bronnen van vette casebadges komen te staan.
Nvidia:

oud;
www.dutchgeforce.nl en wacht voor een actie en dan hopen dat je een van de 20/40 gelukkige bent
www.nvidia.com sommige lui krijgen, andere niet is een beetje vaag
Epox:
oud;
info@epox.nl : stuur een slijm mailtje dat je fan bent etc. en dat je een case badge wil. Werkt gegarandeerd
AMD:
nieuw;
Jaja ff meelen naar amdliterature@ayn.com en ff anderhalve maand geduld hebben
oud;
http://www.amd.com/gb-uk/Corporate/AboutAMD/0,,51_52_3592_702^743^4155,00.html
Amd geeft tijdelijk op de officiele site geen gratis casebadges/stickers etc. meer weg... helaas
CoolerMaster:
nieuw;
Ik was er snel bij... maaruhh ze zijn op
Spire:
nieuw;
Inmiddels ook op
Tweakers:

-hierover soon meer van femme-
En nu weer OntoppiC !!!!!!
AHHA ja neem er nog 1