Misschien een domme vraag maar kun je artic silver op een GeForce3 kaart doen
? Ik heb namelijk ontdekt dat ik de koeler van de kaart af kan halen (als ik goed eraan ruk
)
Ja hoor, waarom niet het koelt juist beter 
En dat je je koelblok eraf kan halen kan kloppen dit kan bij (zowat) alle kaarten
En dat je je koelblok eraf kan halen kan kloppen dit kan bij (zowat) alle kaarten
oh kOp zondag 21 april 2002 20:20 schreef Rave17 het volgende:
Ja hoor, waarom niet het koelt juist beter
of je moet de lijmversie van ac hebben.....
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Op zondag 21 april 2002 20:29 schreef the_virus het volgende:
of je moet de lijmversie van ac hebben.....
wat ook wil helpen (als je beetje ervaring hebt met deze zooi:
even met 800 of 1200 waterproof schuurpapier(!) even over de gpu gaan, (niet te lang schurern
) en dan ac erover.
scheelt bij mij 6 graden
even met 800 of 1200 waterproof schuurpapier(!) even over de gpu gaan, (niet te lang schurern
scheelt bij mij 6 graden
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Haal je dan niet een stukje van de bovenkant/omhulsel van de core erafOp zondag 21 april 2002 20:42 schreef the_virus het volgende:
wat ook wil helpen (als je beetje ervaring hebt met deze zooi:
even met 800 of 1200 waterproof schuurpapier(!) even over de gpu gaan, (niet te lang schurern) en dan ac erover.
scheelt bij mij 6 graden
Dat is het principe van schurenOp zondag 21 april 2002 20:44 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Haal je dan niet een stukje van de bovenkant/omhulsel van de core eraf
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
ik heb er ook even over gedaan om het goed vlak te krijgen
ik heb een stuk stevig plastic gepakt en daarop het schuurpaiter geplakt godat ie zo vlak mogelijk is en dan met wat warm water over de kaart en gpu heen en dan voorzichtig en rustig en kalm en geconsentreerd en.... en.... en...
nou ja je snapt hem wel.
oja: wat warme water is voor het waterproof papier (nog gladder en je moet een scheeraparaat pakken
en zodat het snel opdroog.
en dan nog even met een fhonn erover....
ik heb een stuk stevig plastic gepakt en daarop het schuurpaiter geplakt godat ie zo vlak mogelijk is en dan met wat warm water over de kaart en gpu heen en dan voorzichtig en rustig en kalm en geconsentreerd en.... en.... en...
nou ja je snapt hem wel.
oja: wat warme water is voor het waterproof papier (nog gladder en je moet een scheeraparaat pakken
en zodat het snel opdroog.
en dan nog even met een fhonn erover....
ik heb pics maar die staan nog in mijn pc-mod-fotoboek(tm) 
ik heb ggen digicam en geen scanner dusssssss.....
PECH!!
als je gewoon heel rustig aan doet en to min mogelijk weghalen, dan kan het niet voutgaan
ik heb ggen digicam en geen scanner dusssssss.....
PECH!!
als je gewoon heel rustig aan doet en to min mogelijk weghalen, dan kan het niet voutgaan
gebruik spiritus om de oude (foute) koelprut eraf te halen.
lees wel: gebruik een klein beetje
Ja weet ik, heb ik met de core van me cpu gedaan (met wasbenzine, veel wasbenzine, boeit nix, droogt meteen opOp zondag 21 april 2002 21:03 schreef internetinfo het volgende:
gebruik spiritus om de oude (foute) koelprut eraf te halen.
toch maar ff schoon gemaakt voor die sukkels...
... dus?Op zondag 21 april 2002 21:10 schreef Juniorrules het volgende:
uhh... Rick, ik heb die cpu schoon zitten maken toen jij aan het eten was
edit:
btw: ben je niet op msn?
btw: ben je niet op msn?
Pagina: 1