Toon posts:

topic in PW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus tijdje terug een topic geopend namelijk deze

[topic=474477]

vervolgens wordt hij gesloten omdat ik wat te vroeg een schopje gaf

dit mag niet volgens de policy en was dus ook fout van mij maar ik vraag me af of het nou nodig is om maar meteen er een slot op te gooien, geef mij dan desnoods een waarschuwing of wis die post

ik wordt zo langzamerhand namelijk een beetje ziek van die policy op got, tijdje terug kon je hier op een normale manier dingen vragen en nu wordt elk topic dichtgegooid om de meest onzinnige redenen.

ik heb mijn topic dus opnieuw geopend maar nu volgens de regels en niet gekickt, wordt hij vervolgens WEER gesloten, dit keer weer zonder duidelijke reden.

is het nou niet mogelijk om dit soort dingen op een normale manier op te lossen? die vraag die ik stelde heb ik namelijk al vaker zien staan maar steeds zonder dat er een nuttig antwoord was gegeven, misschien dat er daarom meer mensen wat hebben aan mijn topic, maar alleen omdat ik iets te vroeg kick wordt een eventuele nuttige bijdrage aan dit forum gesloten

is het niet mogelijk om voortaan iets tactischer dit soort dingen op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op zondag 21 april 2002 20:09 schreef Dani-Filth het volgende:

is het niet mogelijk om voortaan iets tactischer dit soort dingen op te lossen?
sure
gewoon contact opnemen met de mod
(na je eerste topic dan)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:10 schreef D2k het volgende:

[..]

sure
gewoon contact opnemen met de mod
het geld voor meerdere mods dus lijkt me het duidelijker om het in dit forum te zetten

verder kunnen andere users nu ook meepraten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op zondag 21 april 2002 20:11 schreef Dani-Filth het volgende:

[..]

het geld voor meerdere mods dus lijkt me het duidelijker om het in dit forum te zetten

verder kunnen andere users nu ook meepraten
ik bedoelde dus gewoon je excuses aanbieden aan de mod en dan iom de mod een nieuw topic openen of je oude laten heropenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
jij kickt wel heel erg snel.... ik zie dus niet in waarom er hier nu over gediscussierd zou moeten worden...

zaak is nu duidelijk, je kickte veel te vroeg en vervolgens omzeil je het slotje nu op een niet gepaste mannier....
meldt je maar gewoon bij de mod verder.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:13 schreef D2k het volgende:

[..]

ik bedoelde dus gewoon je excuses aanbieden aan de mod en dan iom de mod een nieuw topic openen of je oude laten heropenen
dus ik moet mijn excuses aanbieden omdat jij fout modereert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:14 schreef Alfredt het volgende:
jij kickt wel heel erg snel.... ik zie dus niet in waarom er hier nu over gediscussierd zou moeten worden...

zaak is nu duidelijk, je kickte veel te vroeg en vervolgens omzeil je het slotje nu op een niet gepaste mannier....
meldt je maar gewoon bij de mod verder.
dat ik te snel kickte gaf ik toe ja, vraag is alleen waarom dan zo'n topic meteen maar op slot moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:56

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zondag 21 april 2002 20:14 schreef Dani-Filth het volgende:

[..]

Hij is ook maar een mens :{ En jij zat als eerste fout door hem zo snel te kicken. Eerste post was dubbel (wel 5 min later :? ) en dan nog een kick....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

[..]

ho wacht
niet de boel omdraaien
ik modereer niet fout hoor :)
Janoz en ik waren onafhankelijk van elkaar tegelijk dat topic aan het sluiten :)
dus 2 mods hebben het echt niet alle2 verkeerd
bekijk de P&W faq eens (het relevante stukje staat in mijn sluit message)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

[..]

eh.... moderaties zijn heel goed, niks mis mee.

Je overttreedt gewoon de Policy (2 keer)...

<edit: overtreding van de policy op deze wijze kan het beste bestraft worden door sluiting omdat je (en anderen) zich in het vervolg wel twee keer zullen bedenken>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Het is idd gewoon de regel om de een slot erop te gooien. Take it or leave it :). En volgens mij mag je best een nieuw topic openen of vergis ik me nu :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:16 schreef Alfredt het volgende:

[..]

eh.... moderaties zijn heel goed, niks mis mee.

Je overttreedt gewoon de Policy (2 keer)...
2x? ik gaf maar 1 kickje..

en die dubbele post was een foutje, ik quote ipv een edit

ik vind het alleen een beetje fout om een topic te sluiten omdat 1 reply je niet bevalt, er zijn namelijk wel meer users die wat aan zo'n topic kunnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
eerste overtreding was idd de kick, de tweede is het opnieuw openen van een gesloten topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:19 schreef Alfredt het volgende:
eerste overtreding was idd de kick, de tweede is het opnieuw openen van een gesloten topic.
sinds wanneer is dat een overtreding? het topic zelf was een serieus topic waar andere mensen ook nog wat aan kunnen hebben, wie heeft er nou last van als ik hem opnieuw open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en nu het toch over dubieuze slotjes hebben

dit is een topic van een tijdje terug

[topic=162085]

ik had dit topic via de search gevonden en ik vroeg netjes of er nog mensen waren die een antwoord hadden op de topicstarter, vervolgens wordt de topic op slot gegooid met de opmerkingen dat ik moet zoeken

hoe denk je dat ik bij dat topic gekomen ben dan??

en die paar linkjes die Pelle gaf waren niet wat ik zocht maar daar kan ik dus niets meer van zeggen aangezien dat topic op slot werd gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je hebt aan de ene kant een punt, door te zeggen dat het serieus is. Aan de andere kant heeft een slotje totaal geen nut als degeen die het slotje krijgt (als straf voor kicken) gewoon opnieuw zijn topic mag heropenen en zo eigenlijk weer een nieuwe kick veroorzaakt. (Weer na drie uur....)
En voor GoT lijkt mij het dan ook het beste als hij dan op slot gaat. Maar ik denk dat je hetbeste contact op kunt nemen met D2k om de zaak te proberen te regelen, ik denk alleen dat hij wel zal blijven staan op die excuses :+

<edit: zoek ff op tucows dan, als hij er bestaat staat hij daar wel.....>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:26 schreef Alfredt het volgende:
Je hebt aan de ene kant een punt, door te zeggen dat het serieus is. Aan de andere kant heeft een slotje totaal geen nut als degeen die het slotje krijgt (als straf voor kicken) gewoon opnieuw zijn topic mag heropenen en zo eigenlijk weer een nieuwe kick veroorzaakt. (Weer na drie uur....)
En voor GoT lijkt mij het dan ook het beste als hij dan op slot gaat. Maar ik denk dat je hetbeste contact op kunt nemen met D2k om de zaak te proberen te regelen, ik denk alleen dat hij wel zal blijven staan op die excuses :+
ik probeerde d2k alleen erop te wijzen dat die slotjes van hem weinig zin hebben en dat het ook niet veel bijdraagt aan het forum in het algemeen

dat topic opnieuw openen heeft toch geen zin want dan verzint ie wel weer een andere reden om het op slot te gooien, als je de policy maar letterijk genoeg neemt vind je altijd wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op zondag 21 april 2002 20:30 schreef Dani-Filth het volgende:

[..]

ik probeerde d2k alleen erop te wijzen dat die slotjes van hem weinig zin hebben en dat het ook niet veel bijdraagt aan het forum in het algemeen

dat topic opnieuw openen heeft toch geen zin want dan verzint ie wel weer een andere reden om het op slot te gooien, als je de policy maar letterijk genoeg neemt vind je altijd wel wat
mijn laatste reactie dan maar.....

jij bent degeen die op deze manier niet bijdraagt aan het forum (voor de duidelijkheid ik praat alleen over het hier en nu) door de policy niet na te leven. Als jij nu zegt:

Ja beste D2k je had gelijk, ik overtrad de regels en daarom gingen de topics precies netjes volgens de regels op slot, anders zou het hier een zooitje worden. Mijn excuses dus en ik zal in het vervolg minder snel kicken en niet gesloten topics buiten jullie medeweten om opnieuw op te starten. Zou je nu mijn topic alsjeblieft willen heropenen?

Kun je kijken of hij dat voldoende vindt... zoja dan gaat hij open zo nee dan blijft hij dicht en heb je gewoon pecht.
Dat is alles wat er is, en niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:36 schreef Alfredt het volgende:

[..]

mijn laatste reactie dan maar.....

jij bent degeen die op deze manier niet bijdraagt aan het forum (voor de duidelijkheid ik praat alleen over het hier en nu) door de policy niet na te leven. Als jij nu zegt:

Ja beste D2k je had gelijk, ik overtrad de regels en daarom gingen de topics precies netjes volgens de regels op slot, anders zou het hier een zooitje worden. Mijn excuses dus en ik zal in het vervolg minder snel kicken en niet gesloten topics buiten jullie medeweten om opnieuw op te starten. Zou je nu mijn topic alsjeblieft willen heropenen?

Kun je kijken of hij dat voldoende vindt... zoja dan gaat hij open zo nee dan blijft hij dicht en heb je gewoon pecht.
Dat is alles wat er is, en niet meer.
jij snapt het nog steeds niet he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 21 april 2002 20:39 schreef Dani-Filth het volgende:

[..]

jij snapt het nog steeds niet he..
Hoezo, vind het een goede post en precies wat er aan de hand is wordt uitgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:41 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Hoezo, vind het een goede post en precies wat er aan de hand is wordt uitgelegd :)
ik heb al 10x eerder gezegd dat het idd fout was om hem wat te vroeg te kicken alleen om er nou meteen een slot op te gooien is een beetje zinloos
dat bedoelde ik, het ging me niet erom dat ik dat topic weer open wil hebben want ik ben er ondertussen zelf ook al uitgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 21 april 2002 20:50 schreef Dani-Filth het volgende:
om er nou meteen een slot op te gooien is een beetje zinloos
dat bedoelde ik, het ging me niet erom dat ik dat topic weer open wil hebben want ik ben er ondertussen zelf ook al uitgekomen
Lees de sluitmessage van Janoz nog es door :?
Dat was niet de enige reden dat ie op slot ging...

Waarom moeten mensen toch altijd de helft van de sluitmessage en klagen over die helft, terwijl de andere helft vaak net zo belangrijk is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 21:08 schreef ACM het volgende:

[..]

Lees de sluitmessage van Janoz nog es door :?
Dat was niet de enige reden dat ie op slot ging...

Waarom moeten mensen toch altijd de helft van de sluitmessage en klagen over die helft, terwijl de andere helft vaak net zo belangrijk is??
dit zegt janoz
Vanwege ongeduldigheid hang ik deze erop... kicken binnen een half uur..
wat is dan die andere reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 21 april 2002 22:33 schreef Dani-Filth het volgende:
wat is dan die andere reden?
Oeps, deze keer las ik de message van Janoz fout :)

|:( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zondag 21 april 2002 22:36 schreef ACM het volgende:

[..]

Oeps, deze keer las ik de message van Janoz fout :)

|:( :)
foei! geef jezelf een onmiddelijk een dag-ban :( :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1