• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Dit is erg lullig, ik krijg geen verbinding meer tussen mijn Soul S1 mp3 player en de computer ;(

als ik de kabel aansluit geeft de mp3 speler keurig netjes "CONN" aan, terwijl de software zegt dat hij niet geconnect is :(

de instellingen van de printerpoort (daar hangt t geheel aan) heb ik al gecontroleerd, en die staan goed.

wie kan me helpen ?

btw, WinXP

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

is da met USB? dan moet je de drivers eens checke en eventueel herinstalle :) hebbik met mijn mpman f60 ook ghad. als dat ni werkt probeer dan de software eens te herinstalle. |:(

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
usb != lpt1
en een herinstallatie heb ik al gedaan, volges mij is iets mis met mijn mobo :(

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:31

Dennahz

Life feels like hell should.

nou eh.. probeer het eens op een andere pc :? of probeer eens een ander OS (dualboot met 98 ofzo) misschien ondersteund xp je mp3 speler niet echt...

Twitter

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 07:54 schreef BrEeZeR het volgende:
nou eh.. probeer het eens op een andere pc :? of probeer eens een ander OS (dualboot met 98 ofzo) misschien ondersteund xp je mp3 speler niet echt...
op een andere pc doet ie t gewoon, volgens mij is er echt iets met de com + serieele poorten van het moederbord.
Eerder deed hij het wel gewoon.

Verwijderd

kijs eens in de device manager naar eventuele recource conflict :? en anders weetik het ook niet meer |:(

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Ehm nou haal je zelf serieel en parallel door elkaar... :D
Op maandag 22 april 2002 07:49 schreef Atgast het volgende:
usb != lpt1
Op maandag 22 april 2002 11:17 schreef Atgast het volgende:
op een andere pc doet ie t gewoon, volgens mij is er echt iets met de com + serieele poorten van het moederbord.
Maar heb je niet een BIOS verandering gehad? Soms heb je na een crash of stroomuitval dat in het BIOS de parport niet in ECP-mode (ofzoiets heet t) meer staat.
Pagina: 1