Toon posts:

wat is er kapot?? MSI K7T Turbo/harddisc/geheugen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een 2e hands moederbord gekocht
heb een 2e hands harddisc gekocht

Heb een AMD XP1800+ op m'n MSI K7T Turbo moederbord geprikt, 128mb sdram@133mhz, 250watt voeding........

Ik wil de pc opstarten, alle ledjes op het moederbord branden rood, dit betekent dat de cpu er niet goed op zit of kapot is, ik druk op de reset knop, de pc start gewoon op... :?

Ik zit in windows, dubbelklik op "deze computer" voordat hij de icoontjes van de schijven geladen heeft is hij RAM vast gelopen!! :(

Ook via internet explorer, windows verkenner, outlook etc. loopt hij binnen 10 tellen RAMvast!
Iemand ideeën wat dit zou kunnen zijn??

Ik ben nu een andere harddisc aan het proberen, maargoed, die harddisc verklaart het probleem van het moederbord wel/niet opstarten niet :(

Voeding kan het ook haast niet zijn, heb al een andere voeding geprobeerd; zelfde probleem :(

Verwijderd

msi k7t.... ik heb er al twee gehad die zijn overleden :(

hetzelfde probleem als jij: 4x rood. Dus ik keek in het boekje: cpu stuk of niet goed geinstalleerd. Ik dacht dus: nou, daar gaat m'n athlon 900, dus ik naar de winkel voor een nieuwe cpu, meteen maar een 1200 gehaald. doet hij het nog niet! dus ik neem cpu + moederbord naar de computerzaak en ik kreeg m'n geld terug voor de nieuwe cpu én een nieuw moederbord (goede service dus)

ja hoor, draaide weer als een trein.
toen werd het januari.... nee hè, wéér 4x rood. Helaas had ik geen garantie meer. 2 van die k*tmobo's naar de klote. Ik heb er nu maar een asusje inzitten

dus volgens mij is je mobo stuk.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de (enige :)) reactie...
Ik ben ook bang dat het moederbord kapot is, heb vanmiddag al een e-mail gestuurd naar MSI nederland, hopelijk kunnen zij mij zo een nieuwe opsturen en (aangezien het 2hands is) hoeft het hopelijk niet via de winkel...

Wish me luck ;)

/EDIT/

nu blijft het moederbord weer hangen op een geheugen fout :?

Erg vaag bordje, dat wel... Eerste msi bordje dat ik heb, geen goede reclame dus :9 >:)

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

heb je wel de juiste biosversie om die xp aan het draaien te krijgen?
je moet 3.0 of hoger hebben naar ik meen, wellicht wordt die proc nu totaal niet herkent.

Oerbrood!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:19 schreef Chevalric het volgende:
heb je wel de juiste biosversie om die xp aan het draaien te krijgen?
je moet 3.0 of hoger hebben naar ik meen, wellicht wordt die proc nu totaal niet herkent.
Hehe, ja, zo slim was ik toch wel geweest :)
nieuwste bios van msi.com.tw gedownload... zit gewoon de nieuwste bios in, cpu wordt herkeend, draait op 1800+ maar hij start gewoon zelden op, en als hij al opstart, dan loopt hij MUURvast in windows... :(

Ben even win98 op andere harddisc aan het installeren, hopelijk doet ie het daar beter op :(

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

ja oke dan, onder het mom van: shoot, wellicht ist raak he, suc6 er verder mee

Oerbrood!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

250 watt voeding is ook niet echt veel :{

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

een kleine tip

zorg er voor dat je moederbord geen stroom heeft
en haal de battery er uit
en laat het een half uur staan
verder zet je geheugen eens op 100bus in plaats van 133bus

het kan ook zien dat je geheugen brak is

mijn msi 6199va had een geheugen probleem met de l2 cash van de cpu

ik heb het zelfde gedaan als hij boven gescheven
en hij werkte weer naar behoren

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:38 schreef Moartn het volgende:
250 watt voeding is ook niet echt veel :{
met de 300 wat voeding die er origineel inzat gaf hij dezelfde problemen...
zit overigens maar een 32 mb 3d-kaartje in, en verder niet zo heel veel apparatuur (1 pci slot, 1 agp slot 1 usb slot bezet, 1 brander + diskettestation........

met 250 watt zou hij het dus makkelijk moeten trekken :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 20:43 schreef suijkerbuijk het volgende:
een kleine tip

zorg er voor dat je moederbord geen stroom heeft
en haal de battery er uit
en laat het een half uur staan
verder zet je geheugen eens op 100bus in plaats van 133bus

het kan ook zien dat je geheugen brak is

mijn msi 6199va had een geheugen probleem met de l2 cash van de cpu

ik heb het zelfde gedaan als hij boven gescheven
en hij werkte weer naar behoren
wat heeft dat half uur staan voor nut??
Als hij nu bijv. een uurtje gewoon uitstaat, en ik start hem op, start hij wel vaak gewoon GOED op, zonder dat resetknop enzo :)

Maargoed, wat heeft het uithalen van dat batterijtje enzo voor nut?

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Je had ook gewoon hier -> [topic=473692] verder kunnen gaan want het is gewoon het zelfde probleem of niet? Heb er iets bij verzonnen/gevonden :)

heb je je bios al in alle default instellingen gezet?
En 250 Watt moet voldoende zijn, volgens de site van AMD.
Breng je mobo naar een goede computerzaak en laat 'm testen. Van wie heb je dat mobo gekocht? vraag eens of die persoon er ook al last van had.

Binnenkort zelf ook een 1800+ kopen en ik zeg nu al tegen die verkoper: als 'ie niet lekker werkt dan breng ik 'm terug.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 20:45 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

wat heeft dat half uur staan voor nut??
Als hij nu bijv. een uurtje gewoon uitstaat, en ik start hem op, start hij wel vaak gewoon GOED op, zonder dat resetknop enzo :)

Maargoed, wat heeft het uithalen van dat batterijtje enzo voor nut?
dan is de bios echt leeg (geen instellingen meer)
verder gaan alle beveiligingen op de moederbord uit
zoals ps-2 aansluiting (allemaal kleine zekeringen)

vraag het me niet maar het werkt wel

zo heb ik veel moederborden een twede leven gegeven
vooral met msi borden

• Fireman

Fireman

Op zondag 21 april 2002 21:24 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

dan is de bios echt leeg (geen instellingen meer)
verder gaan alle beveiligingen op de moederbord uit
zoals ps-2 aansluiting (allemaal kleine zekeringen)

vraag het me niet maar het werkt wel

zo heb ik veel moederborden een twede leven gegeven
vooral met msi borden
Bij dat mobo dat hij heeft moet je een jumpertje even overzetten op twee andere metalen pinnentjes en dus zorgen dat ze kontakt hebben. Zo is daar het bios leeg en alles in default :) vaak zelf moeten doen i.v.m oc'en en dus mijn sys ophol sloeg; je kent het misschien wel "NO SIGNAL INPUT" :( simpel op te lossen.

Verwijderd

Topicstarter
ik zit nu in windows, heb nergens op geklikt ofzo, maar hij loopt toch RAMvast... muis beweegt niet eens meer :? heb verder NIETS gedaan als opgestart...

Hopelijk kan ik toch een nieuw moederbord versierd krijgen :)

• Fireman

Fireman

Op zondag 21 april 2002 21:32 schreef ___Joey___ het volgende:
ik zit nu in windows, heb nergens op geklikt ofzo, maar hij loopt toch RAMvast... muis beweegt niet eens meer :? heb verder NIETS gedaan als opgestart...

Hopelijk kan ik toch een nieuw moederbord versierd krijgen :)
heb je al eens gedaan wat ik vermeld heb? want dat heb ik zo gauw niet kunnen vinden.

EDIT

illegale versie van windows :?

EDIT

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 21:34 schreef Fireman het volgende:

[..]

heb je al eens gedaan wat ik vermeld heb? want dat heb ik zo gauw niet kunnen vinden.
Nee, dat heb ik inderdaad nog niet geprobeerd, omdat dan de pc (zoals je zelf zei) 30 minuten uit moet...
Heb er nu kaal windows opstaan, ben dat eerst aan het proberen, tevergeefs zo te zien... :(
Ga morgen even dat batterijtje eruit halen en kijken of dat werkt :)

/edit/
Ja, wat dacht jij, windows legaal?? :7

Maarre, deze windows is al 108923 keer op pc's gezet, en werkt altijd, dus waarom NU niet :?

• Fireman

Fireman

Op zondag 21 april 2002 21:35 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik inderdaad nog niet geprobeerd, omdat dan de pc (zoals je zelf zei) 30 minuten uit moet...
Heb er nu kaal windows opstaan, ben dat eerst aan het proberen, tevergeefs zo te zien... :(
Ga morgen even dat batterijtje eruit halen en kijken of dat werkt :)

/edit/
Ja, wat dacht jij, windows legaal?? :7

Maarre, deze windows is al 108923 keer op pc's gezet, en werkt altijd, dus waarom NU niet :?
Ik heb niet gezegt van die 30 minuten (goed lezen ;) ) Batterijtje eruit halen heb ik ook niet vermeld, was een ander (goed lezen ;) ) maar misschien wel een goeie tip

Jumpertje eraf halen en op twee andere pinnentjes plaatsen en alles in default zetten.

BTW lees jij je eigen topic wel door ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 21:39 schreef Fireman het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegt van die 30 minuten (goed lezen ;) ) Batterijtje eruit halen heb ik ook niet vermeld, was een ander (goed lezen ;) ) maar misschien wel een goeie tip

Jumpertje eraf halen en op twee andere pinnentjes plaatsen en alles in default zetten.
Hehe, toch morgen allemaal maar proberen, ga zometeen douchen, en dan te bed...

Irritant hoor, ik zaterdag helemaal blij met de proc, "pc compleet" en nu werkt het ding voor geen meter :(

die bios resetten heeft overigens niet zo heel veel nut geloof ik, maargoed, kan het natuurlijk altijd proberen, als jullie zeggen dat het helpt...?? :)
Welterusten alvast ;)

• Fireman

Fireman

Op zondag 21 april 2002 21:42 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

als jullie zeggen dat het helpt...?? :)
Daar zijn mede Tweakers voor :)

• Tco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:22

Tco

Ik las zonet al iets dat je je bios geflasht had.
Maar ik had laatst zelf zoiets met een MSI mobo (wel voor intel proc btw) die steeds rode d-leds had en pas na een reset wilde booten en windows setup die crashte of windows zelf wat crashte. Maar na een bios update was dat allemaal verholpen dus misschien dat er iets fout is gegaan bij het flashen, dus download opnieuw de bios file ergens en flash hem opnieuw.
Suc6! :)

Verwijderd

kan aan de video kaart liggen , bij een vriend van mij was het dezelfde , als hij een programma start of internet explorer ofzo dan zat de computer vast . het was een
gf mx200

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 21:49 schreef mchacken het volgende:
kan aan de video kaart liggen , bij een vriend van mij was het dezelfde , als hij een programma start of internet explorer ofzo dan zat de computer vast . het was een
gf mx200
/offtopic/ nee ik lig nog niet te bed :+

/ontopic/
het gaat hier om...;
MSI K7T Turbo
AMD XP 1800+ @ 1533mhz (standaard)
128mb SD-ram @ 133Mhz
Diamond Viper 770, 32mb AGP4x (via jumpers ingesteld)

zal morgen ook de nieuwste bios erin flashen, hopelijk doet ie het dan wel :)

Verwijderd

probeer ook met een andere videokaart als het niet lukt , suc6

Verwijderd

Naar aanleiding van een nieuwe PC gekocht te hebben zit ik nu met hetvolgende probleem:
Ik heb een MSI K7T266 Pro 2 moederbord met hierop een XP 1.8 GHZ. Vanmiddag laatste bios versie gedownload en geinstalleerd, ivm het niet goed herkennen van processor. blijft op 1150 mhz haken.

Nu nieuwste versie erop staat kan ik wel gewoon booten, maar hierna blijft het systeem hangen bij een willekeurige installatie: win 2000 in dit geval. Dos geeft ook fouten zogauw de pc op zijn volledige toerental draait.

Weten jullie de oplossing?!

Verwijderd

video kaart?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 21:53 schreef Web-Ma het volgende:
Naar aanleiding van een nieuwe PC gekocht te hebben zit ik nu met hetvolgende probleem:
Ik heb een MSI K7T266 Pro 2 moederbord met hierop een XP 1.8 GHZ. Vanmiddag laatste bios versie gedownload en geinstalleerd, ivm het niet goed herkennen van processor. blijft op 1150 mhz haken.

Nu nieuwste versie erop staat kan ik wel gewoon booten, maar hierna blijft het systeem hangen bij een willekeurige installatie: win 2000 in dit geval. Dos geeft ook fouten zogauw de pc op zijn volledige toerental draait.

ja, in de bios moet je iets op 11.5 ofzoiets zetten (bij frequency/nog iets) dat moest ik bij mij ook :+

/edit/
Bij "frequenci/voltage" moet je iets op 11.5 zetten, wat precies weet ik niet meer....

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 21:54 schreef mchacken het volgende:
video kaart?
Hehe, helaas ni.

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 21:55 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

ja, in de bios moet je iets op 11.5 ofzoiets zetten (bij frequency/nog iets) dat moest ik bij mij ook :+

/edit/
Bij "frequenci/voltage" moet je iets op 11.5 zetten, wat precies weet ik niet meer....
Okez, ik zal het even proberen. Je hoort over 5 min meer van mij!

• Fireman

Fireman

Ik heb een MSI K7T266 Pro 2 moederbord met hierop een XP 1.8 GHZ.
Zal waarschijnlijk een Athlon XP 1800+ zijn :) check tabel onder aan deze pagina http://www.amd.com/us-en/Processors/ProductInformation/0,,30_118_756_3734^3876,00.html#10242

• Fireman

Fireman

Op zondag 21 april 2002 21:55 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

/edit/
Ik heb 'm al verteld hoe hij het een en ander kan instellen in zijn bios, maar hij wil of doet het niet althans ik zie geen uitwerking ervan. Nu gaat hij wel ineens wat doe ? ik ben benieuwt

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 22:07 schreef Fireman het volgende:

[..]

Ik heb 'm al verteld hoe hij het een en ander kan instellen in zijn bios, maar hij wil of doet het niet althans ik zie geen uitwerking ervan. Nu gaat hij wel ineens wat doe ? ik ben benieuwt
Ik zou graag jouw hulp willen hebben, aangezien mijn AMD Athlon XP processor 1800+ niet hoger wil komen als 1150. Als hij op naar 133 bus gaat, hangt hij zelfs in de setup van windows 2000

Verwijderd

Ja, zet op je mobo (waarschijnlijk dmv een jumper, kijk in handleiding) em op 133 MHz, ipv. de standaard 100 MHz. Dan zou ie het goed moeten doen, oftwel hij zou 1533 MHz aan moeten geven. Een 1800+ is geen 1,8 GHz proc! 1533/133 = 11,5 (Multiplier) en 11,5 * 100 = 1150 MHz. Zo kom je dus aan 1150 MHz :) Eén jumpertje is genoeg. Je hoeft niet bij je Frequency control te neuzen!! Kijk even in je handleiding welke jumper je moet hebben. Is waarschijnlijk een gele, redelijk midden op het bord, en die moet er waarschijnlijk uit.. Succes!

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 22:10 schreef Web-Ma het volgende:

[..]

Ik zou graag jouw hulp willen hebben, aangezien mijn AMD Athlon XP processor 1800+ niet hoger wil komen als 1150. Als hij op naar 133 bus gaat, hangt hij zelfs in de setup van windows 2000
Het zit hem er dus in, dat je em niet in je BIOS op 133 moet zetten (dan overclock je em namelijk), maar hardwarematig met een jumper. HEt hele bord schakeld dan over naar 133 MHz, en dat zou moeten werken, als je tenminste 133/266 MHz geheugen hebt..

• Fireman

Fireman

Op zondag 21 april 2002 22:10 schreef Web-Ma het volgende:

[..]

Alles op default zetten, heb je het zelfde mobo als joey?

133 x 1.150 = 152950 = afgerond 1530 Mhz zoals je heb kunnen zien in het tabel wat ik gelinkt heb.

En idd het jumpertje er af halen ( J17 ) voor een K7T Turbo

Verwijderd

Momentje, ik ga het even kijken of er een jumper op mijn bord aanwezig is...

• Fireman

Fireman

Op zondag 21 april 2002 22:21 schreef Web-Ma het volgende:
Momentje, ik ga het even kijken of er een jumper op mijn bord aanwezig is...
Als je het zelfde mobo hebt dan zit 'ie tussen je batterij en je AGP slot

Verwijderd

We go look again.. wait a moment plz

Verwijderd

Okez, geen jupmer daartussen aanwezig. voor de zekerheid. Het gaat om een
K7T266 Pro2 moederbord.

• Fireman

Fireman

Op zondag 21 april 2002 22:27 schreef Web-Ma het volgende:
K7T266 Pro2 moederbord.
Than I can't help you.

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 22:28 schreef Fireman het volgende:

[..]

Than I can't help you.
In ieder geval bedankt voor de moeite.

• Fireman

Fireman

Op zondag 21 april 2002 22:28 schreef Web-Ma het volgende:

[..]

In ieder geval bedankt voor de moeite.
Misschien heb je hier wat aan want dit is 'm toch?

http://www.msi-computer.nl/products/moederborden/K7T266%20Pro2/main.html

Onderaan die pagina staat een stukje tekst over eerst updaten of zoiets via internet misschien is dat jou oplossing

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 22:27 schreef Web-Ma het volgende:
K7T266 Pro2 moederbord.
Lees toch even je manual door, of daar iets over in staat. Zoek anders even in de BIOS of er niet een functie is om een helemaal naar 133/266 MHz te laten omschakelen..

Verwijderd

Jups dat is hem. Maar dezelfde page heb ik ook in een andere browser staan... :)

• Fireman

Fireman

Op zondag 21 april 2002 22:32 schreef Web-Ma het volgende:
Jups dat is hem. Maar dezelfde page heb ik ook in een andere browser staan... :)
Die tekst onderin is dat niet de oplossing?

Verwijderd

Special Functions
Bedoel je dit?!

Verwijderd

Heb al geprobeerd die AGP 4x wat lager te jumperen? Of zoals hierboven al gezegd: andere videokaart?

Verwijderd

Jups. Dit is het probleem niet. Ik heb de geforce II 64 MB DDR GTS PRO eruit gehaald en vervangen door een:
VIPER 32 MB 770
en een 8 mb pci grafische kaart. Niets hielp..

Verwijderd

Joey:

Heb al geprobeerd die AGP 4x wat lager te jumperen? Of zoals hierboven al gezegd: andere videokaart?

Verwijderd

Wat is de temp van je proc in bios?
Als deze normaal is dan een klein beetje meer voltage op proc proberen.
Als dit ook nog niet helpt dan even de laatste ide drivers instaleren(via 4/1).

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 23:00 schreef dispatcher het volgende:
Joey:

Heb er nu een totaal andere videokaart in zitten, en hij start wel fatsoenlijk op, kan wel fatsoenlijk in windows enzo werken, maar ik zit nog steeds met dat aan/uit knop probleem...

Ik heb MSI opgebeld, zij zeiden dat ik met de winkel contact op moest nemen, enja, ik heb de bon (2e hands...) niet van de winkel van het moederbord, ik dus alle "*****" in rotterdam opgebeld, zijn 2 mensen die zo heten, allebei in de 50, maar geen van beide verkopen ze of weten ze ook maar IETS van computers....

Zou ik dit moederbord gaan verkopen? Ik bedoel, hij werkt nog wel gewoon, maar echt goed (zoals ik wil) werkt hij niet...
Beetje vage problemen allemaal, volgens mij ligt het toch meer aan de hardware dan aan iets anders :(

Verwijderd

Topicstarter
Schop

Ik heb er nu een andere 3d-kaart in zitten, en het draait nu prima in windows. Maar, ik heb nog steeds het 4-rode-ledjes probleem :(

Ik duw die aan knop in, en dan de rest, DAN pas start hij op :?

Een vriend van me zei dat het aan de voeding kon liggen... zit maar 250watt in, en een harddisc enzo schijnt nogal wat nodig te hebben om te 'starten', als hij eenmaal draait (na reset dus) zou hij minder moeten verbruiken....

Heeft hij gelijk, of is dat voeding-verhaal gewoon NONSENSE??

• Fireman

Fireman

"The processor might be damaged or not installed properly"

Volgens het boekje en zoals al eerder is opgemerkt.

Zit je processor er wel goed in? is OC'ed? Wat zijn je Temp, je Vcore voltage en andere voltages? Moeten in de buurt liggen van: 1.8V & 3.3 & 5 & 12

met speedfan can je ze heel simpel meten.

http://members.ams.chello.nl/rzondervan/speedfan404.exe

Ik weet niet of de link werkt anders even bij http://www.tweakers.net/meuktracker/1990 kijken

BTW is hier iemand die nu in Italië zit achter de pc?

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
Ik heb de 6330 kt7 turbo raid en ook het probleem gehad. moederbord terug gestuurd..... mobo kapot dus..

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1755141263

hopelijk is dit voldoende :)
Bedankt voor het programma :D

• Fireman

Fireman

Op dinsdag 23 april 2002 13:50 schreef ___Joey___ het volgende:
[afbeelding]

hopelijk is dit voldoende :)
Bedankt voor het programma :D
ziet er toch wel goed uit dacht ik.

Of je hebt een hele goede en sterke voeding of alles staat redelijk hoog ingesteld.

Hier even het verschil

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rzondervan/joey.JPG

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook gehad, MSI gebeld TD en die kwamen met de volgende test: op je MB heb je een aantal spanningsregulatoren (de zwarte blokjes met drie pootjes) bij de processor, hierbij zit een IC en als je daar je vinger op kunt leggen zonder je te branden dan ligt het niet aan het MB zo niet (dus blaren op je vingers van de warmte) dan is deze chip kaduk en kan het MB terug naar MSI(bekent probleem voor MSI borden).

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 15:32 schreef loek192 het volgende:
Ik heb dit probleem ook gehad, MSI gebeld TD en die kwamen met de volgende test: op je MB heb je een aantal spanningsregulatoren (de zwarte blokjes met drie pootjes) bij de processor, hierbij zit een IC en als je daar je vinger op kunt leggen zonder je te branden dan ligt het niet aan het MB zo niet (dus blaren op je vingers van de warmte) dan is deze chip kaduk en kan het MB terug naar MSI(bekent probleem voor MSI borden).

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik heb al opgebeld naar msi, zij zeiden dat het een veelvoorkomende chipset fout was, maarja, aangezien het 2ehands is heb ik de bon van de winkel niet meer, msi zelf deed er niets aan ;(
Ben het bord (ja, ik heb erbij gezet van het defect) aan het verkopen.......

___Joey___ houdt 100% van eerlijkheid, en is dat zelf dan ook (bijna :)) ALTIJD...

Hebben jullie misschien tips (ongeveer 100-150 euro) voor een nieuw moederbord??
Is de MSI K7T Pro-2 ofzoiets een beetje een goede??
Pagina: 1