ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Controleer anders ook eens of er spanning op de atx connector staat, en probeer hem eens aan te zetten door het groene draadje van de connector met de zwarte te verbinden. Gaat de voeding aan dan is iig die nog ok, en dan zouden je ledjes ook wat weer moeten geven. Anders is waarschijnlijk denk ik je mammaplank defect...
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
dat van die draadjes ga ik zo proberenOp zondag 21 april 2002 19:51 schreef DustMan4u het volgende:
Geven je 2 led's nog wat weer?
Controleer anders ook eens of er spanning op de atx connector staat, en probeer hem eens aan te zetten door het groene draadje van de connector met de zwarte te verbinden. Gaat de voeding aan dan is iig die nog ok, en dan zouden je ledjes ook wat weer moeten geven. Anders is waarschijnlijk denk ik je mammaplank defect...
geen leds ...nietsOp zondag 21 april 2002 19:51 schreef FragFrog het volgende:
Als proc d00d is zou je mobo's power ledje toch wel moeten branden?
Vrees't ergste voor je proc
Maarre, na 5 minute is ook beetje raar... zat't wel goed met koeling?
alpha 8045 met papst 32cub
Verwijderd
kijken of dat helpt.
zoniet, begin maar te spaaren.
en doe er geen andere pros in(de kans dat die ook kapot gaat is groot).
doe liever jou pros op een ander mobo.
groen zwart doorverbonden maar hij doet nog steeds nitsOp zondag 21 april 2002 19:51 schreef DustMan4u het volgende:
Geven je 2 led's nog wat weer?
ikheb dat al geprbeert helpt nietOp zondag 21 april 2002 19:58 schreef KingOfDos het volgende:
trek eens voor +/- 5 minuten de voedingsstekker uit het 220v net.
kijken of dat helpt.
zoniet, begin maar te spaaren.
en doe er geen andere pros in(de kans dat die ook kapot gaat is groot).
doe liever jou pros op een ander mobo.
Verwijderd
Hing er een vaag luchtje in je kamer dat rook naar verbrande printplaat? Zo niet moet je gewoon effe de BIOS batt er uit roppen en BIOS flashen. Maybe werkt hetOp zondag 21 april 2002 19:47 schreef erikdeprik het volgende:
ik heb een epox 8kha+ met een xp 1700.
nu heb ik een volt mod uitgevoerd op het mobo vanmiddag,en.... het werkt perfect.
dus snelheid en voltage langzaam opvoeren kijken tot hoe ver
hij nu gaat.
op gegeven moment(na een voltage verhoging)na 5 min ...
uitniets meer ,clear cmos helpt ook niet ,hij is voledig dood
als de proc overleden is doet het mobo dan idd niets meer?
of is het mobo dood?
Kan ook zijn dat je ook nog de grijze met de zwarte permanent moet verbinden, en daarnaa de groene met de zwarte, permanent. Als ie dan niets doet is denk ik je voeding dood. Meet voor de zekerheid nog ff de spanning op de stekker(zwart met een andere kleur, weet zo ff niet welke maar probeer ze allemaal eens, en kijk of er ergens iets op staat)Op zondag 21 april 2002 19:59 schreef erikdeprik het volgende:
[..]
groen zwart doorverbonden maar hij doet nog steeds nits
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
het lichtje van de muis brand wel, dus ik vrees het ergsteOp zondag 21 april 2002 20:07 schreef DustMan4u het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je ook nog de grijze met de zwarte permanent moet verbinden, en daarnaa de groene met de zwarte, permanent. Als ie dan niets doet is denk ik je voeding dood. Meet voor de zekerheid nog ff de spanning op de stekker(zwart met een andere kleur, weet zo ff niet welke maar probeer ze allemaal eens, en kijk of er ergens iets op staat)
ik heb de grijze en degroene doorverbonden met zwart ... niets.
de zekering is heel
(ik vin het overigens wel vaag dat je led van je muis het wel doet, meschien +5Vsb nog wel goed??... kweenie)
If it ain't broke, fix it till it is...
dat zij dustman ook ...en wat denkje HET MOBO LEEFT WEEROp zondag 21 april 2002 20:39 schreef MasterOverdrive het volgende:
probeer eens een andere voeding.
hij geeft nu code 7f,ik heb aleen ff het mobo aan gesloten.
kan het zijn door die voltage mod aan het mobo dat die voeding het begeven heeft,
tis wel een 300 watt(codegen)??
Verwijderd
heb je mischien een link ofzo daarover?Op zondag 21 april 2002 21:24 schreef Dannyke het volgende:
k ken nog wat lui met zo`n epox en een 300 watt waarna de voeding overleden was na voltage mod ed
kan zelf niets vinden
Verwijderd
Epox bordjes zijn lief
ja ...lekker hoorOp zondag 21 april 2002 21:48 schreef Silverburst het volgende:
Wow!! Kom je goed vanaf jochie!!
maarja de vraag is of die v-mod wel goed is,anders heb ik straks nog een dooie voeding
de voeding was wel geaard,wel zat de mobo-slede niet vast geschroefdOp zondag 21 april 2002 21:52 schreef KryTech het volgende:
Denk eerder dat het toeval is geweest dat je voeding overleden is. Als je pc niet geaard is zou ik dat ook maar doen veel problemen komen voort uit slechte aarding.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
alles doet ut nog, keb voor de zekerheid die v-mod gecontroleerd maar die is echt wel goed.
nieuwe voeding gekocht en we draaien weer
bedankt allemaal voor de hulp