Toon posts:

[abit kt7] vage ide poorten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatste tijd liep mijn compie niet stabiel, een een week geleden herkende de bios nog maar 1 van mijn 4 apparaten aangesloten op de ide poorten. alles geprobeerd, kabels vervangen, master/slave settings ect ect.
Ik besloot maar es in de winkel te vragen (computerland)en mijn angstige vermoeden werd bevestigd, mobo kapot.
Tijdens het afrekenen van een nieuw exemplaar zei de verkoper "probeer de bios es te flashen". Ik kan het nieuwe mb dus weer terug brengen alles is weer oke,
Blijft voor mij de vraag hoe dit kon gebeuren? niets geinstalleerd en niks toegevoegd recent. bios virus?????
wie et weet mag et zeggen >:)

Verwijderd

Is een ABIT moederboard.... Hebben wel vaker problemen. Op dit moment heb ik een KT7 plankje, maar het volgende board is zeker geen Abit meer.

Maar wat wil je met zo'n naam....

A bit troubles,
A bit reboots,
A bit errors,
A bit defect motherboards,
A bit unupgradable,
A bit inofficial,
A bit taiwanees,
A bit expensive,
A bit ... wie maakt me los?! :?

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 19:33 schreef John_Hoek het volgende:
Is een ABIT moederboard.... Hebben wel vaker problemen. Op dit moment heb ik een KT7 plankje, maar het volgende board is zeker geen Abit meer.

A bit troubles,
A bit reboots,
A bit errors,
A bit unupgradable,
A bit inofficial,
A bit taiwanees,
A bit expensive,
Zucht...

BSOD, freezes, unknow errors, error occured in hmhm DLL, RAID-broken, piepende mobo's, verkeerde settings, niet meer willen opstarten, doorgebrande MOBO, kapotte onderdelen, het niet kunnen installeren van, een programma dat er mee ophoudt....

Ik heb ze ook allemaal gehad hoor, maar ik los ze gewoon op. Aan mijn Abit ligt het niet, het ligt gewoon aan mijzelf :)

Verwijderd

A bit troubles,
A bit reboots,
A bit errors,
A bit unupgradable,
A bit inofficial,
A bit taiwanees,
A bit expensive,
Ga je moeder lekker pesten met dit soort onzin, maar val ons er niet mee lastig, sukkel. :r

Verwijderd

A bit troubles,
A bit reboots,
A bit errors,
A bit unupgradable,
A bit inofficial,
A bit taiwanees,
A bit expensive,
Donder op met die onzin zeg, omdat jouw Abit brak is is heel Abit kut??!?!?!.

Ga toch ergens anders heen prutser, Abit is een van de beste moederbord producenten, de enige die werkelijk een goed product op de markt wist te brengen met de KT266A chipset. Ik heb zle nog een BX 6 2.0 superbord.

:r |:( prutser

Verwijderd

Topicstarter
Lekker dan,
Allemaal hartelijk bedankt, heren, voor de geplaatste reacties,
i.p.v. een redelijke discussie over het hoe en wat van dit probleem, barst er een discussie los over het wel of niet voorstander zijn van abit. Ja echt zeer leerzaam, zakt het allemaal een beetje in elkaar of ben ik gek,
Wanneer je een vraag steld kun je tegenwoordig 2 typen antwoorden krijgen
1 kijk es in de faq/ gebruik de search
2 moet je maar andere componenten kopen want ik ben "tegen" dit merk

Nogmaals bedankt voor de zeer leerzame reacties en de kinderlijk leuke woordspelletjes
Pagina: 1