Toon posts:

Geforce 2 MX400 PCI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleem met ne geforce 2
als ik me pc opstart loopt die na een tijdje vast, naast me muis aanwijzer staan er 2 puntjes aan de rechterkant bovenaan, als ik quake3 speel heb ik in de donkere plaatsten allemaal witte puntjes op me scherm

ik kan alleen maar spelen als ik na het opstarten direkt quake 3 opstart als ik nog naar me windows verkenner ofzo ga dan loopt ie vast

ik heb drivers opnieuw geinstaleerd, verandert van pci slot, in andere pc gestoken en had ik ook zelfde probleem denk dus dat het aan bios ligt ofzo weet et nie zeker

dank u

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:13
Hoe oud is dat dingetje? misschien is ie dood aan het gaan?

Strava | AP | IP | AW

• DeMoN
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Heb je niet toevallig powerstrip draaien? Dat laad soms automatisch mee met windows. Als je in dit geval je kaart heb geklokt kan ie vastlopen omdat ie te warm wordt.

Maar ik denk niet dat het zo simpel ligt.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ik heb powerstrip draaien en hij was overclocked maar ik had me pc format en op standaard laten snelheid laten draaien en een paar dagen later kom ik dat tegen

• Webgnome
  • Laatst online: 06:13
Misschien vind je videokaart het toch niet zo tof dat je ineens van een overklokte staat terug gaat naar een normale frequentie..

Ik vind het ook niet fijn als iemand met 80km per uur gaat remmen om op 40 te rijden.. zomaar voor de grap.

(beetje kromme vergelijking i know)

Strava | AP | IP | AW