Toon posts:

scrollbar in flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu met een flashsite bezig en ik heb aan de linkerkat een tabel staan en aan de erchterkant en in het midden staat text hoe kan ik er een scollbar in maken

Verwijderd

Topicstarter
kun je wel een scrollbar maken in flash ?? ik gebruik flash 5

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 22:54

Malebolgia

Move, or be moved

Kan wel, heb ik zelf ook een keer gedaan (alleen ben ik zowel de swf als de fla kwijt, dag 3 wkn flashen :(. Er komt nogal wat rekenwerk bij te pas. OP www.flashzone.com ofzo staat een FLA-file ervan. veel suc6 ermee.

"People should know when they're conquered..."

Verwijderd

Topicstarter
kun je ook een link maken dat alleen het midden veranderd

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik geloof dat het een standaardfeature in Flash MX is. Dat is makkelijker dan actionscripts toepassen, denk ik.

Verwijderd

jah... met flash mx schijnt dit allemaal zo opgelost te zijn... gewoon slepen en plaatsten

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

De scrollbar van Flash MX is redelijk goed. Hij heeft bijna alle functionaliteiten van de echte scrollbar, en das dus mooi.

Handmatig scripten of zelf wat verzinnen geeft meestal een frustrerend resultaat :)

Alleen het midden veranderen kan makelijk, je moet de knop dan gewoon de midden MC aan laten spreken en dan zeggen goto next stukje content oid. Redelijk basic flash :)

|{ brrr }] |

Verwijderd

Het maken van een scrollbar is ook goed te doen in 5 hoor....dat het in MX een erg nette is, jah, maar jah, de coverage van de mx player is niet zo erg hoog nog...

Maar als je er een wil maken in 5, moet je je goed bedenken wat je wil scrollen, en hoe het moet scrollen.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Die van mx is idd erg lekker. Is "gewoon" gescript trouwens, als je um edit kan je de as bekijken. :D

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Pagina: 1