welke routeplanner moet ik nemen??

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

• -A3AAN-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-10-2021
Weet iemand van jullie een goede routeplanner voor op mijn laptop?
Ik wil gewoon eentje die heel europa dekt, maar die in Nederland ook de kleine straatjes weergeeft.

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Route 66 is de enige die ik ken én heel europa kan bestrijken. Je moet dan wel alle cd's van dit pakket kopen om alle kleine straatjes van europa te kunnen zien en dat gaat wel wat €€'s kosten... (maar dan heb je ook wat...)

Verwijderd

de ouderwetse plattegrond en wegenatlas :P :9~

Verwijderd

tele atlas cd-roms .. bedrjf van mijn vader :P:P weet eik niet of dat die het ook op de pc doen, valt vast wel te tweaken :D

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Er bestaat zoiets als Route 66 Europa Professional 2001-2002 . Maar ik weet niet of deze nu wel alle straten van Nederland kent.

Ik gebruik thuis Route66 Benelux en deze kent echt wel alle straten van de Benelux. En dan heb ik ook nog de standaard versie van Route66 Europe, maar deze kent alleen de hoofdwegen.

In ieder geval staat er bij de standaard versie van Route66 Europe: Routeplanner van stad naar stad, bij Route 66 Europa Professional en bij Route66 Benelux staat: Routeplanner van straat naar straat.

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:08

WhiteDog

met zwarte hond

Route66, goede ervaringen mee. je kan er zelfs een GPS module aankoppelen dacht ik...

• jetgadget
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
zie dit topic over route66
Route 66 Mobile Symbian S60

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:13

Zoefff

❤ 

Een kick van 2 jaar, nuttig :?

Er zijn tegenwoordig overigens ook prima routeplanners online te vinden, die heel europa op straatniveau doen. www.map24.nl is mijn favoriet :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

juultjes, dit soort oude topics kun je beter laten wegzinken :) Niemand heeft meer interesse bij de 'oplossing'; of additionele tips in een dergelijk topic

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.