tremble and despair for i am power!
Probeer het eens in de volgende nieuwsgroep: alt.comp.periphs.mainbord.asus
Ik meen me te herinneren dat daar meer problemen mee waren. Heb zelf een terratec, dus kan het niet beamen. Misschien helpt een bios upgrade of de positie van je creative (welk pci slot bedoel ik).
Ik meen me te herinneren dat daar meer problemen mee waren. Heb zelf een terratec, dus kan het niet beamen. Misschien helpt een bios upgrade of de positie van je creative (welk pci slot bedoel ik).
Je moet ff de nieuwe Soundblaster Live! drivers halen, zit een bug in dat ie niet werkt met coppermine CPU's. Te halen op www.soundblaster.com
Verwijderd
Ik had ook bij mijn nw. Retail kaart een oranje ned. CDROM, na het installeren op mijn Coppermine systeem werkte alleen het DIG in van mijn CDROM, tweepolig extern SP/DIF kabeltje.
Ik had de gehele nieuwe set drivers en software al gedownload, geinstalleerd, het is het meeste nu wel engels geworden, maar nu werkt alles.......
http://www.hardwarex.nl
En eigenlijk wat ik vergat te vertellen , een vriend van me had ook een update met CUSL2, Hercules MX 2 OEM en SB Live OEM aangeschaft, en alles liep bij hem, hij had eerst bij Alternate vandaan een verkeerde CDROM, werd volgende dag een recentere ontvangen, en alles liep prima!
Ik had de gehele nieuwe set drivers en software al gedownload, geinstalleerd, het is het meeste nu wel engels geworden, maar nu werkt alles.......
http://www.hardwarex.nl
En eigenlijk wat ik vergat te vertellen , een vriend van me had ook een update met CUSL2, Hercules MX 2 OEM en SB Live OEM aangeschaft, en alles liep bij hem, hij had eerst bij Alternate vandaan een verkeerde CDROM, werd volgende dag een recentere ontvangen, en alles liep prima!
Ik heb nu in veilige mode alles weggegooid van de drivers, en opnieuw opgestart. Toen ging ie weer vanalles installeren en daarna deed ie het gewoon. Hij staat nu wel op IRQ 11 terwijl die eerst op 9 stond. Ik denk zelf dat het daar aan lag.
Rush
Rush
tremble and despair for i am power!