Toon posts:

Raar?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
It snows sluit mijn topic [topic=474518/1/50] en verwijst me naar een topic waar gediscuseerd word over pc systemen en hoeveel ze nog waard zijn, terwijl ik een vraag heb over een N64 en mensen er gewoon nog normaal op reageren ik vind dit dus nergens op slaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle vragen met betrekking tot hardware en hoeveel iets kost/opbrengst bij verkoop worden verzameld in het topic in Overige Hardware. Dat niet iedereen dit weet kan ik niks aan doen :)

Wat is daar niet duidelijk aan?
En waarom vraag je me dit niet even via ICQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
waaruit je kunt afleiden dat ze vinden dat alle hardwaretaxaties in dat topic gegooid moeten worden. want het heeft niks met het spielerijen zelf te maken. en voor je het weet opent iedereen van dit soort topics..... je zou in overleg kunnen kijken of er zoiets mogelijk is in een centraal topic in [SP] maar dan kun je het beste ItSnows ff mailen (normaal gesproken kun je het natuurlijk ook proberen, maar dat zou ik nu niet doen omdat hij hem net gesloten heeft)

(edit: tja.... mosterd over, moet ik toch van af he :) )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 18:17 schreef Alfredt het volgende:
waaruit je kunt afleiden dat ze vinden dat alle hardwaretaxaties in dat topic gegooid moeten worden. want het heeft niks met het spielerijen zelf te maken. en voor je het weet opent iedereen van dit soort topics..... je zou in overleg kunnen kijken of er zoiets mogelijk is in een centraal topic in [SP] maar dan kun je het beste ItSnows ff mailen (normaal gesproken kun je het natuurlijk ook proberen, maar dat zou ik nu niet doen omdat hij hem net gesloten heeft)

(edit: tja.... mosterd over, moet ik toch van af he :) )
Even voor de goede orde: ja, in theorie(!) zou een topic over Spellen kunnen in SP maar niet voor Hardware van die games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:53

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan is de simpele vraag: Is het een idee om de "wat is het waard" van spellen in SP in een algemeen topic te doen, of vinden we het fijner om het in OH te laten.

Dat laatste lijkt mij het beste, omdat het meestal toch wel erg voor de hand ligt en het niet echt een bijster interessant soort topic is.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik dacht dat er laatst een algemeen "wat is dit waard" topic in spielerij stond... ik zal wel even zoeken... met de nadruk op even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja maar met hardware denk ik meer aan pc onderdelen, en als je het topic in OH bekijkt zie je ook dat het alleen maar over dat gaat, en ik denk dat je het dan beter in spielerij kan openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 20:13 schreef Dark_Neve het volgende:
ja maar met hardware denk ik meer aan pc onderdelen, en als je het topic in OH bekijkt zie je ook dat het alleen maar over dat gaat, en ik denk dat je het dan beter in spielerij kan openen.
Dan zit je helaas mis ;) Spielerij is voor problemen met games en het praten over games; niet voor verkoop/prijswaardering. Ik weet trouwens zeker dat er een aantal snes'sen in dat topic staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waarom is het wel toegestaan over nieuwe consoles te discusieren in spielerij, legt dat dan ook maar is uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:02
Discussiëren over consoles is heel iets anders dan even vragen hoeveel je er nog voor kan krijgen. En aangezien er al een draadje over is moet je het daar doen, als er 5 topics worden geopend over dezelfde console zullen die ook in 1 à 2 draadjes samen worden gevoegd.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 18:44 schreef The Will het volgende:
Discussiëren over consoles is heel iets anders dan even vragen hoeveel je er nog voor kan krijgen. En aangezien er al een draadje over is moet je het daar doen, als er 5 topics worden geopend over dezelfde console zullen die ook in 1 à 2 draadjes samen worden gevoegd.
ja maar it snows zei dat spielerij alleen voor spellen was en consoles zijn geen spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:02
Consoles horen wel degelijk in Spielerij, staat geloof ik in de FAQ van Gadget Talk ofzo. Daarom hoort het dus in Spielerij, de voornaamste reden dat jouw topic dicht is, is omdat er al een algemeen draadje over loopt.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:53

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 22 april 2002 18:56 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

ja maar it snows zei dat spielerij alleen voor spellen was en consoles zijn geen spellen
Als je zo gaat beginnen dan mag je van mij de harde waarheid best wel horen hoor:

Jouw soort topic (wat is het waard) is er een van de soort "denk zelf eens na en kijk wat anderen ervoor vragen. Wat kost het nieuw en hoe oud is het". Kortom: oninteressant voor het forum, vrij niveauloos en redelijk kansloos.

Dat soort vragen houden we om het een beetje 'schoon' van dat soort vragen te houden het liefst in een topic (elke dag 5 topics op het forum met 'wat is dat nou dan weer waard' is een tikje oninteressant.

Er zijn echter wel een paar mensen die het wel leuk vinden om er antwoord op te geven, dus dat helemaal verbieden is dus ook niet echt nodig. Nou hebben we voor de mensen die het toch niet zelf kunnen/willen bedenken een centraal topic bedacht. Daar kan je je vragen stellen en mensen die het leuk vinden om daar antwoord op te geven, kunnen jou dan daarmee helpen. Iedereen weer blij (behalve de mensen die eigenlijk liever een eigen topic willen, omdat er dan de meeste mensen het zien, maar dat is geen valide regel. Dan kan je net zo goed in de HK posten omdat daar de meeste mensen reageren enzo).

Daarom willen we graag dat de "wat is het waard" allemaal zo veel mogelijk in dat ene topic gaat.

zo al duidelijker?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.