Toon posts:

Meerdere monitoren - startbalk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sommige hebben enkel een startbalk op het hoofdscherm en de programma's die openstaan op het 2e scherm wordt in de startbalk van het hoofdscherm getoond.

Maar bij andere wordt de startbalk over de x aantal schermen getoond.

Waar zit het verschil? (misschien 2 kaartjes en geen dualview ofzoiets?)

BTW ik heb een MSI GeForce 4 Ti4400 besteld, hoe gaat het daar zijn?

Verwijderd

Eh, bedoel jij het verschil tussen twinview 'clone' en twinview 'extended' misschien :?

Kijk hier maar eens hoe het werkt bij de Geforce 4 Ti4400 en 4600: http://www.digit-life.com/articles/gf4/index2.html

PS. vanaf de Geforce 4 wordt twinview 'nview' genoemd.

Verwijderd

Het kan ook met de OS versie te maken hebben.
Met 98 en Me en Xp maakt windows 2 bureaubladen aan die naast elkaar werken. In windows 2k wordt alleen je bureaublad 2x breder uitgetrokken..

Verwijderd

Topicstarter
Da was het dus dak moest weten ...

hartelijk dank !!!

Verwijderd

okay! :)

Verwijderd

He ik heb net ook een tweede monitor geinstaleerd en draai op windows xp pro. Nu heb t probleem dat ik verschillende achtergronden wil hebben maar dat lukt niet. Nu denk ik zelf dat dat komt doordat hij er een verlengde van heeft gemaakt wat ik heb op mijn tweede monitor ook geen startbalk. maar ik las in een andere topic dat xp dat eigenlijk wel zou moeten doen. heeft iemand misschien een idee wat ik hieraan kan doen?

btw, gebruik een agp en een tweede pci kaart.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Op vrijdag 26 april 2002 15:32 schreef dodge het volgende:
He ik heb net ook een tweede monitor geinstaleerd en draai op windows xp pro. Nu heb t probleem dat ik verschillende achtergronden wil hebben maar dat lukt niet. Nu denk ik zelf dat dat komt doordat hij er een verlengde van heeft gemaakt wat ik heb op mijn tweede monitor ook geen startbalk. maar ik las in een andere topic dat xp dat eigenlijk wel zou moeten doen. heeft iemand misschien een idee wat ik hieraan kan doen?

btw, gebruik een agp en een tweede pci kaart.
als je 2 aparte kaarten gebruikt krijg je idd gewoon alleen een taakbalk op je primary monitor.

met ultramon (www.realtimesoft.com) kan je dat ook veranderen en ook verschillende achtergronden instellen en screensavers e.d.

je kan ook gewoon een plaatje maken die even groot is als de totale desktop en dan kan je dus ook 2 verschillende achtergronden maken. maar ultramon werkt echt heel handig.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Pagina: 1