I served in a company of heroes.
Is het n00b time, maak eens goeie topic titels. En doe ook eens wat aan je taalgebruik, spreek duidelijke taal
[/zeur-modes]
Volgens mij maakt het niks uit voor een optische muis
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Verwijderd
Die middelste: Space Invaders.Op zondag 21 april 2002 18:36 schreef YpS het volgende:
het kan gewoon kep er zelfs 2 inzitten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er kick uit
\_Specs_/
Ander sterkere Batterijen/Accus
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
maar dan is ie niet meer draadloos... -zucht-
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ik ben namelijk bezig met een bestelactie bij conrad waar ik van alles en nog wat bestel (blauwe LED's, Molex contra connectoren, spiraalslangen, duo LED's, lichtgeleiders, weerstandjes enz.)
Je kunt meer info over die blauwe ledjes van 2700 MCD vinden op de scan uit de conrad gids die ik gemaakt heb:
http://www.houten.com/scouting-schonauwen/ledjes676.jpg
Mijn bestel topic vind je op:
[topic=463883]
Stuur maar een mailtje als je interesse hebt.
2 x 1,5 volt = 3 volt
drempel spanning blauwe led is 3,3.
dus.... maar het is te doen maar dan niet met en led alleen.
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Verwijderd
ledje vervangen = prima, maar de blauwe zal dus minder hard gaan branden als de rode. Dit zou je misschien kunnen verhelpen met het verlagen van je voorschakelweerstandje. (dit heb ik nog niet gedaan bj de mijne)
je krijgt dus het probleem dat het niet goed zal gaan werken op donkere ondergronden.
Ook is het zo dat de golflengte van de rode bijna overal "zichtbaar" op is. (dat heb ik mij laten vertellen bij Display Electronica)
duzz...
maargoed. gewoon bakken dat ledje en lichte ondergrond gebruiken
joah
Bedankt voor de reacties, ik probeer het uit en als het niet goed werkt stop ik de oude er weer in
edit : ik KAN typen

I served in a company of heroes.
Waarom maak jij zo'n opmerking?
Ik moet dus 2 stuks 2700 MCD blauw van 3mm d'r in douwuh en that's it?
Of zie ik iets over het hoofd?
Dat is het, maar ik zou eerst een keer de muis open maken om te kijken of je het wel allemaal uit (en weer in) elkaar kan krijgen... het zit nl. nogal priegelig in elkaar allemaal.Abductor schreef op 07 oktober 2002 @ 10:52:
Hé guyz, ik wil dus ook m'n dual optical LED's vervangen met blauwe en nix anders (dus geen glowwheel of legomod).
En storing door blauwe LED si overdreven, ik had juist het idee dat ie het na de mod beter deed!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
dat kan, alleen wel 5 mm leds en geen 2 mm leds please...Abductor schreef op 07 oktober 2002 @ 10:52:
Hé guyz, ik wil dus ook m'n dual optical LED's vervangen met blauwe en nix anders (dus geen glowwheel of legomod).
T60P Widescreen
Dat weet je 100% zeker???
Kwil wel dat m'n muis goed blijft werkuh zonder dattie tijdens UT2K3 gekke dingen gaat doen. Maar dat snap je waarschijnlijk wel.
5 mm wordt zeker weten in Logitech Opti's gebruikt, en volgens mij gebruiken Microsoft Opti's ook 5 mm.Abductor schreef op 07 oktober 2002 @ 15:47:
5mm i.p.v. 3mm, zonder evt. andere handelingen? (waarom eigenlijk 5mm?)
Dat weet je 100% zeker???
Kwil wel dat m'n muis goed blijft werkuh zonder dattie tijdens UT2K3 gekke dingen gaat doen. Maar dat snap je waarschijnlijk wel.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Het aantal mcd's mag best hoger liggen, maar niet (veel) lager.SilentSniper schreef op 07 oktober 2002 @ 16:13:
ik wil mijn muisje ook nog modden.. maar mij werd verteld dat je een precies hetzelfde ledje moest hebben met zelfde waardes en mcd etc... alleen dan een blauwe dus..
hoeveel mcd is standaard dan.. en wat zou minimaal mogen?Demoniac schreef op 07 oktober 2002 @ 16:20:
[...]
Het aantal mcd's mag best hoger liggen, maar niet (veel) lager.
let wel: de prestaties gaan achteruit, dus het kan zijn dat ie dan niet meer op je glowpad werkt

ik gebruik nu een andere muis, ook gemod
Yoda jij spreekt alsNexY schreef op 21 april 2002 @ 17:54:
IK heb ene blauwe Glowpad.
en ik wil ledje van m'n optical ( muis ) ook blauw makenblijft de muis Goed werken ??? wheel mouse optical heb ik
sorry van de titel
snappen ik nauwelijks doen
duidelijker jij zijn moet
[Edit]
Spelfout ik gecorrigeerd heb
Mooi zitten? Barcelona chair!
zitten lichtsensors in die optical muisjes welke via het profiel van de ondergrond de beweging bepalen / berekenendj_tsunami schreef op 07 oktober 2002 @ 18:10:
vraag: waar haalt de muis dan zijn signaal vandaan, als je de led gewoon kan vervangen?
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
nu iets anders: hoe krijg je dat printje eruit en dat plastic kapje zodat je het ledje eruit kan halen.. en dat ledje hoeft niet worden te gesoldeerd ofwel? kan je er zo uit trekken? (zo ziet het er wel uit)
USB stekkertje eruit halen, en printje voorzichtig loshalen. Soldeerpomp klaar, LED desolderen, nieuwe led erin. Let op: pak minimaal 2500mcd led, en let op dat het printje van logitech niet echt lekker tin pakt.
ok, thnx... morgen ff opzoek naar 1 geschikt ledje..insan1ty schreef op 07 oktober 2002 @ 21:17:
Natuurlijk moet dat ledje gesoldeerd worden man, dat muist anders lastig he.
USB stekkertje eruit halen, en printje voorzichtig loshalen. Soldeerpomp klaar, LED desolderen, nieuwe led erin. Let op: pak minimaal 2500mcd led, en let op dat het printje van logitech niet echt lekker tin pakt.
Verwijderd
WOOW. Thanks. i heb dat ding bijna een keer open proberen te slope. zonder die schroeven eruit te halen!NexY schreef op 22 april 2002 @ 15:59:
die wheel mouse optical van M$ krijg je wel open hoor die heeft verborgen schroefjes onder die sticker en glijpunten.
Bedankt voor de reacties, ik probeer het uit en als het niet goed werkt stop ik de oude er weer in
edit : ik KAN typen

Verwijderd
W00t!FXL schreef op 07 oktober 2002 @ 17:55:
het kan...
[afbeelding]
let wel: de prestaties gaan achteruit, dus het kan zijn dat ie dan niet meer op je glowpad werktik moest bij de mijne de voetjes eronderweg laten en de voorste randjes weghalen, anders lagte hij wat teveel.
ik gebruik nu een andere muis, ook gemoddie ene op de pic hangt nu aan me laptop
Ik weet wat ik ga doen
Die zijn goed ja...Stinger666 schreef op 08 oktober 2002 @ 01:57:
Stinger voor zn logitech optical wheel mouse nog maar wat extra ledjes (Blauw 5MM of Groen 5MM) bijbestellen bij de IA op CME! Groen uit mn muis is ook heel ruig denk.Die ledjes zijn 3000MCD dus dat moet lukken toch?
Rookworst zonder R is ook worst.
waarom heb je niet gewoon het oude ledje er weer in gesoldeerdBezurK schreef op 08 oktober 2002 @ 09:33:
ik heb het ook gedaan met mijn oude muis, ik kon'm weg gooien ondanks dat het een ontzettend fel blauw ledje was