Toon posts:

draait een tnt2riva 32 m64 ook goed onder win 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wou een tnt 2 riva kopen nou hoorde ik dat ie niet goed onder windows 2000 draaide is dat ook zo

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
nee hoor, werkt prima (wel even de nieuwste detonators downloaden)

heb er zelf 1 in mijn advanced server zitten (in het testlab) en dit werkt prima,

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Hij draaid uitstekend hoor, het is alleen dat sommige van de "effecen" (fade in/out etc.) niet in hardware ondersteund worden, en dus softwarematig gebeuren, wat wat vertraging op kan leveren (gewoon uitschakelen dus).. Voor Windows XP geld dit in sterkere mate natuurlijk..

Verwijderd

Topicstarter
is het ook een beetje een strak kaartje. kun je er redelijk mee vooruit graphis gezien heb nu een diamond stealth 3 s540, maar ben er niet echt blij mee qua prestatsies.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Koop dan geen tnt2 ,loopt hopeloos achter ,koop dan een gf2mx400(€ 75) of gf2gts(€130) ofzo ,kost nu ook niet zo veel meer en leveren redelijk goede prestaties.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:55

Mentalist

[avdD]

Op zondag 21 april 2002 17:57 schreef wallem het volgende:
is het ook een beetje een strak kaartje. kun je er redelijk mee vooruit graphis gezien heb nu een diamond stealth 3 s540, maar ben er niet echt blij mee qua prestatsies.
Die M64 zuigt hard (wat betreft 3D) dan ben je beter af met je Savage 4 volgens mij.

Als je per se een TNT2 moet hebben, neem dan een ultra (voor de 3D dus). Voor 2D kun je net zo goed een 2 of 4 MB pci kaartje kopen...

edit:
En neem ook geen MX, zeker niet als je een heel klein beetje mooie 2D of fijne TV-out wilt

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Ga naar tomshardware.com zie je de staatjes van "alle" videokaarten (3d performance) kan je zien wat jij nodig hebt.. Maar is het puur voor 2D dan is het wel ok..

Verwijderd

Lees eens wat reviews, doe eens een search, dit is er een waar je zelf goed kunt uitkomen. In ieder geval mag je zelf ook wel wat moeite doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.