Als ik probeer Red Alert 2 te spelen en ik gebruik een trainer gaat na een verloop van tijd alles op selfdestruct. Iemand een workaround?
Trainer 
Voor RA2? Dat spel kun je met twee vingers in je neus uitspelen hoor. En bovendien haalt een trainer alle fun uit het spel. ZEKER uit een RTS.
Er zijn vast meer trainers, moet je gewoon een andere zoeken. Op internet zijn legio sites met cheats en trainers, gewoon even Googlen.
Voor RA2? Dat spel kun je met twee vingers in je neus uitspelen hoor. En bovendien haalt een trainer alle fun uit het spel. ZEKER uit een RTS.
Er zijn vast meer trainers, moet je gewoon een andere zoeken. Op internet zijn legio sites met cheats en trainers, gewoon even Googlen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dat alles ontploft is meestal het geval als je een verkeerde serial invoert of als je Red alert niet installeert maar gewoon opstart (bijv. als je windows opnieuw installed en Ra op een andere partitie staat).Op zondag 21 april 2002 17:40 schreef mark4sen87 het volgende:
Als ik probeer Red Alert 2 te spelen en ik gebruik een trainer gaat na een verloop van tijd alles op selfdestruct. Iemand een workaround?
Maaruh misschien dat die trainer ook niet gewaardeert wordt door Ra?
Ik heb hem al 4x uit gespeeld op hard maar ik wil een aantal techniekjes proberen. Ik heb een aantal geprobeert en allemaal doen ze self destruct...Op zondag 21 april 2002 17:43 schreef Captain Pervert het volgende:
Trainer
Verwijderd
kicken is pas normaal na 24 uur....Op zondag 21 april 2002 19:58 schreef mark4sen87 het volgende:
*Kick* Weet iemand goede trainers? Ik ben al een uur aan het zoeken...
en nee, ik ga geen sites geven behalve deze :
www.google.nl
www.dlh.net
Kweenie wat die Trainer moet kunnen, maar misschien staat hier wat voor je bij.
Cheats are bad M'kay.
Cheats are bad M'kay.
There is no magic.
jij weet wel ff goeie sites, maar heb je het wel goed geinstalleerd. die rival heeft wel gelijk. als het niet goed is dan gaat alles op de selfdestructOp zondag 21 april 2002 19:58 schreef mark4sen87 het volgende:
*Kick* Weet iemand goede trainers? Ik ben al een uur aan het zoeken...
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Wie zegt dat?Op zondag 21 april 2002 20:06 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
kicken is pas normaal na 24 uur....
Dacht je nou echt dat ik daar nog niet op had gezocht... tsss.
Bedankt!Op zondag 21 april 2002 20:09 schreef The Will het volgende:
Kweenie wat die Trainer moet kunnen, maar misschien staat hier wat voor je bij.
Cheats are bad M'kay.
Ik ga niet cheaten ofzo... ik ga een aantal aanval strategiën uitproberen in missies.
dat dachten wij alOp zondag 21 april 2002 20:34 schreef mark4sen87 het volgende:
Ik ga niet cheaten ofzo... ik ga een aantal aanval strategiën uitproberen in missies.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
The allmighty FAQOp zondag 21 april 2002 20:33 schreef mark4sen87 het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ja dat denk ik, want als reply op mijn post met link zeg je bedankt, en dat was 1 minuut googlen.[..]
Dacht je nou echt dat ik daar nog niet op had gezocht... tsss.
Ennuhm, Trainers zijn ook gewoon cheats hoor.
There is no magic.
Ik replyde niet op jouw post maar op die van iemand anders... Die overigeens wel een oplossing poste.Op zondag 21 april 2002 20:55 schreef The Will het volgende:
[..]
The allmighty FAQ
[..]
Ja dat denk ik, want als reply op mijn post met link zeg je bedankt, en dat was 1 minuut googlen.
Ennuhm, Trainers zijn ook gewoon cheats hoor.
Ik heb gezocht naar trainers die officeel door Westwood erkend werden en niet werden geblocked. Deze worden ook nog steeds geblocked
Trainers mogen dan wel cheats zijn maar ik zal ze nooit tegen iemand anders gebruiken. Alleen om een aantal levels te skippen en ff snel een aantal gebouwtjes neer te zetten.
Jij vraagt om een andere trainer, ik geef die, en dan zeg jij dat ik geen oplossing postIk replyde niet op jouw post maar op die van iemand anders... Die overigeens wel een oplossing poste.
There is no magic.
Pagina: 1