je kan met de nokia 6510 radio luisteren, maar heb je een speciale nokia koptelefoon hiervoor nodig of kan je een normale walkman of cd-speler koptelefoon met gewone aansluiting gebruiken?
Je kan ook de HDC-5 gebruiken, maar dan heb je maar één oordopje.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
De HDD-1 inderdaad. Ik heb er 4 weken op moeten wachten en ik kan hem dinsdag ophalen.
De "imitatie" van Vivanco
werkte niet, dus je zal volgens mij de Nokia moeten hebben
De "imitatie" van Vivanco
Ik heb de HDD-1 besteld op internet en had hem binnen twee dagen in huis
.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
sorry voor de kick, maar waar kan je die HDD-1 bestellen.
En heeft ie ook een microfoontje?? Kan ik nergens vinden.
En heeft ie ook een microfoontje?? Kan ik nergens vinden.
* Korakal Korakal checkt datum van topic... 
even de Nokia pagina bekijken doet wonderen
http://www.nokia.com/phones/6510/popups/hdd_1.html
dat klipding is tegelijk de microfoon en opneemknop
kun je gewoon in de winkel kopen
even de Nokia pagina bekijken doet wonderen
http://www.nokia.com/phones/6510/popups/hdd_1.html
dat klipding is tegelijk de microfoon en opneemknop
kun je gewoon in de winkel kopen
nou daar kan ik hem dus niet op vindenOp zondag 30 juni 2002 20:24 schreef Mark Olthuis het volgende:
Gewoon even langs de dealer.
OF even surfer naar:
http://www.koopjessite.nl/www.gsm.nl
Tsja...
klik op NOKIA
klik dan op 8310 /6510
ff wachten
Dan scrollen naar beneden tot je dit STEREO HEADSET HDD-1
Voor Nokia 8310 en 6510 tegenkomt
Klikken op BESTEL en klaar...
Het is om te
klik op NOKIA
klik dan op 8310 /6510
ff wachten
Dan scrollen naar beneden tot je dit STEREO HEADSET HDD-1
Voor Nokia 8310 en 6510 tegenkomt
Klikken op BESTEL en klaar...
Het is om te
Verwijderd
Als ik de dopjes zie lijken ze me niet echt fijn... iemand hier ervaring mee?
Is het misschien mogelijk om er zo'n plastic kapjes op te zetten die normaal op een sony oordopje zitten??? (die zijn nl wel fijn).
Is het misschien mogelijk om er zo'n plastic kapjes op te zetten die normaal op een sony oordopje zitten??? (die zijn nl wel fijn).
Ik heb zelf een imitatie van Gsmplaza voor m'n 6510. Kost 6 euro inclusief verzending en werkt prima.... (ook orgineel is daar erg goedkoop, verzending voor betaling dus prima!)Mark Olthuis schreef op 21 april 2002 @ 20:29:
De HDD-1 inderdaad. Ik heb er 4 weken op moeten wachten en ik kan hem dinsdag ophalen.
De "imitatie" van Vivancowerkte niet, dus je zal volgens mij de Nokia moeten hebben
Overigens ook met knopje om aan te nemen cq spraakherkenning te activeren. Het is de uitvoering met één oortje, dus geen 2 zoals de hdd. Ik had ook nog een oortje van m'n mini telefoon liggen, deze werkte niet op de nokia. Het heeft te maken met het aantal ringetjes/metaaltjes op de aansluiting.
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
sorry maar die kan ik dus niet vinden, waar vind je die op gsmplaza??Jivecar schreef op 31 augustus 2002 @ 09:01:
[...]
Ik heb zelf een imitatie van Gsmplaza voor m'n 6510. Kost 6 euro inclusief verzending en werkt prima.... (ook orgineel is daar erg goedkoop, verzending voor betaling dus prima!)
Overigens ook met knopje om aan te nemen cq spraakherkenning te activeren. Het is de uitvoering met één oortje, dus geen 2 zoals de hdd. Ik had ook nog een oortje van m'n mini telefoon liggen, deze werkte niet op de nokia. Het heeft te maken met het aantal ringetjes/metaaltjes op de aansluiting.
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
ik heb ook een imitatie; gekocht voor 7 euro; met twee oortjes, perfecte geluidskwaliteit, microfoon om te bellen, knopje om gesprekken te beantwoorden/beëindigen en om de spraakfuncties te activeren en om de radio te bedienen; prachtig ding ----> je moet echt gek zijn om zo'n duur nokia-ding te kopen (wat kost dat, 50 euro ??) !!
ik zou zeggen : laten we allen nokia boycotten en imitatie kopen, want 't is (minstens) even goed , totdat nokia zijn prijzen wat democratischer stelt !
ik zou zeggen : laten we allen nokia boycotten en imitatie kopen, want 't is (minstens) even goed , totdat nokia zijn prijzen wat democratischer stelt !
De orginele nokia (dubbel oor) kost 22 euro; dus 50 euro is wel eruuuuugggg overtrokken.Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 23:05:
ik heb ook een imitatie; gekocht voor 7 euro; met twee oortjes, perfecte geluidskwaliteit, microfoon om te bellen, knopje om gesprekken te beantwoorden/beëindigen en om de spraakfuncties te activeren en om de radio te bedienen; prachtig ding ----> je moet echt gek zijn om zo'n duur nokia-ding te kopen (wat kost dat, 50 euro ??) !!
De enkel oor kost overigens rond de 13 euro. Moet je overigens niet naar die megastores gaan. Die naaien juist met dat soort kleine dingen en zijn dus veeel duurder (mediamarkt hdd1 oortje 35 euro.......).
Qua link:
Salesplaza.nl --> handsfree --> headsets
Headset Nokia 3210/33xx/3410/3510/8210/8850 (met aan/uit knop)
Deze moet je hebben bij Salesplaza.nl, deze past ook op de 6150 en 8310. Ik had hier ff navraag over gedaan voor de bestelling en dit was wat zij bevestigde. En die van mij werkt op de 6150!
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Nokia accesoirres boycotten?
Geef mij maar een volledig boycot op Nokia
Geef mij maar een volledig boycot op Nokia
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik heb helaas een originele moeten kopen omdat de imitaties er nog niet waren. Nouja, zo'n 20 euro dan maar. Helaas vind ik de oordopjes niet erg comfortabel zitten, vooral als je een uurtje naar de radio luistert gaan ze op den duur irriteren. Ik kijk nog even of ik er nog iets op kan zetten, want dit vind ik niet echt super zo..
ik heb um bij die koopjes site weg
k heb de stereo (die met dat zilverkleurige knopje) versie..
hij bevalt prima...
goed geluid..
bereik is soms wat slecht..
maar dat komt meer omdat ik een beetje in een
deel van nederland woon waar sommige zenders er
slecht te ontvangen zijn.
de hands free functie werkt perfect
al kijkt iedereen je wel aan als je door de stad loopt te bellen
k heb de stereo (die met dat zilverkleurige knopje) versie..
hij bevalt prima...
goed geluid..
bereik is soms wat slecht..
maar dat komt meer omdat ik een beetje in een
deel van nederland woon waar sommige zenders er
slecht te ontvangen zijn.
de hands free functie werkt perfect
al kijkt iedereen je wel aan als je door de stad loopt te bellen
Audi A8 W12 6.0
Pagina: 1