[Mohaa] CD dood

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:51
Hallo mensen,

Ik heb van alles geprobeert. 4x overnieuw geinstalleerd, 2 cd-rom spelers etc maar niks helpt. De cd is gewoon dood (geeft redunantie dinges controle gezeik). Wat kan ik doen. Het bonnetje heb ik niet meer dus teruggaan naar de winkel heeft lijkt mij weinig zin.

Moet ik een nieuwe kopen of is er een soort van hotline waar je een nieuwe kunt bestellen (gratis maar met verzendkosten)

Strava | AP | IP | AW

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24
Mailtje sturen naar uitgever of je een nieuwe krijgt als je hen de cd toe stuurt.

There is no magic.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
MOHAA is toch 2 cd's?
Weet niet helemaal zeker...

Op de andere CD even kijken in de readme, en daar het adres van de customer service uit plukken. Of uit de handleiding.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 10:27
ja idd dit verhaal klopt niet helemaal :P tzijn namelijk 2 cd's ! btje vaaaaage verhaaltjes ophangen en bonnetje ook al kwijt das altijd jammer he!! beter op je spullen letten ?? maaruh misschien moet je je buurjongen f vragen of ie em opnieuw kan fikken voor je en dan wel 2 cd's >:)

• The Will
Wat is dat nou weer voor onzin? Waar slaat het op dat hij hem illegaal zou hebben? Alsof er bij jou nooit cd's kapot gaan :?

There is no magic.

Verwijderd

Hij zegt toch dat ie em origineel heeft :? Als het ene kopie zou zijn zou ie er zich ook neti zo druk over maken neem ik aan...

Als het wel zo is, dan komen we je strax even in mekaar rossen :).

Verwijderd

The_Will...we are one! :P

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Is er op de CD iets van een kras of een ander oneffenheid te vinden :?
Je kunt altijd de uitgever een mailtje sturen, waarschijnlijk zal deze wel bewijs willen hebben dat het om een legale copie gaat maar dat zal geen probleem zij waarschijnlijk...

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 21 april 2002 17:53 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
The_Will...we are one! :P
Fag :)

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 18:00 schreef White Dust het volgende:
Is er op de CD iets van een kras of een ander oneffenheid te vinden :?
Je kunt altijd de uitgever een mailtje sturen, waarschijnlijk zal deze wel bewijs willen hebben dat het om een legale copie gaat maar dat zal geen probleem zij waarschijnlijk...
wtf legale kopie? Het is nog niet eens een kopie waarschijnlijk! En als het een kopie zou zijn, dan kan hij er toch zo nog eentje maken, is toch niet moeilijk :? Je gaat toch niet naar de uitgever en zegt: mijn kopie werkt niet |:(

Ze lachen jou eerst uit en daarna krijg je een schop onder je kont |:(

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-01 09:16
2 cd's allebij om te installeren d8 ik staat al te lang geinstalled om dat nog te weten :D je hebt ze allebij nodig... eerst de 1st er in na een tijdje de 2e toch enzo?
of ben ik nou zo |:(

edit:

eh wat je kan doen is ff de cd/doos scannen en ff met attachment (uiteraard) mailtje sturen naar de uitgever zoals daarnet al is gezegd enz..

Aap!

• Webgnome
ok. Het gaat hierom de officieel in de winkel gekochte versie zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://www.wheelchairsport.nl/mohaa.jpg

Als het een kopie zou zijn dan had ik een half uurtje gewacht en dan had ik weer een nieuwe. Ik snap niet waarom jullie denken (ok sommigen van jullie) dat het een illegale zou zijn omdat ik zeg dat een cd dood is. Het zijn er idd 2 maar een illegale versie heeft er dan toch ook 2. DUS.

Heeft EA een nummer in nederland eigenlijk?

Strava | AP | IP | AW

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik geloof wel dat hier een algemene regeling voor is, meestal is het zoiets van "Stuur je originele cd's en 9.95 pond op naar [een adres in UK]".

Verwijderd

Staat er niks in het boekje of in op het doosje? :? Meestal staat dat er wel?

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

ik heb ook de orginel versie hier heb ik het hoesje gesacananed Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3130478266

maar download hem gewoon op kazaa is niet illegaal als je orginele versie hebt

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zondag 21 april 2002 18:08 schreef Cyberboy het volgende:

[..]

wtf legale kopie? Het is nog niet eens een kopie waarschijnlijk! En als het een kopie zou zijn, dan kan hij er toch zo nog eentje maken, is toch niet moeilijk :? Je gaat toch niet naar de uitgever en zegt: mijn kopie werkt niet |:(

Ze lachen jou eerst uit en daarna krijg je een schop onder je kont |:(
Legale kopie hout gewoon in dat het een kopie van de master is... in de meeste demo's zeggen game fabrikanten vaak ook "get your copie now" wat dus gewoon inhoed de kopie van de orginele master cd...

• The Will
Op zondag 21 april 2002 18:28 schreef firoz het volgende:
ik heb ook de orginel versie hier heb ik het hoesje gesacananed [afbeelding]

Totdat je hem gaat verspreiden ja. Maar als ik een spel legaal heb wil ik niet maar 1 legale cd en 1 kopie, dan wil ik ze gewoon allebei legaal. Kortom: Gewoon ff mailen met klantenservice.

There is no magic.

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
www.cdcovers.cc voor al je legale ;) kopie hoesjes :) Hoef je het hoesje niet meer in de scannen :)

T.net gallery | V&A ads

• The Will
Ja, dus... :?

Een bedrijf neemt echt geen genoegen met een scan van het doosje hoor, zo stom zijn ze nou ook weer niet.

There is no magic.

• Webgnome
er haalt hier iemand iets aan over een regeling. Is die er ook voor Mohaa.. ach sorry voor dit hele topic. Ik zie net in de handleiding dat EA ook in nederland zit. En ik maar denken dat ze alleen in Amerika zitten.

Nou ja anywayz bedankt allemaal. Voor diegene die denken/dachten dat ik een illegale versie heb: JA, er bestaan nog mensen die spellen gewoon kopen in de winkel.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 18:04 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Fag :)
ik zeg toch niet "in one" :? :P

Hij is gewoon een cloon van mij :P

Verwijderd

[LOL]

Gecondoleerd en ik zou de cd een eervolle en nette begravenis geven :P

[/LOL]

Ik zou zeker terug naar de winkel gaan en dan krijg je waarschijnlijk zo weer een nieuwe

• Eindbaas
  • Laatst online: 19-01 07:18
ik heb ook de orginel versie hier heb ik het hoesje gesacananed [afbeelding]

En waar heb jij die Engelse versie gekocht? Ik zit natuurlijk weer met een NL opgescheept :( Doet u mij het adresje voor de Engelse versie aub :)

• The Will
Gewoon online bestellen, bijvoorbeeld bij Amazon.

There is no magic.

Verwijderd

Gewoon iemand een kopietje laten fikken voor je ....sinds dat ik mijn NL-versie heb moeten veranderen naar een US-versie (tnx EA :( ) gebruik ik mijn cd,s toch niet meer .
Sommige bedrijven hebbem zo,n mooie regeling voor als je cdtje kaput is ,maar EA kennende ....zucht :'(

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
als je de cd opstuurt krijg je toch gewoon een nieuwe ?
heb ik gehad met half-life , kreeg gewoon netjes een nieuwe cd :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 18:41 schreef White Dust het volgende:

[..]

Legale kopie hout gewoon in dat het een kopie van de master is... in de meeste demo's zeggen game fabrikanten vaak ook "get your copie now" wat dus gewoon inhoed de kopie van de orginele master cd...
jah oke achteraf d8 ik van: volgens mij bedoelt hij toch gewoon het origineel maar ja, een beetje scheef taalgebruik ;)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op maandag 22 april 2002 02:35 schreef Bamibal het volgende:
als je de cd opstuurt krijg je toch gewoon een nieuwe ?
heb ik gehad met half-life , kreeg gewoon netjes een nieuwe cd :)
Ja precies. Gewoon opsturen. Je krijgt dan of gewoon je oude cd terug, maar bijna altijd een nieuwe. Dus wat heb je te verliezen?

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Kazaa levert bijna alleen rips en erg snel gaat het niet. Zoek ff een ftp ofzo ;)

• Webgnome
ff 2 cd's downloaden met isdn.. |:(

Strava | AP | IP | AW

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op maandag 22 april 2002 08:24 schreef webkabouter het volgende:
ff 2 cd's downloaden met isdn.. |:(
hey ik had het over de opmerking van firoz. Niet te zeggen dat jij hem moet downloaden. Want dat mag niet ;). Maar ook al had ik het wel tegn jou hoe emoest ik dan weten dat jij isdn had?

• Webgnome
niet:o het is u vergeven mijn zoon. Maar anywayz ik ben net ff bij de dynatiet geweest en die winkel rulez dus zeker zwaar.

Geen bonnetje ofzo nodig gehad maar wel een vervangend exemplaar gekregen :) thanx to dynabyte..

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 14:46 schreef webkabouter het volgende:
niet:o het is u vergeven mijn zoon. Maar anywayz ik ben net ff bij de dynatiet geweest en die winkel rulez dus zeker zwaar.

Geen bonnetje ofzo nodig gehad maar wel een vervangend exemplaar gekregen :) thanx to dynabyte..
waarschijnlijk kunnen zij die dus gratis opsturen naar EA om daarvoor een werkend exemplaar te krijgen. Misschien krijgen ze zelfs wat geld erbij, wie weet ;)

• Webgnome
nee hij pakte zo'n uit het rek deed die kapotte daarin, deed de goede in mijn doosje en hing dat doosje (waar de kapotte dus nu inzit) terug..

Is weln iet zo fijn voor de volgende koper maar dat vind ik wel een strakke aktie :p

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1