[CM] Rammstein Logo in case?

Pagina: 1
Acties:

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 21:30

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Topicstarter
Ik ben van plane het logo van rammstein B-) in mijn case te zagen (eigenlijk eruit zagen ;) ) Maar ik heb een probleem. Ik heb geen dremel... Wel een decoupeerzaag waarmee ik het wil gaan doen, maar dan zit ik met een probleem i.v.m. het logo. Hier een plaatje van het logo zelf:
Afbeeldingslocatie: http://www.horrorseek.com/horror/darkside/rammstein.jpg
Het probleem ligt bij alle hoeken, en de 'uiteinden' van die stukjes die eruit moeten, want het zaagje van de decoupeerzaag is nogal groot, dus hoe kan ik op een makkelijke manier hoeken van 90 graden maken :? De grote R zal wel lukken, maar ik zit dus met de rest... Dat word nl zo'n 1 cm breed, en dat is erg lastig zagen....

Kan iemand mij enkele tips geven? :?
Ik heb de search al gebruikt O-) , en daar werd ik niet veel wijzer uit, dat ging meestal alleen om raampjes....Dus liever niet UTFS o.i.d.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

gewoon een kleinere decoupeerzaag kopen (het zaagje)
ik heb net dus een vaag logo gemaakt (pics binnenkort) en het ging perfect met decoupeerzaag, gewoon veel gaten boren waar de zaag in gaan

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
Koop een dremel ;)

Ennuh, doe origineel ;)

[topic=461610/1/25]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
misschien toch een dremel zien te bemachtigen. of gaan veilen :p

Strava | AP | IP | AW

• THPSrulez

THPSrulez

Topicstarter
Was ik bijna vergeten te vermelden: Die decoupeerzaag is nogal oud. Ik heb er een ijzerzaagje voor zien te bemachtigen, maar de kans dat ik een smalle vind is nogal klein. Het is idd wel een idee om het zaagje wat bij de vijlen zodat ie smaller word...

Verwijderd

je kan hem wel toch van iemand lenen |:(
of gamma mag je hem een dag gratis huren (bij ons te minste)
:Z

• THPSrulez

THPSrulez

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 17:25 schreef X_Treme>GR< het volgende:
je kan hem wel toch van iemand lenen |:(
of gamma mag je hem een dag gratis huren (bij ons te minste)
:Z
Vroeger waz ik ff bij mijn buurman langsgeweest, die had 2 rechterhanden. Maar helaas is ie verhuisd :(, maar ik ga nu wel ff wat oefenen op wat stukkies metaal...

Verwijderd

[flame]Rammstein :? :r[/flame]
[ontopic]Het is volgens mij niet het allermoeilijkste logo, probeer gewoon inderdaad eerst ff te oefenen, dan zou het moeten lukken[/ontopic]

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:02

Ankh

.Howdy

kijk dat is nou eens een goed id, dat gaat op mijn aankomende casemod er zeker bij :D

kan je trouwens mooi doen, met blacklight :D

opzicht lijkt het niet al te moeilijk, je kast kleine delen uit"zagen", dus dat witte moet je wegzagen, en dan nog plexiglas of what ever erachter zetten voor de zeker heid

• bassie666
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

gewoon voorzichtig met de decoupeerzaag aan de gang. Probeer dan ruim binnen de lijntjes te blijven, pak dan een vijl en werk naar de lijntjes toe. Kost wat tijd maar het resultaat zal er naar zijn.

HTPC user

• THPSrulez

THPSrulez

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 18:04 schreef bassie666 het volgende:
gewoon voorzichtig met de decoupeerzaag aan de gang. Probeer dan ruim binnen de lijntjes te blijven, pak dan een vijl en werk naar de lijntjes toe. Kost wat tijd maar het resultaat zal er naar zijn.
Das een goed idee, dan is de kans dat ik em ver***** ook een stuk kleiner. Overigens heb ik (als alles goed gaat) binnenkort een CCFL , dus die kan er mooi achter :)

Verwijderd

sinds wanneer is gaatjes boren in de hoeken zo moeilijk???

je kan dan mooi met de zaag van 2 kanten komen en hoppa je hoek is er :)

of ben ik de enige die het ookt zo gedaan heet met een UT logo uit mun kast ....met decoupeer....

kortom gaatjes boren op de hoeken en dan mooi naarmekaar toe zagen no problem...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:07
Op zondag 21 april 2002 23:23 schreef Plank het volgende:

of ben ik de enige die het ookt zo gedaan heet met een UT logo uit mun kast ....met decoupeer....

kortom gaatjes boren op de hoeken en dan mooi naarmekaar toe zagen no problem...
nope, ik heb ook in de hoeken geboord met mijn biohazard logo,
en daarna de decoupeerzaag erin gezet >:)

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 23:23 schreef Plank het volgende:

Zo heb ik het dus ook gedaan.... en volgens mij gaat dat beter en sneller dan met zo'n dremel.

• BreKev
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-04 15:09

BreKev

a.k.a. BreKev

Op zondag 21 april 2002 18:23 schreef THPSrulez het volgende:

[..]

Das een goed idee, dan is de kans dat ik em ver***** ook een stuk kleiner. Overigens heb ik (als alles goed gaat) binnenkort een CCFL , dus die kan er mooi achter :)
Jaha dat ligt aan mij. Als ik die CCFL's ooit nog krijg. Er zit een blacklight bij hehe >:)

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

Verwijderd

/me Shima slaps JanMaster around a bit ;)
Pagina: 1