Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Philips Nino 310 en omdat het binnenkort weer vakantie is, wil ik wel eens prutsen met internet op het kreng. ActiveSync enzo wil allemaal wel, maar wil nu eens het echte werk proberen.

Heb zelf een Nokia 3310, zit geen IR op, dus wil een modem hebben. Er zit onderin een sleuf in van 1cm x 3mm, volgens boekje kan daar een modem in. Is dit een standaard P&P modem? Zo ja, hoe kun je zo'n ding kopen. Of is het speciaal spul? Op internet staat erg weinig over deze combinatie.

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:50
Heb zelf een nino 500, op ebay kun je vast wel zo'n modem vinden let er wel op dat je een europese neemt. enige nadeel is wel dat je het ding op een vaste telefoonlijn moet aansluiten. Das dus niet erg practisch.

Een andere manier om op de nino te internetten met je gsm heb ik (buiten IR) niet kunnen vinden.

Probeer anders het Nino forum van www.wincecity.com eens.

Verwijderd

Jup ik heb het zelf ook, in dat gat past alleen een kabeltje voor een link tussen de nino en de gewone telefoonlijn. Daar krijg je dan gewone drivers bij en dat werkt dan gewoon verder goed. Als je via de gsm wil zul je toch via een compactflash kaart moeten doen of IR. Er is trouwens nog niet echt goede internet software voor WinCe 2.0. ik heb wel wat browsers maar dat is niet veel. bijvoorbeeld geen tables enzo. Maar mailen via Ir van een 7110 gaat uitstekend.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het goedkoper om de telefoon in te ruilen, op ebay staan trouwens alleen maar Amerikaanse :(