Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.
Zit er wel een goede cd in?? (Je probeert bijv. toch niet perongeluk een lege cd te mounten ofzo?)
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
er zit een cd in, toevallig een originele win 95cd maar dat doet er niet toe
Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.
Hmm... heb je daar geen Joliet-support voor nodig in je kernel? Of probeer eens wat types mee te geven met het mounten (-t iso9660 etc.), al zou dat niet uit mogen maken.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
ik heb verschillende dingen geprobeert maar niets lijkt te werken.
en zoals ik in het begin al vermeld had, die plextor werkte eerst perfect.
en zoals ik in het begin al vermeld had, die plextor werkte eerst perfect.
Verwijderd
Je kunt IDE cdroms op 2 manieren aansturen: via ide-cd of via de ide-scsi driver. Wat je laat zien uit je dmesg is het feit dat ze gedetecteerd worden, niet dat ze worden aangestuurd door een driver.
Aangezien je brander het wel goed doet is er een grote kans dat je ze met de ide-scsi driver aanstuurt. Dit kun je zien door dmesg | grep CD te doen. Als dat het geval is heten de devices /dev/sr0 of /dev/scd0 o.i.d.
Aangezien je brander het wel goed doet is er een grote kans dat je ze met de ide-scsi driver aanstuurt. Dit kun je zien door dmesg | grep CD te doen. Als dat het geval is heten de devices /dev/sr0 of /dev/scd0 o.i.d.
thanx het werkt
Pagina: 1