Ja ik weet niet, waarom gaat die nou dicht
ik vroeg niet naar illegale sites maar een site waar informatie op staat
Doe em pleez weer ff open, ik wil er nog wel even duidelijk bijzetten geen illegale linkjes te posten
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Je wil een site als isonews, maar dan voor MP3, waar je kan zoeken naar de nieuwste MP3 releases enzo.
Weleens van Google gehoord? En op zo;n thread komen alleen maar links naar mp3 searchers enzo. Dat willen we niet en dat staat ook in de sluitmsg
Weleens van Google gehoord? En op zo;n thread komen alleen maar links naar mp3 searchers enzo. Dat willen we niet en dat staat ook in de sluitmsg
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Met Google wordt zoiets erg lastig, gezien alles waar 'MP3' in voorkomt bepaalde sites altijd laten zien, en het dus geen doen is zo'n site te vinden.
Ik vind (maar mijn mening doet er denk ik niet toe) dat die topic best openkan, aangezien een site als IsoNews echt niet illegaal is. En zo'n site is WEL superhandig. Maar dus NIET illegaal.
.
En daarbij vindt ik het verhaal van JVS over het risico van illegale links ook onzin, zulke links kunnen welk in elk topic geplaatst worden. Natuurlijk, hier is het risico groter, maar het risico is altijd overal. Links naar homepages van users mogen ook, en op zo'n site kan ook best illegale content/links staan.
Ik vind (maar mijn mening doet er denk ik niet toe) dat die topic best openkan, aangezien een site als IsoNews echt niet illegaal is. En zo'n site is WEL superhandig. Maar dus NIET illegaal.
En daarbij vindt ik het verhaal van JVS over het risico van illegale links ook onzin, zulke links kunnen welk in elk topic geplaatst worden. Natuurlijk, hier is het risico groter, maar het risico is altijd overal. Links naar homepages van users mogen ook, en op zo'n site kan ook best illegale content/links staan.
Mother, will they like this song?
daar kun je een OW danwel een ban voor verwachten als ze er achter komenOp zondag 21 april 2002 20:51 schreef TheLunatic het volgende:
<KNIP>
Links naar homepages van users mogen ook, en op zo'n site kan ook best illegale content/links staan.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Het gaat over illegale dingen, maar idd niet direct nee, maar ook dit is al niet gewenst op GoT... En dan maakt het niet uit of die site wel of niet illegaal is, als ze het niet willen op GoT dan is het simpel, gewoon niet dus..Op zondag 21 april 2002 20:51 schreef TheLunatic het volgende:
Ik vind (maar mijn mening doet er denk ik niet toe) dat die topic best openkan, aangezien een site als IsoNews echt niet illegaal is. En zo'n site is WEL superhandig. Maar dus NIET illegaal..
(dan boeit het dus niet wat volgens de wet wel of niet mag, de regels van GoT gaan in zulke gevallen boven de wet, dat is hun recht)
als je isonews kent kijk je toch gewoon op dat forum ? daar zie ik deze vraag bijna elke dag worden gesteld.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Pagina: 1