Autobox "knettert" maar is niet opgeblazen ?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 15:42
Ik heb een probleem met mijn autoboxen.
De boxen hebben het altijd perfect gedaan totdat ik er een (pyle) subwoofer heb ingebouwd.
Hiervoor heb ik natuurlijk de radio eruit moeten halen en ik denk zelf dat hier het probleem al zit.

Het probleem doet zich alleen bij de linkerbox voor.
Als ik hier het volume hoog draai, dan begint hij op een gegeven moment gigantisch te kraken, net of hij opgeblazen is.
Om dit te testen of hij werkelijk kapot is heb ik er een andere box op aangesloten (linkeruitgang) en steeds hetzelfde probleem.
De rechterbox doet echter perfect MAAR als ik de balans op het midden (center) zet dan kraakt hij ook, zet ik hem voledig op rechts dan is er weer niets aan de hand.
Ook als ik de subwoofer loskoppel dan verandert er niets.

Wat kan er aan de hand zijn ?
slecht contactje aan de linkerbox, dit lijkt me zelf onlogisch omdat hij het al die tijd gewoon gedaan heeft.

what to do ?!?

• HurrI
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 15:04

HurrI

No fear... I is here

hmm.. misschien dat je versterkertje het niet meer trekt. Is die sub actief of passief?

If it's just us, it seems like an awful waste of space

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 15:42
De versterker zit in de subwoofer ingebouwd, en als ik de 2 tulpstekkers van de sub eruit trek en hij dus geen verbinding heeft met de radio blijft het probleem er.
ik heb de sub rechtstreeks op de accu aangesloten met een dikke zekering ertussen