DVD kijken op de XBox zonder extra set

Pagina: 1
Acties:

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:25
ff een klein vraagje

Als je een Xbox koopt kan je dan al DVD's kijken op het apparaat? Of ben je verplicht om die DVD kijkset te kopen?
Dat je dan een afstandsbediening hebt is wel handig, maar werkt het ook zonder??

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Ik d8 van niet... :{
Je MOET die afstandsbediening hebben naar mijn weten.

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op zondag 21 april 2002 15:36 schreef Huntor het volgende:
ff een klein vraagje

Als je een Xbox koopt kan je dan al DVD's kijken op het apparaat? Of ben je verplicht om die DVD kijkset te kopen?
Dat je dan een afstandsbediening hebt is wel handig, maar werkt het ook zonder??
Nee, het werkt niet zonder. MS wilde niet een paar dollar licentiegeld afdragen aan het DVD-consortium voor elke verkochte XBox, daarom betaal je dat pas door de AB te kopen.

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

DVD Movie Playback: Remote control package required

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-01 17:38
Is dat apparaat regio-vrij te maken voor import-dvd's?

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 16:12 schreef Jasper het volgende:
Is dat apparaat regio-vrij te maken voor import-dvd's?
Er bestaat volgens mij op dit moment nog geen hardwarematige hack, maar wel een softwarepakket genaamd Region X. Ik dacht dat ie 18 euro was bij Amazon. Na het opstarten met die CD kun je de regio van de XBox instellen.

• Harmsen
Op zondag 21 april 2002 15:43 schreef Biff het volgende:

[..]

Nee, het werkt niet zonder. MS wilde niet een paar dollar licentiegeld afdragen aan het DVD-consortium voor elke verkochte XBox, daarom betaal je dat pas door de AB te kopen.
Aha, dan is het logisch, maar dan heb ik een volgende vraag. Zit er bij zo'n AB dan een software dvd/cd om de licenties in te stellen?? Of wordt dat Hardwarematig gedaan?

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 17:56 schreef Huntor het volgende:
Aha, dan is het logisch, maar dan heb ik een volgende vraag. Zit er bij zo'n AB dan een software dvd/cd om de licenties in te stellen?? Of wordt dat Hardwarematig gedaan?
Geen cd, het is allemaal hardware. Je krijgt er een soort oog bij wat infrarood-signalen van de AB kan ontvangen, en dat prik je in 1 van de 4 controller-poorten, en dan gaat alles vanzelf.

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Net als bij de Ps2, alleen dan moet je 'm hebben! ;(

T.net gallery | V&A ads

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op zondag 21 april 2002 17:56 schreef Huntor het volgende:

[..]

Hardwarematig.. het infrarood oog is de dongle, zit verder geen cd bij of zo

Yeah well. The Dude abides.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:09
Op zondag 21 april 2002 19:14 schreef Juniorrules het volgende:
Net als bij de Ps2, alleen dan moet je 'm hebben! ;(
Bij de Xbox ook!

The devil is in the details.

Verwijderd

pff jij snapt het niet :)

• Harmsen
Kick :P

Oke, ben vandaag ff bij de MediaMarkt geweest maar daar konden ze me niet helpen dus vraag ik jullie maar.

Heb je met de Xbox ook de mogelijkheid om het geluid via 5.1 Ch Coaxiaal te doen?? En dan niet digitaal maar voor elke kanaal een aparte aansluiting. Ik heb namelijk een Sony set met Dolby Pro Logic, en dan is het wel leuk als ik zo een DVD kan kijken/ een spelleke kan spelen, met Dolby Pro Logic.

Volgens mij kan dat wel via een High-definition AV pack, maar waar verkrijgbaar??

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Bij de PS2 hoef je NIET persee de afstandbediening te hebben. Het werkt wel wat fijner dan de console maar t MOET niet.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ik denk.... dat er heel gauw binnenkort een "zelfbouw schakeling" op Internet komt, zodat je GEEN afstandbediening hoeft te kopen, en zonder ook kan.

dadelijk is zo'n USB oog, gewoon een jumper met i-red ontvanger, de jumper zorgt dat de DVD optie "enabled" word :o

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
ha dokkum-tweaker :p!

• Harmsen
Op zaterdag 27 april 2002 11:49 schreef M4RTiN het volgende:
ha dokkum-tweaker :p!
Ha Martin

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op maandag 22 april 2002 18:37 schreef Huntor het volgende:
Kick :P
Heb je met de Xbox ook de mogelijkheid om het geluid via 5.1 Ch Coaxiaal te doen?? En dan niet digitaal maar voor elke kanaal een aparte aansluiting. Ik heb namelijk een Sony set met Dolby Pro Logic, en dan is het wel leuk als ik zo een DVD kan kijken/ een spelleke kan spelen, met Dolby Pro Logic.

Volgens mij kan dat wel via een High-definition AV pack, maar waar verkrijgbaar??
5.1Ch Coaxiaal niet digitaal = 5.1 analoog
Jij bedoelt dus waartschijnlijk dat je versterker Dolby DIgital voorbereid is, dus dat er 6 analoge aansluitingen op zitten om een 5.1 signaal te versterken. Als je hier gebruik van wil maken zul je een losse Dolby Digital decoder aan moeten schaffen die het digitale signaal van de xbox omzet in een analoog signaal voor je versterker. De xbox kan dit nl. niet.
Dolby Prologic heb je al, dit is namelijk een signaal dat via de gewone stereo aansluiting gaat en in je versterker wordt het surround-effect uit het stereo-signaal gefilterd en naar de achter-speakers gestuurd.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:09
Op zondag 21 april 2002 20:14 schreef WouteRF het volgende:
pff jij snapt het niet :)
Ik? Wat snap ik niet :?

The devil is in the details.

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
Op zaterdag 27 april 2002 13:52 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Ik? Wat snap ik niet :?
Dat je bij de ps2 GEEN apart ding hoef te hebben om DVD te kunnen kijken, en met een xbox moet je dat wel.
Pagina: 1