Toon posts:

Speed zakt naar 0,0 bij downloaden vanaf FTP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik deel internet met een router, en dat werkt goed. Maar sinds de router geïnstalleerd is, en ik vanaf een FTP server iets probeer te downloaden zakt de speed af en toe gewoon naar 0, en blijft daar voor een paar minuten.
Daarna komt hij vaak weer op gang.
Dit gebeurt bij iedere server, en ook als internet gewoon goed werkt.
Ik gebruik FlashFXP, zou dat de boosdoener zijn?

TjeerdB

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

is het alleen bij FTP?? dan zal het daar wel aan liggen. bij mij tellen die downloads ook altijd af. je kunt een downloadproggie gebruiken. Meestal komt ie dan niet op 0,0 en als dat wel gebeurt dan kun je em opnieuw starten

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:46

Rival24

I'll Be Back

Op zondag 21 april 2002 15:36 schreef Yoman het volgende:
is het alleen bij FTP?? dan zal het daar wel aan liggen. bij mij tellen die downloads ook altijd af. je kunt een downloadproggie gebruiken. Meestal komt ie dan niet op 0,0 en als dat wel gebeurt dan kun je em opnieuw starten
T probleem ligt waarschijnlijk dus bij je router... misschien dat ding ff instellen?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Als FTP client achter een router moet je eigenlijk altijd Passive Mode gebruiken. Doe je dat ook? Default staat FlashFXP op Passive, heb je em daar op laten staan?

Ik heb dit probleem zelf ook (zit ook achter router), maar ik heb het slechts bij 1 server die ik wel eens bezoek.. Ligt volgens mij dus aan die server ipv aan mijn verbinding/pc.

Wees consequent, maar niet altijd