It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.
If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.
laat ik nu pcies et zelfde hebben .. ik kan ook nix meer met mn DVD (Pioneer 106 slay) .. maar wel DVD's lezen (als goed is)
En ik heb/had ook WinDVD geinstalled ..
Helpp!! kan nog en neens cd copieeren !
Alvast thx,
Pixxa
ps. kan een reply zijn op een oude thread maar ik zoek me kapot naar het antwoord hoe ik het kan fixxen
Draai WinXP
AMD Xp 1800+
MSI k7t pro2
512 DDR
Ide1
prim. IBM 20 gig DMA ON
Sec. Maxtor 60 gig DMA ON
Ide2
prim. Pioneer DVD-ROM DVD 106
sec. Plextor 40x12x40 writer
meer info nodig ?
En ik heb/had ook WinDVD geinstalled ..
Helpp!! kan nog en neens cd copieeren !
Alvast thx,
Pixxa
ps. kan een reply zijn op een oude thread maar ik zoek me kapot naar het antwoord hoe ik het kan fixxen
Draai WinXP
AMD Xp 1800+
MSI k7t pro2
512 DDR
Ide1
prim. IBM 20 gig DMA ON
Sec. Maxtor 60 gig DMA ON
Ide2
prim. Pioneer DVD-ROM DVD 106
sec. Plextor 40x12x40 writer
meer info nodig ?
Verwijderd
Heb hetzelfde probleem, maar dan met dvd speler van Creative en een hp brander. Had eerst win98, nu win2000 draaien. Heb alle combinaties ide kabel al gehad.
Vaag probleem en dan ook nog met verschillende merken DVD-Drive. Wat ik denk dat een oorzaak kan zijn is vuil op de lens van de drive. Voorzichtig lens schoonmaken en nog eens kijken wat ie doet, zou ik eens proberen.
Murphy was an optimist
heb ik ook gehad met dvd speler (in de comp) hij bleek dus stuk te zijn. de ene keer las hij hem wel de andere keer niet.. dvd's werkten wel gewoon.
ggr... ik hoop niet dat tie kapot is !! dat is dan al mn 2de in een jaar ... *jank* .. enne hum vuil zat ik ook al aan te denken ... ga morgen effe een schoonmaak cd kopen .. kwil ehm nog niet open maken.
Hou je wel op de hoogte !
thx voor de reacties btw.
Hou je wel op de hoogte !
thx voor de reacties btw.
Meestal zit er op hardware toch zeker een jaar garantie ?Op maandag 20 mei 2002 21:45 schreef Piksa het volgende:
dat is dan al mn 2de in een jaar ...
Murphy was an optimist
Verwijderd
ik heb dit probleem gisteren bij mijn buurman gezien.
die heeft een dvd-reader en een cd-(re)writer onder
windows 98se. Als je een audio- of data-cd in de DVD-reader
stopt, geeft windows een lege cd aan (Easy CD creator start
automatisch op). Een DVD film herkent ie wel.
Nu komt het leuke; Als je een audio cd erin laat zitten en
je reboot, dan ziet windows hem wel.
Dus de speler is niet kapot.
die heeft een dvd-reader en een cd-(re)writer onder
windows 98se. Als je een audio- of data-cd in de DVD-reader
stopt, geeft windows een lege cd aan (Easy CD creator start
automatisch op). Een DVD film herkent ie wel.
Nu komt het leuke; Als je een audio cd erin laat zitten en
je reboot, dan ziet windows hem wel.
Dus de speler is niet kapot.
Heb dit ook gehad met een oude CyberDrive, na 1 maand goed werkend begon die erg snel af te takelen en las na 2 maanden geen enkele cd of dvd meer
Dacht dat het kwam door het gebruik van normale cd's (ipv dvd's) in de drive.
Heb hem toen gelukkig kunnen omruilen voor een exact dezelfde drive, nooit cd's ingedaan, alleen dvds en ben er nu al 2 jaar tevreden mee
Heb hem toen gelukkig kunnen omruilen voor een exact dezelfde drive, nooit cd's ingedaan, alleen dvds en ben er nu al 2 jaar tevreden mee
Verwijderd
Sorry maar helaas heb ook die AOPEN krengen gehad zijn echt slecht... Koop een Lite On 16x48 bij Completer 62 Euro
Kuch kuch, dat ding is dus net bij mij van het weekend doodgegaan, ik zou die ook niet kopen, klereding...sommige CD's doen het er gewoon niet op (en bij een vriend van mij wel) die blijft ie lezen, totdat ie een message met THERE IS NO DISC (oid) geeft.Op dinsdag 21 mei 2002 11:38 schreef Delete het volgende:
Sorry maar helaas heb ook die AOPEN krengen gehad zijn echt slecht... Koop een Lite On 16x48 bij Completer 62 Euro
Ik ga er dus nu één kopen die wel goed is, een Sony oid, kan ik ook RPC-1 maken ed., ik heb het gehad met Lite-on, &^$&#$@*&^$ DVD-speler die 16x48
Verwijderd
Algemene testen hebben aangetoond dat die AOPEN dingen bagger dingen zijn.... Dat jij net met je Lite On problemen hebt gehad is jammer waarschijnlijk een slecht exemplaar tussen de reeks (wat bij alle producten voorkomt)Op dinsdag 21 mei 2002 12:05 schreef Red Nalie het volgende:
[..]
Kuch kuch, dat ding is dus net bij mij van het weekend doodgegaan, ik zou die ook niet kopen, klereding...sommige CD's doen het er gewoon niet op (en bij een vriend van mij wel) die blijft ie lezen, totdat ie een message met THERE IS NO DISC (oid) geeft.
Ik ga er dus nu één kopen die wel goed is, een Sony oid, kan ik ook RPC-1 maken ed., ik heb het gehad met Lite-on, &^$&#$@*&^$ DVD-speler die 16x48
De Lite On is echt 1 van de beste DVD spelers die je kan kopen
Kan jij dat ook even bewijzen, ik heb laatst een test gezien waar A-Open er bijna perfect uitkwam, maar dat terzijde, ik heb vaker last met Lite-On dan met A-Open (en ik heb van beide reeds flink wat gehad/versleten/2e hands verkochtOp dinsdag 21 mei 2002 13:32 schreef Delete het volgende:
[..]
Algemene testen hebben aangetoond dat die AOPEN dingen bagger dingen zijn.... Dat jij net met je Lite On problemen hebt gehad is jammer waarschijnlijk een slecht exemplaar tussen de reeks (wat bij alle producten voorkomt)
De Lite On is echt 1 van de beste DVD spelers die je kan kopen
das dut et leuke kan dus niet upgradeOp dinsdag 21 mei 2002 12:50 schreef Dannyke het volgende:
pioneer 106S moet je ff hacked firmware inbakkendan leest die alles weer
iemand nog iedeeen want ik zit nog steeds met het probleem
... hij kan niet echt goed lezen .. had een data cd kwam er wel in maar een .exe runde die neit .. 'geen geldige win32 toepassing'
Verwijderd
Laser al schoongemaakt?
Overigens, Aopen DVD = Pioneer DVD = Creative DVD...
Niet echt verschillende merken dus.
Maakt hij ook herrie/tikken tijdens het initialiseren / draaien / lezen ?
Heb je ook al geprobeert onder DOS of andere operating systemen ?
De Lite-on is trouwens ook een bagger speler imo -> M'n buurman had er ook 1, maar daarvan is het PLASTIC
! lagertje van de hoofdas versleten binnen 7 maanden. Het duurde vervolgens 3 maanden voor Lite-on om zich te realiseren dat het hun constructiefout binnen garantie was om hem na 36 telefoontjes, 10 faxen, 24 e-mailtjes en een paar gespierde opmerkingen eindelijk te rechtvaardigen met een (rebatched) vervangingsmodel
Overigens, Aopen DVD = Pioneer DVD = Creative DVD...
Niet echt verschillende merken dus.
Maakt hij ook herrie/tikken tijdens het initialiseren / draaien / lezen ?
Heb je ook al geprobeert onder DOS of andere operating systemen ?
De Lite-on is trouwens ook een bagger speler imo -> M'n buurman had er ook 1, maar daarvan is het PLASTIC
nou ik zet net mn oude (toen kapot?!) A-open dvd speler erin en die blaast mn data cdtjes er zo doorheen 
Dus er werkt al iets ... maar ik ga denk ik vadaag maar effe trug met mn Pioneertje ... kijken of die dudes in de winkel iets kunnen vinden of repareren ...
ik laat het jullie weten!
Dus er werkt al iets ... maar ik ga denk ik vadaag maar effe trug met mn Pioneertje ... kijken of die dudes in de winkel iets kunnen vinden of repareren ...
ik laat het jullie weten!
Ik weet wel dat ik het met XP ook heb gehad, ik had ineens geen dvd speler meer en geen cd-brander, toen heb ik het systeem terug gezet naar een bepaalde datum (ik had tussendoor iets geiinstalleerd, maar inderdaad verwijderen van het programma helpt niet) maja toen ik het systeem had terug gezet, toen dede ze het weer vrolijk. En nu werken ze zonder problemen
Sinds ik 4 Aopen cdrom spelers kapot heb zien gaan (bij mij en bij vrienden), heb ik voor €53,- maar een Lite on dvd speler besteld. Die is een stuk beter.
Aopen maakt leuke dingetjes, maar met de cd/dvd drives moeten ze gewoon stoppen.
Aopen maakt leuke dingetjes, maar met de cd/dvd drives moeten ze gewoon stoppen.
Ik heb hier precies hetzelfde probleem, Samsung DVD speler onder windows XP.
Booten vanaf de dvd met een cd rom doet ie wel af en toe maar zeker niet van harte...
Booten vanaf de dvd met een cd rom doet ie wel af en toe maar zeker niet van harte...
Pagina: 1