Ik ben al even aan het puzelen met een script, ik heb het script uiteindelijk tot de basis afgebroken zodat ik echt niks over het hoofd kan zien.
Het is een script wat gebaseerd is op de $_SERVER['REMOTE_USER'] want het script moet weten wie er ingelogd is maar, na een post gaat het fout en is de variabele ineens leeg.
De naam en loginnaam zijn allebei "logout"
Op http://membres.lycos.fr/mvwing/signoff/impvars.php bevind zich het volgende script:
Maar als we vervolgens via een formulier (bevat alleen html) posten naar het bovengenoemde bestand dan zijn we ineens de $_SERVER['REMOTE_USER'] kwijt
Terwijl die er wel bij staat als gewoon naar die pagina toe gaan.
Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is? Ik heb op twee verschillende servers getest twee keer hetzelfde probleem.
Het is een script wat gebaseerd is op de $_SERVER['REMOTE_USER'] want het script moet weten wie er ingelogd is maar, na een post gaat het fout en is de variabele ineens leeg.
De naam en loginnaam zijn allebei "logout"
Op http://membres.lycos.fr/mvwing/signoff/impvars.php bevind zich het volgende script:
PHP:
1
| <?error_reporting(E_ALL);echo "<B>\$_SERVER['REMOTE_USER']</B> = ".$_SERVER['REMOTE_USER']."<P>";echo "<HR><B>\$_GET</B><P><PRE>";print_r($_GET);echo "</PRE><HR><B>\$_POST</B><P><PRE>";print_r($_POST);echo "</PRE><HR><B>\$_COOKIE</B><P><PRE>";print_r($_COOKIE);echo "</PRE><HR><B>\$_SERVER</B><P><PRE>";print_r($_SERVER);echo "</PRE><HR><B>\$_ENV</B><P><PRE>";print_r($_ENV);echo "</PRE><HR><B>\$_SESSION</B><P><PRE>";print_r($_SESSION);echo "</PRE><HR><B>\$_REQUEST</B><P><PRE>";print_r($_REQUEST);echo "</PRE><HR><B>\$_FILES</B><P><PRE>";print_r($_FILES);?> |
Maar als we vervolgens via een formulier (bevat alleen html) posten naar het bovengenoemde bestand dan zijn we ineens de $_SERVER['REMOTE_USER'] kwijt
Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is? Ik heb op twee verschillende servers getest twee keer hetzelfde probleem.
edit:
script iets minder onoverzichtelijk gemaakt
script iets minder onoverzichtelijk gemaakt