Het gaat dus om dat cirkel vormig ding (metaal)
...Waarom zit dat erom heen ???
Verwijderd
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Eve char: Warock <TEST>
Waar denk je dat ik deze uit getrokken hebOp zondag 21 april 2002 14:47 schreef monkel het volgende:
ik heb ze ook zitten in een paar oude vobis pc'tjes
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
op PS/2, Gameport, Apple ADB, Sun Monitor etc zit anders wel 5 volt voeding (of meer), het kan in ieder geval voor de signaalkwaliteit geen kwaad, eerder goed, als er een onstoorspoel in zit. Op AT voedingen zitten ze vaak aan de schakelaarsdraad die dwars door de kast van voeding naar voorkant gaat.Op zondag 21 april 2002 16:29 schreef polaris het volgende:
Ik zou ferrietkern proberen.Maar op seriele kabels heb ik ze eerlijk gezegd nog nooit gezien. Je ziet ze wel vaak in voedingsleidingen.
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq