Alleen geverfd en een beetje laten dremelen
Merci Mr.G dus. Komt nog een rooie CCFL in maar iemand heeft m'n Travo opgeblazen (nogmaals dank Mr.G
gaarne jullie mening
Verwijderd
Die reactie wou ik ook gevenOp zondag 21 april 2002 14:34 schreef maartenb het volgende:
netjes gedaan, 't zijn alleen mijn kleuren niet, maar verder gezien ziet dat er toh erg netjes uit hoor.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
NOFIOp zondag 21 april 2002 14:32 schreef R0bby het volgende:
Eeew, probeer je een LEGO-mod te imiteren ofzo? Zo ja, dan is het vettig MISLUKT!!!
Een hele mooie case met perfecte verf afwerking. De cd-rom is nu veel mooier dan als die stealth zou zijn.Op zondag 21 april 2002 14:29 schreef kamelig het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen geverfd en een beetje laten dremelenVerder is de kale kast niet alleen van boven rood maar ook van binnen buiten en onderkant (inclusief speakertje)
Merci Mr.G dus. Komt nog een rooie CCFL in maar iemand heeft m'n Travo opgeblazen (nogmaals dank Mr.G)
gaarne jullie mening
Samen staan we sterk!
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
#StopBurningStuff
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
www.google.nl
\_Specs_/
Verwijderd
Leuke modOp zondag 21 april 2002 14:38 schreef kamelig het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid. Tis een langlopend project met dit 1 van 4 kasten ondertussen alweer.
ff geheugen opfrissen? Deze hoort er ook bij
[afbeelding]
Wij hebben dus wat met leuke kleurtjes
Das naar ik meen een IBM TFTje 15" voor meer info naar Mr.GOp zondag 21 april 2002 19:42 schreef Access het volgende:
[..]
Leuke mod(alleen niet mijn kleuren.). Vraagje, wat is dat voor TFT scherm op de achtergrond (specs) ?
IBM 15" P/N:55-41114Op zondag 21 april 2002 19:42 schreef Access het volgende:
[..]
Leuke mod(alleen niet mijn kleuren.). Vraagje, wat is dat voor TFT scherm op de achtergrond (specs) ?
Plak het logootje van LEGO erop en je hebt een camouflage kast (Schrijf ik camouflage goed?!?!?!) Maarja, andere kleurkeuze zou beter zijn.....Op zondag 21 april 2002 22:13 schreef T-1o0o het volgende:
net een lego doos
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
Helemaal mee eens, ik had ook andere kleuren gekozenOp zondag 21 april 2002 19:39 schreef Sepans het volgende:
Geel erbij en het is My First Sony
3 personen 4 kastenOp maandag 22 april 2002 00:34 schreef SEFje het volgende:
ehm, misschien nog een keer: "het zijn mijn kleuren niet"
Verder (ow ja, nog een cliché): "wel mooi gespoten".
Ik vind het wel leuk dat je al je cases een aparte (opvallende) kleur geeft, maar waarom heb je er zoveel? GoT woongroep ofzo?
(ik bedoel; 4 cases vind ik toch redelijk wat)