Booten met TV-out aan

Pagina: 1
Acties:

• SLOAPERT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-07 08:24
Ik ben ben van plan een mp3/dvd/divx/game pctje te bouwen voor bij de tv :P , alleen wil ik daar dus niet een monitor bij hebben, maar gewoon direct via de tv-out op de tv.
Hoe krijg ik dat voor elkaar?

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

als je een geregistreerde versie van tvtool hebt en die zet je op automatisch opstarten. kan je met een sneltoets (ctrl+f(1/2/3...)) je tvout aanzetten.

edit:

Het kan ook wel met de demo maar dan doet ie het maar 10 min

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 15:39

TdV

Als het een ati kaart is start ie automatisch op met tv-beeld als deze aangesloten is op de videokaart. (tot grote ergernis van de meeste ati bezitters aangezien ie dan ook 50hz beeld op de monitor wil weergeven)

• -Nexus
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

bij g4 en g2 start ie ook op met boot op tv, ik heb ook zo'n pctje gebouwd en alle tv op aangesloten, en dan zie je wel de post etc

Verwijderd

Of zo'n TRUST kastje

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als ik op mijn Asus V8200 ti500 dlx een tv aansluit en ik boot hem gebruikt ie de tv, kortom de meeste kaarten zullen dit misschien wel doen en is dus de oplossing heel makkelijk.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• SLOAPERT
OK, ga ik proberen. :)
Is trouwens de kwaliteit van zo'n trust ding nog een beetje goed :?

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Met tvtool inderdaad en dan kun je nog een proggie schrijven in visual basic ofzo dat ie automatisch ctrl-f1 of f2 indrukt.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• SLOAPERT
Nou k heb ff geprobeert, en ja hij boot in 1 keer via de tv-out :o
Thnx

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:41
Op zondag 21 april 2002 14:48 schreef TdV het volgende:
Als het een ati kaart is start ie automatisch op met tv-beeld als deze aangesloten is op de videokaart. (tot grote ergernis van de meeste ati bezitters aangezien ie dan ook 50hz beeld op de monitor wil weergeven)
Tja, hier ook (Radeon 64MB DDR ViVo) ... maar als ie is opgestart is het beeld weer normaal. Ik stoor me er absoluut niet aan dat die monitor een paar seconden op 50Hz staat.
Pagina: 1