[winxp] moet naar 640 voor tv-out

Pagina: 1
Acties:

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

Topicstarter
ahoi,

ik heb in mijn flapjap zo'n mooie tv-out zitten, die wilde ik nou wel eens gaan uitproberen, maar het mooie van dat ding is dat de resolutie onder de 640x480 moet zitten voordat er output komt over de svhs aansluiting...

kortom, booten gaat goed, totdat het winxp login scherm tevoorschijn komt. Als ik in veilige modus boot (640x480 dus) werkt het perfect en zie ik het mooi op mn teeveetje (naja, tje :P) verschijnen. echter heb je geen geluid in veilige modus, lekker dus. iemand enig idee hoe je winxp toch terug kan zetten naar 640x480?

oh ja, ik heb al geprobeerd bij compatibility, en dan het programma runnen in 640x480, maar om een of andere wazige reden zie ik dan nog steeds niks op mn tv-out...

ik heb een fusjitsu-siemens C6545 (http://www.fujitsu-siemens.com)

iemand enig idee dus hoe ik winxp in 640x480 kan krijgen? :)

Chriet Titulaer is de man

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 21:45
Volgens mij moet je tv (alle tv's) 800x600 aankunnen dus ik vraag me af waar het probleem zit.

Verwijderd

ik alleen problemen als ik hem op me tvtje (ja tvTJE) aansluit.... daar is het bijna niet te zien... ook geen beeld meer op me normale monitor.... maar als ik dan weer terug schakel naar monitor dan is alles weer ok. (er hoeft dus niet met de instellingen geklooid te worden om het beeld over te zetten naar TV

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-08 06:48
ik zit dus met ook met een probleem met mijn tv out. Die het overigens prima doet in 800x600 en 1024x768. Alleen wil ik dus 640x480 want dan kan ik tenminste lezen van dichtbij. Alleen Microsoft is zo leuk geweest om voor een minimum resolutie van 800x600 te gaan. In eerste instantie staat de TV ook op een res van 640x480 ingesteld, maar na eenmaal een hogere res. gekozen te hebben is het dus niet meer mogelijk naar 640x480 te gaan. Ander probleem dus, maar de oplossing meot het zelfde zijn lijkt mij. Nu dus de oplossing nog.

[rml][ xp]hoe tv-out weer op 640x480[/rml]

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Powerstrip downloaden :?

Verwijderd

eeehhh URL meegeven :? en vertellen wat het nog meer doet ;)

Verwijderd

Strontzooi. In de knowledge base kan ik ook al niets hierover vinden. Terwijl het zeker wel kan. Ik heb laatst voor iemand een pc geïnstalleerd. Drivers onbekend dus startte die op in 640 x 480. Ik had ooit een proggie (ben naam kwijt) die mn registry vergeleek. Als ik die nou weer had kon ik de reso in 640 zetten en kijken waar het is veraderd. Misschien idee voor een ander met wel zo een tool?

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-08 06:48
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 18:14:
Strontzooi. In de knowledge base kan ik ook al niets hierover vinden. Terwijl het zeker wel kan. Ik heb laatst voor iemand een pc geïnstalleerd. Drivers onbekend dus startte die op in 640 x 480. Ik had ooit een proggie (ben naam kwijt) die mn registry vergeleek. Als ik die nou weer had kon ik de reso in 640 zetten en kijken waar het is veraderd. Misschien idee voor een ander met wel zo een tool?
Het moet zker kunnen want standaard staat ie bij mij dus op 640x480. Ik vind het vreemd dat niemand hier een oplossing voor weet. Ik heb het ook al in het radeon topic gevraagd, maar daar zjn ze te druk bezig met de 9700
8)
Pagina: 1