Ik snap er totaal niets van, ik ben gisterochtend naar Eindhoven geweest (mycom). Omdat mijn ram niet op PC2700 loopt, en tevens om een hitte probleem. Er waren 3 mensen op ten duur mee bezig,om de ram op PC2700 te laten lopen ... Maar geen succes zelfs niet na een biosupdate naar 1.005 .. Ik houd niet zo van flashe dus heb ik het hun laten doen!
APACER / SAMSUNG PC 2700 ram 2 keer 256
Maar gisteravond en vandaag valt hij steeds uit, en tevens blijft die gewoon haken als ik het surfen ben, de muis en toetsenbord zijn dan gewoon niet meer te besturen..
Ik weet zeker dat het niet een hitte probleem is want, de kast is open en dan 55 graden... echt BAGGER ik snap er niets van... komt dit nou door een biosupdate???? of ..
:
APACER / SAMSUNG PC 2700 ram 2 keer 256
Maar gisteravond en vandaag valt hij steeds uit, en tevens blijft die gewoon haken als ik het surfen ben, de muis en toetsenbord zijn dan gewoon niet meer te besturen..
Ik weet zeker dat het niet een hitte probleem is want, de kast is open en dan 55 graden... echt BAGGER ik snap er niets van... komt dit nou door een biosupdate???? of ..