Aangezien het kennelijk niet interessant genoeg is voor het nieuws doe ik het maar zo:
Zie deze link voor een guide over het stil maken van je systeem. GL!
Zie deze link voor een guide over het stil maken van je systeem. GL!
The cyclographing developer
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Verwijderd
't is zijn eerste postOp zondag 21 april 2002 13:47 schreef Michiel het volgende:
Jah een beetje wel, maarja tis een mooie guide!
En die amsterdamwob kan wel een potje breken toch?
Verwijderd
Ik weet niet of je het weet, maar amsterdamwob is de man achter clanbase!!!!!!Op zondag 21 april 2002 13:48 schreef Mr.Durden het volgende:
Ziedaar: http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#spam
[..]
't is zijn eerste post
dan is het helemaal spam!!!!!Op zondag 21 april 2002 13:49 schreef Michiel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar amsterdamwob is de man achter clanbase!!!!!!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
De meeste weten het al heOp zondag 21 april 2002 13:59 schreef AmsterdamWob het volgende:
Is dit het type reply wat ik in GOT kan verwachten? Ik bedoel, kan het lamer?
The cyclographing developer
we zullen ons best doen, maar onder tussen moet je het doen met wat je krijgtOp zondag 21 april 2002 13:59 schreef AmsterdamWob het volgende:
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
hedde gij msn/icq?Op zondag 21 april 2002 13:59 schreef AmsterdamWob het volgende:
Verwijderd
ah, mij hoor je niet klaagen.Op zondag 21 april 2002 14:29 schreef AmsterdamWob het volgende:
Ach so, spam in de zin van 'reclame' in plaats van 'nutteloze onzin'? Ja nu ben ik iets minder beledigd. Maar reclame voor ClanBase? Hehe. Dat zou dan echt de eerste keer zijn
Beetje kortzichtig.Op zondag 21 april 2002 14:57 schreef Juggernaut het volgende:
ken de gozer niet. Boeit me niet.. blijft spam en spam ==
Niet echt. Zijn toch regels? En wie de beste man (vrouw?) ook is... het blijft spam. En dat mag hier niet. Punt...?Op zondag 21 april 2002 17:18 schreef bart_vd het volgende:
Beetje kortzichtig.
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Misschien had hij dat dan ook moeten doenOp zondag 21 april 2002 17:25 schreef Conquistador het volgende:
AmsterdamWob had ook iemand kunnen vragen zijn guide te posten, dan had het wel gemogen
klik hier erger ik me nog wel is aan.Op zondag 21 april 2002 17:19 schreef RixTeR het volgende:
ten eerste: spam
ten tweede: GoT is en blijft beter!
ten derde: SLOTJHU
Volgens mij heeft hij dat vooraf gedaan:Op zondag 21 april 2002 17:27 schreef hemiparo het volgende:
[..]
Misschien had hij dat dan ook moeten doenEnne... in 'Schop een Modje' staat al een topic hoor...
Aangezien het kennelijk niet interessant genoeg is voor het nieuws doe ik het maar zo:
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Raku
Verwijderd
ik ben een redelijk bekend persoon in OCE(ik kom zelden buiten OCE) en ik mag het ook niet hoor(ze flamen soms zelfs harder omdat ik de regels _moet_ weten).Op zondag 21 april 2002 19:38 schreef Eth3r3al het volgende:
dus eigenlijk als ik vette gast was , mag ik dan ook verkeerde dingen doen
Verwijderd
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
100% mee eensOp zondag 21 april 2002 19:55 schreef DaBit het volgende:
Allereerst: ik heb de topictitel een beetje aangepast.
Officieel valt dit misschien onder spam, maar in dit geval vind ik het niet echt reclame maken voor een website, maar meer behulpzaam.
Het is een interessant artikel voor veel mensen hier, dus mag het er van mij best staan. Als iemand anders het gepost had, dan was het wel goed geweest.
Waar ik me wel gruwelijk aan irriteer zijn die SPAM!!! en SLOTJUH!!! roepers hieroPost topch gewoon een topic in SeM, en doe aub niet zo moeilijk.
Verwijderd
je bent niet de enigeOp zondag 21 april 2002 19:55 schreef DaBit het volgende:
Allereerst: ik heb de topictitel een beetje aangepast.
Officieel valt dit misschien onder spam, maar in dit geval vind ik het niet echt reclame maken voor een website, maar meer behulpzaam.
Het is een interessant artikel voor veel mensen hier, dus mag het er van mij best staan. Als iemand anders het gepost had, dan was het wel goed geweest.
Waar ik me wel gruwelijk aan irriteer zijn die SPAM!!! en SLOTJUH!!! roepers hieroPost topch gewoon een topic in SeM, en doe aub niet zo moeilijk.
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Verwijderd