Hidden and Dangerous + Viper 770 ???

Pagina: 1
Acties:

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Topicstarter
heeft iemand meer problemen met hidden and dangerous in combinatie met een tnt2 kaart ?

ik heb nu een evaluatieversie v1.1 (TL) en ik ben bang dat als ik het spel koop, dat het dan nog niet draait...met patch ? (die ik dus nu nie kan testen)
weet iemand hoe dat werkend is te krijgen..

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:57

Vos

AFCA

H&D is gevoelig spel qya grafische kaarten...liep niet altijd soepel bij mij...deed het vaak niet.....
ik had een tnt2 ultra...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb geen enkel probleem met Hidden and dangerous met een TNT2. Niks gepatcht, gewoon direct schoon van de cd geinstalleerd. Wel veel foutjes en corrupties, zoals spelers, die vast zitten of door de aarde heen vallen en sterven. Het spel zit een beetje brak in elkaar. Op een oude Riva 128 doet ie het ook prima, op de brakke bugs na dan...

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
idd die 'schoonheidsfoutjes', waarvan er naar mij mening veel te veel inzaten hebben niet zoveel met de grafische kaart te maken

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

als je een pentium 3 hebt wil hij niet draaien ik heb dus 0ok ene pentium 3 en hij wou niet draaien hij gad allemaal fouten aan
en zon poppetje viel zo maar bij mij dood

maar ik had later gelezen dat hidden and..
niet lekker op een pentium 3 wil draaien :(

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Topicstarter
hmmm..
jammer.. voor deze comp heb ik H&D wel gespeeld met men matrox mil. en voodoo2 kaart.. dat werkte prima...

ik ga het spel nie meer kopen... ik download wel een iso en dan probeer ik of de patches zin hebben...
Pagina: 1