Ik wil graag een alternatief weten voor chello. Mijn eisen zijn: meer upload dan 15 KB , dus iets van 30 KB.
Meer downstream hoeft niet.
Wat wel belangrijk is: veel stabieler, dus altijd mail kunnen lezen, en altijd mee kunnen doen aan een CS war. Dus geen kleine mini storgingtjes van 1 minuut.
Ook belangrijk: geen download limiet. Of een DUIDELIJKE download limiet. Iets van 50 GB .
Ook belangrijk: gewoon alle poorten mogen openzetten die je wilt (ftp's etc.)
Ik ben benieuwt naar wat jullie voor informatie geven. Geef aub ook de prijzen erbij, homepage, etc.
Voor beschikbaarheidsinformatie: ik woon in Hilversum.
Ik denk dat dit onderwerp zeer handig is voor mensen die duidelijkheid willen, zoals leden van chello etc..
Alvast bedankt.
edit: Ik wil graag eigen ervaringen horen van mensen
Meer downstream hoeft niet.
Wat wel belangrijk is: veel stabieler, dus altijd mail kunnen lezen, en altijd mee kunnen doen aan een CS war. Dus geen kleine mini storgingtjes van 1 minuut.
Ook belangrijk: geen download limiet. Of een DUIDELIJKE download limiet. Iets van 50 GB .
Ook belangrijk: gewoon alle poorten mogen openzetten die je wilt (ftp's etc.)
Ik ben benieuwt naar wat jullie voor informatie geven. Geef aub ook de prijzen erbij, homepage, etc.
Voor beschikbaarheidsinformatie: ik woon in Hilversum.
Ik denk dat dit onderwerp zeer handig is voor mensen die duidelijkheid willen, zoals leden van chello etc..
Alvast bedankt.
edit: Ik wil graag eigen ervaringen horen van mensen