Toon posts:

Microsoft Sidewinder Force Feedback 2 drivers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de driver cs van m'n Microsoft Sidewinder Force Feedback 2 kwijt :( Ik heb al een half uur gezocht maar kan het echt nergens vinden. Dus ik dacht oke ff downloaden van microsoft site staan daar helemaal geen volledige drivers :?
Daarna nog een uur lopen zoeken via google maar ik heb echt niks kunnen vinden. Wie kan mij helpen???

Verwijderd

Topicstarter
De search leverde ook niks op ;(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 21 april 2002 13:48 schreef maartenb het volgende:
http://www.microsoft.com/products/hardware/sidewinder/downloads/default.asp

daar ff zoeke
Zoals de topic starter al zegt staan daar geen volledige drivers op, daar staat alleen een patch.

Verwijderd

Topicstarter
Jah daar had ik al gekeken damn lekkere service van microsoft :( geen eens drivers online

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand anders die drivers mailen?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:39

Exirion

Gadgetfetisjist

Stop even met kicken aub. Ze moeten te vinden zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 14:53 schreef Exirion het volgende:
Stop even met kicken aub. Ze moeten te vinden zijn.
Hehe ik Heb nu 2 uur lopen zoeken en dan zeg jij dat ze te vinden moeten zijn :?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/confused.gif

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sorry hoor ScaboO

Maar ik vind schoppen binnen een half uur wel asociaal, het is hier geen IRC chat. Heb je DX al opnieuw geinstalleerd? Misschien biedt dat soelaas.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 21 april 2002 19:14 schreef Skaah het volgende:
Sorry hoor ScaboO

Maar ik vind schoppen binnen een half uur wel asociaal, het is hier geen IRC chat. Heb je DX al opnieuw geinstalleerd? Misschien biedt dat soelaas.
De drivers van dit "stuurtje" staan gewoon op driverguide.com waarvan Veldmuis net de link geeft... :X

Verwijderd

Topicstarter
JAh soz maar tik maar is in op google ofzo driver Microsoft Sidewinder Force Feedback 2 je komt echt op niks uit en sorry ik had nog nooit van die site gehoord. Maar in ieder geval bedankt
Pagina: 1