Hoe is de dvd-playback van de xbox? Voor €350 (€300 + €50 voor dvd-kit) wordt het wel verleidelijk om deze te kopen in plaats van een dvdspeler van €200
ff zoeken bij Google: http://www.microsoft.com/retail/xbox/QuickFAQ.asp
Kennelijk heeft de XBOX standaard geen DVD capaciteiten, maar moet je een kit kopen.
Kennelijk heeft de XBOX standaard geen DVD capaciteiten, maar moet je een kit kopen.
Voor geavanceerde functies (heen- en terugspoelen
e.d.) heb je een kit nodig. Maar het ging dus om de beeldfilters e.d. lijkt me? Ik ben ook wel benieuwd!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik weet inderdaad dat je een dvdkit nodig hebt. Ik heb ook al aardig wat kunnen vinden over de functionaliteit en die schijnt best goed te zijn (alle normale functies zitten er op, alleen moet je de meeste bedienen vanuit een menuutje ipv met een directe knop op de remote)
Ik ben vooral benieuwd naar de beeldkwaliteit en dingen als het lawaai dat hij maakt en de verdere kwalitatieve punten.
Ik ben vooral benieuwd naar de beeldkwaliteit en dingen als het lawaai dat hij maakt en de verdere kwalitatieve punten.
Zonder kit kun je helemaal geen DVD's kijken (heb het geprobeerd).Op zondag 21 april 2002 16:14 schreef ErectionJackson het volgende:
Voor geavanceerde functies (heen- en terugspoelene.d.) heb je een kit nodig. Maar het ging dus om de beeldfilters e.d. lijkt me? Ik ben ook wel benieuwd!
Ow damn, ik had van iemand anders die een XBOX had gehoord dat je wel mbv een knopje op de controller af kon spelenOp zondag 21 april 2002 22:39 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Zonder kit kun je helemaal geen DVD's kijken (heb het geprobeerd).
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
XBox is inmiddels bij MediaMarkt €299!
Ik vind hem trouwens minder lawaai maken dan een PlayStation2...
Ik vind hem trouwens minder lawaai maken dan een PlayStation2...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Pagina: 1