Verwijderd
Hij houdt mijn 1800@1750 op ongeveer 44 stressed.
Verwijderd
Waterkoeling is stil en goed, met Peltiers nog beter .
En het ultieme dan is een Vapochill
Verwijderd
Dat zowiezo.Op zondag 21 april 2002 13:38 schreef L3PrAcHauN het volgende:
dus de Alpha PAL8045 is veel beter dan me spire ?
Kijk wel even of je die kunt plaatsen.
Volgens het plaatje bevestig je hem niet met een clip aan je socket, maar direct met klemmen op je mobo. Dat moet wel kunnen natuurlijk
Da's €750 ipv €75Op zondag 21 april 2002 13:35 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik zou zeggen : Alpha PAL8045 me Delta MP erop , of anders een Volcano 7+ op low(high is maar 1°C minder ..)
Waterkoeling is stil en goed, met Peltiers nog beter .
En het ultieme dan is een Vapochill
Verwijderd
maar je moet wel ff kijken of ie op je mobo past anders heb je een dure koeler waaar je geen f*ck mee kan
Verwijderd
De prijs van een koeler is geen garantie voor goede prestaties, maar slechts een indicatie.Op zondag 21 april 2002 13:47 schreef L3PrAcHauN het volgende:
nah €750 beetje teveel
maareh
ThermalTake Volcano 7+ € 29,-
Alpha PAL8045T € 71,-
das nogal een verschil
/edit
Coolermaster van mij kost trouwens ook 45 euro
maar nu weet ik nog steeds niet of ie wel past, ik kan hem niet ff bestellen en dan pas passen
http://www.ocworkbench.com/2002/gigabyte/7vrxp/7vrxpp1.htm
Verwijderd
Dat klopt dus met de cooler.
Die Alpha is dus volgens een gozer van http://www.1coolpc.com 80×80×nogwat mm. Knip uit een a4tje ofzow een vierkant van 8×8cm uit en probeer dat es op je socket te leggen. Past dat, dan moet je ook ffe kijken of er 4 gaten naast je socket zitten. Zo ja, dan kan er Alpha op je moboOp zondag 21 april 2002 13:50 schreef L3PrAcHauN het volgende:
dus die alpha is nog steeds de beste ?
maar nu weet ik nog steeds niet of ie wel past, ik kan hem niet ff bestellen en dan pas passen
http://www.ocworkbench.com/2002/gigabyte/7vrxp/7vrxpp1.htm
...
http://www.micforg.co.jp/mb_inf_pal8045e.html
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
Heatsinks zijn altijd stil.. Maar in jouw geval: Een goed koelende alpha is _niet_ stil. Met een papst erop is ie stil ja, maar overklokken kun je dan vergeten en het is dan een koeler net als alle andere. En in _dat_ geval kun je net zo goed een zalman nemen. Die zijn echt stil.Op zondag 21 april 2002 13:46 schreef garnage het volgende:
de alpha is stil en koelt heel goed
maar je moet wel ff kijken of ie op je mobo past anders heb je een dure koeler waaar je geen f*ck mee kan
De beste koeler: Alpha8045+Delta 80HP (Swiftech zit er echt vlak onder en dat scheelt misschien 1 graad). Echter met een 80HP word je gek van de herrie. Ik heb er hier 1 en geloof me, zoiets heb je nog nooit gehoord. Ergens op een site staat er bij die combo: "Extreme Scream". En dat is dus ook echt zo. Ik heb em op 7v draaien en zelfs dan maakt hij nog meer lawaai dan een standaard fan.
Hij houdt mijn pittig overgeklokte XP (zie specs) echter wel onder de 38 graden (op schreeuw stand).
beetje zoeken op de frontpage mag wel hoor...Op maandag 06 mei 2002 18:54 schreef L3PrAcHauN het volgende:
zoveel tweakers hier en niemand kan me ff vertellen of een link pasen naar een test of iets dergelijks over wat een goeie cooler is ?
plzz help me
http://www.tweakers.net/nieuws/20565
das een review van 10 coolers. Daaruit blijkt dat de tt volcano 6 de beste prijs/prestatie verhouding heeft.
Ik neem aan dat de volcano 7 daar gewoon de opvolger van is...
ik zie dat het gaat om de volcano 6+, en dus niet de volcano 6. Dan zul je wel de 7+ moeten hebben
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
d00d, ik zeg niet dat het de beste is. Volgens die test is het de beste. Ik kom net een draadje tegen waar verschillende mensen zeggen helemaal niet zulke goede ervaringen met dit koelertje te hebben. Aangeraden wordt er een andere fan op te zetten...Op maandag 06 mei 2002 19:31 schreef L3PrAcHauN het volgende:
haha mooi tnx m8, nog meer die zeggen dat de volcano 7+ gewoon de beste is ?
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Ik heb een 3000+ die draait op 11x200 = 3200+ .
Daarop zit een Zalman 6000 cu full copper en hij word rond de 40 43 graden .
Nu wil ik een betere cooler inverband met de koe die er op draait
Wie kan mij vertellen wat de beste op dit moment is en waar ik die kan bestellen ?
Ik ben er namelijk niet zo van op de hoogte en ik hoop dat 1 van jullie al iets heeft getest ofzo
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Verwijderd
Ik geloof dat die Coolermaster Jet coolers erg goed presteren (als je het geluid bij hogere toerental voor lief neemt.) LINKJEmmxmmx schreef op 03 februari 2004 @ 16:01:
Zo deze maar eens een schopje geven
Ik heb een 3000+ die draait op 11x200 = 3200+ .
Daarop zit een Zalman 6000 cu full copper en hij word rond de 40 43 graden .
Nu wil ik een betere cooler inverband met de koe die er op draait![]()
Wie kan mij vertellen wat de beste op dit moment is en waar ik die kan bestellen ?
Ik ben er namelijk niet zo van op de hoogte en ik hoop dat 1 van jullie al iets heeft getest ofzo
ik zelf vind dat een leuke koeler
[ Voor 21% gewijzigd door BlackLion op 03-02-2004 16:10 ]
Dit topic is gesloten.
![]()