weinig tot niks..
Een maat van me heeft zo'n kleine antenne gekocht op de zwarte markt voor zn samsung, en die werkt perfect.
Lijkt me dus geen probleem.
Lijkt me dus geen probleem.
Je kan ook een foon kopen zonder "uitstekende" antenne.
Kheb een Sony foon, geen last meer van de antenne
Kheb een Sony foon, geen last meer van de antenne
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
De kleine antenne's zijn zeker erg goed. Ik heb het zelf op een A300 en werkt perfect en ziet er stukken beter uit. Die van mij bij GSMWinkel.net gehaald. Kleur komt redelijk (niet 100%) overeen met kleur van het toestel. Het zit een stuk fijner in je broekzak!!
Rogier
Rogier
Dat begrijp ik ook niet, maar ben al blij dat ze los te koop zijn.
weinig tot niks..
zo maken ze meer winst...Op zondag 21 april 2002 14:16 schreef Foxke het volgende:
'k snap niet waarom de fabrikanten niet gelijk zo'n kleine antenne erop doen
maar volgens mij (weet het eigenlijk wel zeker) maakt dat nix uit wat de ontvangst betreft
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Zal met straling te maken hebben denk ik. Met die kleine antenne's zullen ze niet zomaar door de strenge stralingsnormen geraken en wordt hun toestel dus niet goedgekeurd.Op zondag 21 april 2002 14:16 schreef Foxke het volgende:
mijn mob (MN2)doet het zonder antenne net zo goed als met.., ik zie het nut er ook niet echt van in, ik vind het alleen maar lelijk
jep
Ik heb op mijn oude v3690 ook een knopantenne, werken perfect.
wat alleen niet werkt, zijn die antennes met al die lichtjes erin.
wat alleen niet werkt, zijn die antennes met al die lichtjes erin.
Ik denk dat dat nodig is voor de landen waar de dekking wat minder goed is dan in ons kikkerlandje.Op zondag 21 april 2002 14:16 schreef Foxke het volgende:
Overigens maakt Nokia al tijden telefoons zonder uitstekende (geen woordgrap, uitstekende
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Weet iemand toevallig ook of er een mini antenne is voor die nieuwe NEC imode toestel?
weinig tot niks..
????Op zondag 21 april 2002 16:24 schreef Matsie het volgende:
[..]
zo maken ze meer winst...
Alsof de fabrikant die kleine antennes zelf maakt, neen jongeman die dingen worden meestal door een of ander duits bedrijfje gemaakt die helemaal niets met de fabrikant te maken hebben.
Connaisseur des femmes
Verwijderd
Dan maakt dat vage duitse bedrijfje meer winstOp vrijdag 03 mei 2002 17:01 schreef AaBbYyZz het volgende:
[..]
????
Alsof de fabrikant die kleine antennes zelf maakt, neen jongeman die dingen worden meestal door een of ander duits bedrijfje gemaakt die helemaal niets met de fabrikant te maken hebben.
Pagina: 1