opzeggen van chello, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34
het is mij even onduidelijk
ik bel veel nummers af.. die ik hier met de search gevonden heb..gratis en niet-gratis
maar nergens een mogelijkheid tot ondersteuning :?

wat kan ik doen?

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Vorige week al werd bekend dat ze de telefoon niet meer opnemen. Dat is dus echt zo? :? Schandalig...

Maar goed, ik denk dat je moet emailen of een brief moet schrijven, of gewoon niet meer betalen ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op de normale manier wil het idd nog wel eens mislukken. ;)
Maar als je zorgt dat je snel in de top300 komt, het liefst een hoog plekje, en na een waarschuwing gewoon doorblijft gaan, dat het DAN niet meer lang duurt voordat je geen abbo meer hebt.

En gewoon niet betalen is niet echt legaal dacht ik, dus dat lijkt me niet verstandig.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
betalen doe ik al heel lang niet... ze verzuimen me rekeningen te sturen... ook niet voor de tv ontvangst via de kabel :?

:(
ik wil eweka damnit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Op zondag 21 april 2002 13:51 schreef dwaas het volgende:
betalen doe ik al heel lang niet... ze verzuimen me rekeningen te sturen... ook niet voor de tv ontvangst via de kabel :?
Dat is niet zo mooi,als je pech hebt krijg je nog een rekening erna :(
Maar je moet schriftelijk opzeggen, met een maand opzegtermijn. Het adres staat als het goed is op een rekening. Ik neem aan dat je wel OOIT een rekening hebt gehad en die hebt bewaard?! Vermeld al je gegevens, dus je adres en je telefoonnummer. Mochten ze nog iets van je weten kunnen ze je bellen..niet dat ze dat snel zullen doen overigens :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 20:39

Crazy D

I think we should take a look.

Opzeggen van Chello?
Wat dacht je van een brief (ja, ouderwets, papier en zo) sturen dat je met ingang van ... (1 maand opzeg termijn, dus dat zal nu per 1 juni zijn) je Chello abonnement wilt opzeggen, en dat je hiervan een bevestiging wilt, samen met gegevens wat je moet doen met je modem en hoe je je borg terug krijgt. Werkt(e?) prima.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 14:08

Midas

Thunderbirds are go!

Op zondag 21 april 2002 14:07 schreef Crazy_D het volgende:
Opzeggen van Chello?
Wat dacht je van een brief (ja, ouderwets, papier en zo) sturen dat je met ingang van ... (1 maand opzeg termijn, dus dat zal nu per 1 juni zijn) je Chello abonnement wilt opzeggen, en dat je hiervan een bevestiging wilt, samen met gegevens wat je moet doen met je modem en hoe je je borg terug krijgt. Werkt(e?) prima.
Idd, lijkt mij ook de beste methode. Ik raad het aan wel aangetekend te doen, anders gaan ze naderhand nog beweren dat ze de brief nooit ontvangen hebben. Kost wel iets meer, maar kan meer ellende voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
Op zondag 21 april 2002 14:06 schreef 2Dutch het volgende:

[..]

Dat is niet zo mooi,als je pech hebt krijg je nog een rekening erna :(
Maar je moet schriftelijk opzeggen, met een maand opzegtermijn. Het adres staat als het goed is op een rekening. Ik neem aan dat je wel OOIT een rekening hebt gehad en die hebt bewaard?! Vermeld al je gegevens, dus je adres en je telefoonnummer. Mochten ze nog iets van je weten kunnen ze je bellen..niet dat ze dat snel zullen doen overigens :P
ik heb nog nooit een rekening betaald... ook geen aansluitkosten... helemaal nix, nada,... juist! & noppes

dan maar via een brief, maar dan moet ik jullie wel vriendelijk vragen om een adres :)

de brief zal ik niet aangetekend doen..heb ik 1 keer gedaan toen ze mn computer sloopte bij de eerste installatie van chello... als reactie kreeg ik een brief inclusief reclame *dank u voor uw interesse in chello* :r

maargoed... schriftelijk dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:29

CyBeRSPiN

sinds 2001

Altijd schriftelijk opzeggen, telefonisch is sowieso niet rechtsgeldig en je hebt geen poot om op te staan, de kans dat het telefonisch mis gaat acht ik ook een stuk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
ik ga het dan ook schriftelijk doen..
ik heb alleen nog het adres nodig, maar dat zal wel te vinden zijn.
ik moet morgen ook nog naar eweka bellen, omdat ik een premium account wil, maar bij de offerte staat er dan deluxe en dat wil ik niet damnit..

thnx 4 allez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Ik heb ze ook ooit een brief gestuurd vanwege het dubbele abonnementsgeld dat ze automatisch van mijn rekening halen... werd eveneens niet op gereageerd... die lui zijn echt onbereikbaar

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Even duidelijk :

Opzegging chello
V:Ik wil het produkt opzeggen

A: U moet een brief sturen naar Uw regionale Customer Service Center. Wanneer u opzegt, geldt een opzegtermijn van een volle kalendermaand. In demaand daarna wordt uw modem opgehaald (de ethernetkaart mag u houden),en wordt de borg de maand daarop teruggestort.
(Voorbeeld Klant zegt op 3 oktober op, dan geldt de hele maand november als opzegmaand, zal in december het modem worden opgehaald, en wordt in januari de borg teruggestort.)

A: Ook kan er telefonisch een afspraak gemaakt worden om het modem op te laten halen. Klant te adviseren opnieuw het servicenummer te bellen en te laten kiezen voor optie 1.2 of 2.2 in beide gevallen komt de klant bij de Front Office aan. Daar kan de klant een afspraak laten maken om het modem op te laten halen door een monteur. De opzegtermijn is een kalendermaand, dus het dient een maand van te voren opgezegd te worden.

N.B. Over de maander oktober en november zal dus gewoon abonnementsgeld betaald moeten worden.

V: Wanneer ik een paar maanden naar het buitenland ga, kan ik het abonnement tijdelijk stopzetten, en daarna toch weer gebruik maken van de acties?

A: Nee, in dat geval is er sprake van eenzijdige beëindiging en moet u opnieuw de installatiekosten betalen. Het maandbedrag is dan wederom 44.93 euro tenzij er op dat moment een marketingactie loopt.

V: Indien ik mijn abonnement beëindig, zet een installateur dan al mijn instellingen terug?

A: Nee, hier dient u zelf voor te zorgen

V: Ik heb een opzegformulier aangevraagd en heb niets ontvangen.

A: chello heeft geen opzegformulier beschikbaar. U dient zelf een opzegbrief op te stellen en deze (getekend) naar chello te verzenden.

Ow jah ... nog wel ff een tip : Doe het wel aangetekend !!

Just as Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
aangetekend $uX0rz
kost me geld en moeite *zucht*
bedankt.. ik laat mn vriendin wel een brief opstellen :) ( = secretaresse )

<edit> heeft iemand zo 1,2,3 het adres voor de aangetekende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei... dit wordt leuk Dwaas.... Je zegt nog nooit een rekening te hebben ontvangen, dus is de kans niet denkbeeldig dat UPC dit bij de afmelding even mnet terugwerkende kracht gaat recht zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
Op zondag 21 april 2002 22:49 schreef Coen het volgende:
Oei... dit wordt leuk Dwaas.... Je zegt nog nooit een rekening te hebben ontvangen, dus is de kans niet denkbeeldig dat UPC dit bij de afmelding even mnet terugwerkende kracht gaat recht zetten...
wat moet ik dan doen?
een andere provider nemen en de modem van chello lekker in de kast zetten voor 'kast met de deur dicht decoratie'?

als ik nix blijf zeggen.. zal ik dan zover komen dat ik nooit meer iets van ze hoor?
ik was van plan morgen te bellen, maar als me het afgeraden wordt met goede meningen en argumenten zal ik het na nader overleg wel uit kunnen stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

ik ben pas geleden verhuist naar spanje dus aan me chello accountje had ik niet veel meer..

ik heb ze 4 maanden vantevoren gebelt met de mededeling dat ik graag mijn account stop wilde zetten.. Daar is toen melding van gemaakt en ik zou ter zijner tijd gebelt worden voor een afspraak om het modem op te laten halen.. prima.. (ik belde overigens naar het nr wat je moet bellen voor de klachten over rekeningen enzo.. kweet nie welke dat is)

Na 2 maanden nog maar is gebelt, of ze nog langs wilden komen voor dat modem. Ja meneer we bellen u nog. ok prima..

Ik 10 dagen voordat ik wegging, nogmaals gebelt, dat ik toch echt wegging.. Je we komen langs werd er gezegd.. prima..

Vervolgens loop ik in barcelona gaat me mobiel (heb nog een nl mobiel) gesprek ging als volgt :

ik: hallo?
chello: goedemiddag, u wilde uw chello account stop zetten?

ik: ja, klopt
chello: Wanneer kunnen we langskomen om het modem op te halen?

ik: jullie zijn wat laat daarmee....
chello: ???

ik: ben al verhuist...
chello: kunt u het nieuwe adres dan even geven, dan komen we daar wel langs...
ik: calle bla bla postcode 080XX in BARCELONA!!!!
chello: ja daar komen we niet langs hoor. hhaha ....
ik: nee DUH!!!! als ik jullie gvd 4 maanden geleden bel om het op te zeggen, dan komen jullie niet en nou willen jullie ineens langskomen als ik al lang en breed vertrokken ben.. lekker bijdehand..

Chello: ja nou euh.. .weet u wat, we bellen u nog..

ik: prima.. tot ziens..

tot op heden nog nix gehoord.. (toch al weer 2 maanden verder.. ) we zien wel... voorlopig heb ik geen rekening meer van ze gehad.. ze zoeken het maar uit..

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Pagina: 1