Hallo,
volgend jaar ga ik een HBO IT studie volgen.
Nu wil ik een laptop gaan aanschaffen omdat ik op kamers ga wonen. Ik neem mijn desktop mee naar mijn kamer, dus spellen en zo hoeft niet echt met die laptop te kunnen. Een DVD speler en CDRW heb ik ook al. zijn dus niet pre's.
Ik denk vooral aan office toepassingen (excel, word, powerpoint e.d.)
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de Fujitsu Lifebook B en C.

Fujitsu Lifebook B
P3 700mhz
256 MB geheugen
20 Gb hdd
Ati-M1 8 mb
10,4" Touchscreen TFT (1024*768)
24x ext. cdrom speler (via PCMCIA)
Li Ion batterij
1,3 KG!!
standaard aansluitingen: 2x usb, intern 10/100mbit, intern V90, line in/out, irda
met port replicator.
[b]€2030[/b]

Fujitsu Lifebook C
P3 1000mhz
256 MB geheugen
20 Gb hdd
GMCH2-M 11 mb
14,1" TFT (1024*768)
Int. CDRW/DVD
Li Ion batterij
3,1 KG
standaard aansluitingen: 1x usb, intern 10/100mbit, intern V90, line in/out, irda
[b]€1757[/b]
Vooral omdat die lifebook B zo licht en klein is, heeft die mijn voordeel. En touchscreen is natuurlijk ook vet.
Maar ik twijfel nog, of dit gewoon het verschil waard is.
Mensen die nu al een laptop hebben naast hun desktop pc, waar gebruiken jullie die meestal voor?
volgend jaar ga ik een HBO IT studie volgen.
Nu wil ik een laptop gaan aanschaffen omdat ik op kamers ga wonen. Ik neem mijn desktop mee naar mijn kamer, dus spellen en zo hoeft niet echt met die laptop te kunnen. Een DVD speler en CDRW heb ik ook al. zijn dus niet pre's.
Ik denk vooral aan office toepassingen (excel, word, powerpoint e.d.)
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de Fujitsu Lifebook B en C.

Fujitsu Lifebook B
P3 700mhz
256 MB geheugen
20 Gb hdd
Ati-M1 8 mb
10,4" Touchscreen TFT (1024*768)
24x ext. cdrom speler (via PCMCIA)
Li Ion batterij
1,3 KG!!
standaard aansluitingen: 2x usb, intern 10/100mbit, intern V90, line in/out, irda
met port replicator.
[b]€2030[/b]

Fujitsu Lifebook C
P3 1000mhz
256 MB geheugen
20 Gb hdd
GMCH2-M 11 mb
14,1" TFT (1024*768)
Int. CDRW/DVD
Li Ion batterij
3,1 KG
standaard aansluitingen: 1x usb, intern 10/100mbit, intern V90, line in/out, irda
[b]€1757[/b]
Vooral omdat die lifebook B zo licht en klein is, heeft die mijn voordeel. En touchscreen is natuurlijk ook vet.
Maar ik twijfel nog, of dit gewoon het verschil waard is.
Mensen die nu al een laptop hebben naast hun desktop pc, waar gebruiken jullie die meestal voor?
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.