Toon posts:

typerend moderator gedrag

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat over dit topic [topic=473622/1]

Ik vind dat het gedrag zoals de moderator in dat topic toont mijn zoektocht naar het antwoord van mijn vraag in de weg staat.

Ik stel een vraag, met daarin een voorbeeld op een ander vlak in de hoop dat de forumlezer snapt welke kant ik op wil, vervolgens valt de moderator mij aan op het feit dat ik het fout zou hebben.

ten eerste is mijn aanname op het table gebied niet fout; de moderator geeft zelf een link waarin mijn aanname wordt bevestigd.

ten tweede gaat het helemaal niet om de table kwestie, maar toch vind de moderator het nodig om hier meerdere posts op te maken.

Vervolgens komt er nog een moderator met de opmerking dat hij mijn vraag niet begrijpt, waarmee hij impliceerd dat ik als 'newbie' niet weet waar ik over praat, iets wat ik bij de posts de eerste moderator ook sterk proef.

Het eindresultaat is een slotje.

Nu zet ik sterke vraagtekens bij het handelen van de desbetreffende moderator, met als resultaat daaruit het slotje. Mijn vraag is een kwestie wat in mijn ogen zeer interessant is op het gebied van webdevelopment. Het feit dat het topic is ontspoord, en daarmee het slotje als eindresultaat vind ik volledig op conto te schrijven van de moderator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik dacht dat er in dit forum, aangezien hier toch veel kennis rondloopt (mits men een newbie niet als een diebiel behandelt zoals cutter bovenaan doet ) dat iets dergelijks hier wel bekend was. Vandaar mijn vraag.
Mooi, dit topic kan dicht, als je een probleem met me hebt dan benader je me maar per mail.Maar ik tolereer niet dat iemand ook maar iemand diebiel/deniel noemt op dit forum. Mij niet, niemand niet.
Welk gedeelte is nou niet duidelijk :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 21 april 2002 12:46 schreef moto-moi het volgende:
(mits men een newbie niet als een diebiel behandelt zoals cutter bovenaan doet)
Hij noemt cutter toch geen debiel? Hij vindt alleen dat ie door cutter zelf als een debiel wordt behandeld.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 12:46 schreef moto-moi het volgende:

[..]

[..]

Je post precies wat ik bedoel.

het feit dat die 2 posts gemaakt zijn is totaal onnodig. Mijn post is dan ook een reactie op cutter. In dit geval is cutter de veroorzaker. Had hij anders gepost, dan hadden die 2 posts, waaronder mijn opmerking, niet plaatsgevonden. Ik blijf er dus bij dat dit alles op conto is te schrijven van cutter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 12:49 schreef Exirion het volgende:

[..]

[..]

Hij noemt cutter toch geen debiel? Hij vindt alleen dat ie door cutter zelf als een debiel wordt behandeld.
correct. Is er ergens in mijn vraagstelling dat ik om dergelijk handelen door cutter vraag? lijkt me toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat heen heerlijke trollerige topictitel weer. Ook weleens van het werkwoord "balk in eigen ogen, voor splinter in andere ogen" gehoord?

Als ik het zo doorlees, begin jij met rare opmerkingen. Hij plaagt je een beetje, mag dat dan niet? En is dat juist typerend moderator gedrag??? Ik dacht het niet.
ik vind je niet erg constructief, cutter. klinkt eerder een beetje gefrustreerd
... meneer de moderator
Hij zegt je uitleg niet te snappen en dan komt:
Akelig stil he, cutter?
Als je niet snel genoeg antwoord krijgt naar je zin. En vervolgens ga je beweren dat cutter je als een debiel behandeld.

Dat doe je zelf. Cutter geeft je trouwens duidelijk aan dat je maar het beste kan mailen als je wil weten hoe en waarom. Doe dat dan ook.

Daarnaast ben je een kloon van een irriterende gast en bij deze dus geband.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.