wedden dat jullie nu al dit topicje op slot zetten
Wedden dat jij hier niet lang meer bent

Hmz. Laat me raden, een ander topic van jou is op slot gegaan, dus nu denk je dat dat met deze ook gaat gebeuren?
Nou, of dat zo is dat ligt in dit geval maar aan één ding : Aan jou.
Nou, of dat zo is dat ligt in dit geval maar aan één ding : Aan jou.
Aannames zijn fataal.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Sluit ze dan!Op zondag 21 april 2002 12:42 schreef Elvhenk het volgende:
Open dan niet van dit soort topics.
Hmz. Ik heb net je history doorgelezen en daar word ik niet blij van.
Aannames zijn fataal.
wat een domme
is die gast

Verwijderd
Antwoord op de vraag die iemand stelde of het een bekende was van hem.
timmy-2000 ik wil je bij deze met klem vragenaangeven dat dergelijke dingen niet gewenst zijn op GoT en zullen resulteren in maatregelen als je er mee door gaat.Op zondag 21 april 2002 12:41 schreef plasma_tv het volgende:
[..]
ja
als je nog wat van hem ziet
gewoon negeren
hij denkt leuk te zijn
En jij bent modje op een ander forumOp zondag 21 april 2002 12:43 schreef BrEeZeR het volgende:
wat een dommeis die gast
[topic=474240]
[topic=474228]
[topic=471306]
[topic=471300]
[topic=471293]
[topic=471291]
Oei...
Tip: Print de FAQ uit, ga buiten in de zon de FAQ lezen en ga daarna voetballen.
[topic=474228]
[topic=471306]
[topic=471300]
[topic=471293]
[topic=471291]
Oei...

Tip: Print de FAQ uit, ga buiten in de zon de FAQ lezen en ga daarna voetballen.
🌞🍃
Verwijderd
Nee, alleen maar om HEM te etteren blijft ie open 
En we gooien hem ook open naar TC zometeen
En we gooien hem ook open naar TC zometeen
Verwijderd
dat is dus iemand die bij mij op school zit
ik vertelde wat over tweakers en hij zou daar ook lid worden
had het beter niet kunnen vertellen
hij doet hier niets nuttigs
Timmy, ik ga ff heel hard zijn.
Of jij gaat heel snel de faq's lezen en je gedragen zoals wij dat graag zien, conform alle policies, of ik gooi je gelijk in de permban.
It's up to you.
Afhankelijk van de inhoud van jouw volgende reply zal ik de banknop wel/niet hanteren.
Of jij gaat heel snel de faq's lezen en je gedragen zoals wij dat graag zien, conform alle policies, of ik gooi je gelijk in de permban.
It's up to you.
Afhankelijk van de inhoud van jouw volgende reply zal ik de banknop wel/niet hanteren.
Aannames zijn fataal.
pfff.. wat moet je met zulke luiOp zondag 21 april 2002 12:44 schreef plasma_tv het volgende:
dat is dus iemand die bij mij op school zit

Het is een beetje jammer, Timmy-2000 heeft een postgeschiedenis dat niet bewijst dat hij hier voor de kennis zit.
Er zijn al een x-aantal topics van hem gesloten en nu gaat hij zieken om het zieken.
[Freud-mode]
Dit heb ik al vele malen gezien bij anderen die ook gingen zieken omdat hun topics gesloten werden.
Deze gingen fora's volspammen met loze topics.
Helaas beseffen deze mensen niet dat ze er niets mee opschieten, het enige dat zij op dat moment beseffen is 'Hey LOL, iedereen is kwaad op mij'.
Maar het gedrag aanpassen ho maar.
[/Freud-mode]
Er zijn al een x-aantal topics van hem gesloten en nu gaat hij zieken om het zieken.

[Freud-mode]
Dit heb ik al vele malen gezien bij anderen die ook gingen zieken omdat hun topics gesloten werden.
Deze gingen fora's volspammen met loze topics.
Helaas beseffen deze mensen niet dat ze er niets mee opschieten, het enige dat zij op dat moment beseffen is 'Hey LOL, iedereen is kwaad op mij'.
Maar het gedrag aanpassen ho maar.

[/Freud-mode]
Verwijderd
Goede tip, hele goede tip.Tip: Print de FAQ uit, ga buiten in de zon de FAQ lezen en ga daarna voetballen.
ik hou ook van jouOp zondag 21 april 2002 12:40 schreef timmy-2000 het volgende:
wedden dat jullie nu al dit topicje op slot zetten
op naar de volgende zinloze topic
Timmy is bij deze pleitos, want hij kon het niet laten om nog meer LA topics te openen.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.